KARTA WIFI INTEL WM3B2200BG (6911285809)

Od 28-08-2017 do 01-09-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
8,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,10 zł
  • List priorytetowy 3,70 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,99 zł
  • lokalizacja: NOWY ŚWIĘTÓW, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

-------------------------------------

KARTA WIFI INTEL WM3B2200BG

---

PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ ZGODNOŚĆ ZE SWOIM SPRZĘTEM

REAL FOTO

---

  • X52

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02 1050 1490 1000 0092 3316 8229
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List ekonomiczny 3,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List priorytetowy 3,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA
SUCHA KAMIENICA 54
48-330 NOWY ŚWIĘTÓW
NIP: 755-110-09-59
REGON: 160167262

kontakt

  • 697526949
    infolinia czynna od poniedziałku do niedzieli 10:00 - 20:00

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lis0030o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

 Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy InPost Wysyłka zakupionego towaru nastąpi następnego dnia roboczego od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie Wysyłka za pobraniem nastąpi w ciągu 24h od momentu wybrania sposobu dostawy Wszystkie zakupione produkty wysyłamy w jednej przesyłce Przy zakupie więcej niż jednej sztuki pytaj o koszt wysyłki  

Informujemy że listy ekonomiczne i listy priorytetowe są wysyłane Pocztą Polską.Listy te nie są rejestrowane i w związku z tym firma nie ponosi odpowiedzialności w razie zaginięcia takiej przesyłki. Zatem proszę o przemyślany wybór opcji dostawy. Czas doręczenia listów jest stosunkowo długi. Szanowny kliencie jeżeli życzysz sobie szybką dostawę zakupionego towaru wybierz kuriera.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zamówienia 1. Zamówienia można składać w następujący sposób: poprzez system zamówień portalu Allegro.pl . 2. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć, że Pracownik Sklepu będzie kontaktować się telefonicznie w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości. 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem platformy Allegro.pl, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. 4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na aukcjach internetowych Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy. 5. W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta/ Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu. 6. Klient/ Przedsiębiorca wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sklep również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. 7. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu. §4 Płatności 1. Klient/ Przedsiębiorca ma do wyboru formy płatności: płatność przy odbiorze (pobranie), płatność przelewem (przedpłata), płatność elektroniczna za pośrednictwem PayU S.A. (elektroniczna). 2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. §5 Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich, poczty polskiej – lub udostępnia do odbioru przez Klienta / Przedsiębiorcę w siedzibie Sklepu. 2. Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. §6

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AGNIESZKA LIS
SUCHA KAMIENICA 54
48-330 NOWY ŚWIĘTÓW
PL
Dodatkowe informacje

RZECZY SPRZEDAWANE JAKO USZKODZONE NIE PODLEGAJA ZWROTOWI 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc