Karty do gry w brydża Trefl - 1 talia (6541198913)

zakończona
4,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 7,50 zł
  • List priorytetowy 10,50 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Mielec
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]

Karty do gry w brydża symetryczne Trefl
Cena za 1 talię

Wyprodukowane na zamówienie z okazjonalnym rewersem smoka wawelskiego - odpowiednik kart Carousel - idealne do gry towarzyskiej i maszyn bezkodowych.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 43 1240 2656 1111 0010 6116 3727
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
List ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
List priorytetowy 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia nie dotyczy: a) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Bridgepol Bogdan Rojkowicz ul. Biernackiego 12, 39-300 Mielec; e-mail. sklep@bridgemielec.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Odstąpienie od umowy Data: (data) DANE SPRZEDAWCY Bridgepol Bogdan Rojkowicz ul. Biernackiego 12, 39-300 Mielec DANE KLIENTA Imię i nazwisko Ulica Kod pocztowy Miasto Adres mailowy Nr telefonu NR ZAMÓWIENIA: (nr zamówienia otrzymany po dokonaniu zakupu) DATA ODEBRANIA TOWARU: (data) FORMA ZWROTU PŁATNOŚCI: Przelew na konto KONTO: (nr konta bankowego) Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy na podstawie Art. 7 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie następujących rzeczy: DANE TOWARÓW nazwa zwracanego towaru - ilość Podpis klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy pod adresem sklep@bridgemielec.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - odeślą Państwo produkt nie informując nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i przed otrzymaniem od nas potwierdzenia. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez Państwa na adres otrzymany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne). Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.