Karty Sieciowe Supermicro AOC-SGP-i2 (6483350986)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany

Witamy,

mamy na sprzedaż karty sieciowe firmy

Supermicro Aoc-sgp-i2

Karty pochodzą z demontażu sprawnych serwerów, działają poprawnie.

Objęte są miesięczną gwarancją rozruchową.

W linku poniżej można podejrzeć pozostałe zdjęcia kart:

http://dokomputera.c­om.pl/kartysieciowe

Zapraszamy do zakupu!

DANE FIRMY:

Globtel Internet Szymon Hersztek

ul. Matecznikowa 2/1

80-126 Gdańsk

NIP: 957-080-47-86

REGON: 192 519 144

KONTAKT:

tel. (+48 58) 350 92 84, tonowo 1

e-mail: sprzedaz@webd.pl

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie „ O Mnie ”.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1106 4100 0062
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • sprzedaz@webd.pl
    Odpowiadamy na maile od poniedziałku do piątku w godz. 8-15.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 2.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć nam stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail sprzedaz@webd.pl. Przesyłkę należy nadać na adres podany powyżej. 3. W przypadku odstąpienia od Umowy nie ponosimy kosztu odesłania Towaru. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy nie zwracamy Kupującemu poniesionych przez nas uzasadnionych kosztów, tj. kosztów wysłania rzeczy. Zwracamy koszty równe wysokości ceny zakupionej rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji 1. Na aukcjach sprzedajemy w większości sprzęt i podzespoły używane. Niektóre z nich posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio u producenta. W przypadku pozostałych urządzeń Kupujący może składać reklamacje pod adresem sprzedaz@webd.pl lub w formie pisemnej na nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się z prośbą do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłamy na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Adres do reklamacji: Globtel Internet Szymon Hersztek ul. Matecznikowa 2/1 80-126 Gdańsk 5. Na sprzęt uszkodzony nie udzielamy gwarancji ani rękojmi.

pozostałe informacje

Kilka słów o aukcjach Allegro: 1. Sprzedawane przedmioty pochodzą w większości z demontażu sprawnych serwerów. 2. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. 3. Przedmioty można odbierać osobiście w siedzibie naszej firmy. 4. Na wpłatę czekamy do 7 dni, po tym czasie rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy odpowiedni komentarz. Przedmiot wystawiamy ponownie z brakiem możliwości sfinalizowania transakcji z kupującym. 5. Dostępne formy płatności to: PayU (preferowane) oraz przelew na konto (w tytule przelewu wpisz swój NICK z Allegro oraz nr aukcji). 6. Nie wysyłamy paczek za pobraniem. 7. Nie kończymy aukcji przed czasem. 8. Wysyłkę towaru realizujemy od daty zaksięgowania pełnej kwoty za zakupione przedmioty. 9. Paczki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. 10. Wysyłki kurierskie realizowane są zazwyczaj poprzez firmę DPD. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak zawartości, niezbędne jest spisanie protokołu odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera, uprawnia do zgłoszenia reklamacji. Nie uwzględniamy reklamacji po przyjęciu paczki uszkodzonej. 11. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy przewoźnika. 12. Na aukcjach sprzedajemy w większości sprzęt i podzespoły używane. Niektóre z nich objęte są gwarancją producenta, dla pozostałych udzielamy gwarancję rozruchową, zazwyczaj 30 dni. 13. Przed reklamowaniem urządzeń prosimy o kontakt. 14. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 15. Na sprzęt uszkodzony nie udzielamy gwarancji ani rękojmi.