KARTA WI-FI ATHEROS AR5B195 802.11n + BT miniPCIe (6931002935)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
  • lokalizacja: Stary Sącz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • 1
  • 2
  • 3
  • KONTAKT

Q-parts

e-mail: q-parts@poczta.pl

tel: +48 576 961 076

  • WYSYŁKA

1. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem InPostu lub Poczty Polskiej.

2. W każdej aukcji koszty przesyłki są określone w zakładce "Dostawa i płatność".

3. Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

4. Istniej możliwość odbioru osobistego w Starym Sączu po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

  • INFORMACJE

1. Na każdy przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji (chyba, że w opisie aukcji jest zaznaczone inaczej).

2. Akceptujemy 3 formy płatności: PayU, przelew na konto, lub płatność przy odbiorze (pobranie).


3. Do każdego zakupu wystawiamy paragon. Paragon jest potwierdzeniem gwarancji. Na życzenie wystawiamy fakturę (nie wystawiamy faktur VAT).


4. Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu, reklamacji, odstąpienia od umowy znajdują się na aukcji w zakładce "Informacje od sprzedającego".


5. Fotografie na naszych aukcjach zawsze przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY:

KARTA WI-FI ATHEROS AR5B195 802.11n + BT miniPCIe

OPIS PRZEDMIOTU:

Przedmiot jest używany, oryginalny, testowany, w pełni sprawny, stan bdb.

GWARANCJA:

Na przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji rozruchowej.

PASUJE DO:

HP PROBOOK 4530S 4535S
i innych laptopów ze złączem miniPCIe

GALERIA:
(kliknij, aby powiększyć)

POZOSTAŁE INFORMACJE:

  • Na innych aukcjach części do HP 4535S i wielu innych laptopów.

  • Fotografie przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

    #53

  • wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
    Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    Przesyłka kurierska 16,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    List polecony priorytetowy 7,50 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    List polecony ekonomiczny 6,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
    Pocztex Kurier48 12,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 17,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
    dodatkowe informacje

    dane sprzedawcy

    Q-parts Piotr Kulig
    Partyzantów 40A
    33-340 Stary Sącz
    NIP: 7343243651
    REGON: 365303841

    Firma Q-parts zajmuje się sprzedażą części do laptopów.

    W naszej ofercie znajdują państwo mi.in. dyski twarde, matryce, pamięci ram, obudowy, taśmy, klawiatury procesory i wiele innych części do laptopów.

    Zapraszamy na nasze aukcje w serwisie Allegro: Q-parts

    nr. konta do wpłat: 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809

    (w tytule przelewu prosimy podać nick i nr. aukcji)

    kontakt

    • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
    • sobota - niedziela zamknięte

    pozostałe informacje

    SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR

    Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

    płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego,

    płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

    płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

    płatność za pomocą systemu PayU.

    Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego:

    Bank: mBANK.

    Numer rachunku: 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809

    W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.

    Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

    w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Payu,

    Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze

    przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

    KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU

    Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji.

    Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni kalendarzowych,

    chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu

    terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób:

    w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo

    płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego

    lub konta rozliczeniowego Sprzedającego,

    w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od

    dnia zawarcia umowy sprzedaży.

    Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru

    przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do

    odbioru przez Kupującego w terminie do 7 dni kalendarzowych, chyba że w

    opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu

    gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący

    sposób:

    w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo

    płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego

    lub konta rozliczeniowego Sprzedającego,

    w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu gotówką przy odbiorze

    osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

    Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące

    sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji

    stanowi inaczej:

    przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,

    przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,

    odbiór osobisty dostępny pod adresem: Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz po

    wcześniejszym umówieniu dokładnej daty i godziny poprzez e-mail lub

    telefonicznie.

    DANE OSOBOWE

    Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w

    Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego

    podane są na wstępie niniejszej strony). Dane osobowe Kupujących

    Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.

    Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie

    danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883

    ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień

    wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących

    przepisów.

    Cel zbierania danych i odbiorcy danych

    Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach

    związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją

    umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą

    przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji

    umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań

    przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane

    Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w

    udzielanej zgodzie przez Kupującego.

    W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką

    pocztową, przesyłką kurierską lub przesyłką paczkomatową, Sprzedający

    udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub

    pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

    Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

    Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich

    poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania

    danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego.

    W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać

    stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej

    na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony.

    Dobrowolność podania danych osobowych

    Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne,

    aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych

    niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje

    brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze

    Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w

    Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

    INNE INFORMACJE

    Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako

    Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro.

    Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym

    Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin

    Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między

    innymi:

    czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

    skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

    zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej

    stronie treści zawieranej umowy;

    metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we

    wprowadzanych danych,

    rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

    warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

    warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą

    elektroniczną,

    tryb postępowania reklamacyjnego,

    dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro

    usług drogą elektroniczną.

    zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


    Adres do zwrotu:
    Q-parts Piotr Kulig
    Partyzantów 40A
    33-340 Stary Sącz
    PL
    Dodatkowe informacje

    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: q-parts@poczta.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Kupujący dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół zwrotu/reklamacji. Wzór protokołu zwrotu/reklamacji kupujący otrzymuje na adres e-mail po wcześniejszej informacji o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Towar Sprzedającemu na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

    reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

    Adres do reklamacji:
    Q-parts Piotr Kulig
    Partyzantów 40A
    33-340 Stary Sącz
    PL
    Dodatkowe informacje

      Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i   zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli   sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone   powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie   Cywilnym. Na wszystkie towary udzielamy  30-dniowej gwarancji, chyba  że w opisie aukcji został podany inny  termin. Gwarancją nie są objęte  towary sprzedawane jako niepełnowartościowe (nietestowane, uszkodzone).  Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem  q-parts@poczta.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko, adres,  adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.   Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie  wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego  opisu reklamacji. Reklamowany towar z tytułu gwarancji należy odesłać  bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 14-dni od zgłoszenia  reklamacji.  Kupujący  dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół  reklamacji.  Wzór protokołu reklamacji kupujący otrzymuje na adres  e-mail po  wcześniejszej informacji o reklamacji. Jeżeli podane w  reklamacji dane  lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji  Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni  od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Brak ustosunkowania się  Sprzedającego w powyższym  terminie oznacza, że Sprzedający uznał  reklamację za uzasadnioną.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na  podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W  przypadku, gdy do  ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji  Kupującego lub do  wykonania uprawnień Kupującego wynikających z  niezgodności Towaru z  umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie  dostarczenie Towaru do  Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez  Sprzedającego o  dostarczenie Towaru na adres Q-parts Piotr Kulig,  Partyzantów 40A,  33-340 Stary Sącz.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I  DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ  ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Kupującego będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych  (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których  zadań  statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów   Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi   Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:   http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;   http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz   http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem   posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych   sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący   uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu   konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000  r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o   rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin   organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa   rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w   sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych   polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).   Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora   Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o   wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia   sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i   trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora   Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach   internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji   Handlowej. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie   rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając   także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów  lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów  Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację  Konsumentów pod  bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707  oraz przez  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email   porady@dlakonsumentow.pl.