Karta pamięci Kingston SDXC UHS-1 U3 SDA3 32GB (6950725157)

zakończona
81,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: odbiór w salonach do 48h, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność: 32GB

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl




Karta pamięci Kingston SDXC UHS-1 U3 SDA3 32GB

Gwarancja: ., ID produktu: 325972


  • Pamięć wewnętrzna: 32 GB
  • Format fizyczny: SDXC
  • Gwarancja: Wieczysta

GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Pamięć wewnętrzna: 32 GB
Maks. szybkość odczytu: 90 MB/s
Maks. szybkość zapisu: 80 MB/s
Format fizyczny: SDXC
Gwarancja: Wieczysta
Dodatkowe informacje: Wodoodporna, odporna na wstrząsy i wibracje, odporna na promieniowanie rentgenowskie, odporna na temperaturę.

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Wysyłka

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to
9.90
Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko
14.90

Płatności

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe Nasze konto bankowe: 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

BEZPŁATNE PUNKTY ODBIORU

Szanowni klienci, w przypadku chęci odbioru towaru w salonie. Po dokonaniu zakupu na aukcji prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo, informując gdzie mamy wysłać zakupiony towar. Poniżej lista dostępnych punktów odbioru .
BYDGOSZCZ

SFERIS CH Zielone Arkady
Wojska Polskiego 1
Bydgoszcz 85-171

BIAŁYSTOK

SFERIS C.H. Alfa
ul. Świętojańska 15 lok. 54
Białystok 15-277

GDYNIA

SFERIS Centrum Handlowe Riviera
ul. Kazimierza Górskiego 2
Gdynia 81-304

KATOWICE

SFERIS C.H. Silesia City Center
ul. Chorzowska 107
Katowice 40-101

KIELCE

SFERIS C.H. Echo
ul. Świętokrzyska 20
Kielce 25-406

KRAKÓW

SFERIS Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
Kraków 31-154

ŁÓDZ

SFERIS C.H. Galeria Łódzka
Al. Piłsudskiego 15/23
Łódź 90-307

PIŁA

SFERIS Al. Powstańców Wielkopolskich 99 lok. 134
Piła 64-920

POZNAŃ

SFERIS Galeria Posnania
ul. Pleszewska 1
Poznań 61-136

RZESZÓW

SFERIS C.H. Plaza
ul. Rejtana 65
Rzeszów 35-959

TARNÓW

SFERIS CH Gemini Park
ul. Nowodąbrowska 127
Tarnów 33-100

WROCŁAW

SFERIS Wrocław Pasaż Grunwaldzki
Pl. Grunwaldzki 22
Wrocław 50-363

Gdy towar będzie przygotowany do odbioru , zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
Przy odbiorze osobistym w salonie płatność tylko gotówką lub po przedpłacie przelewem.

Sferis - bezpieczny

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach SFERIS
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sferis Sp. z o.o.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
NIP: 521-29-46-411
REGON: 015246420
KRS: 0000129210

Adres do korespondencji:

Zamienie,  ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP

521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości

30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja

(w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają

nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne

(rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę

rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie

dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta

odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym

rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)

rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie

rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji

społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady

dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach

internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można

uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym

czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na

stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie

wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian.

3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce

\"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym

Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego

żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie.

4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015  r. Regulamin ma

zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie

Allegro po dacie opublikowania regulaminu.

Załącznik do Regulaminu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-   Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę

przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer

faksu i adres e-mail]

-   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym

odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy

następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu

następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

-   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-   Adres konsumenta(-ów)

-   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

-   Data

5. Utylizacja starego sprzętu:

Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.

Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.

Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.

Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl

Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SFERIS SERWIS - ZWROTY
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 Piaseczno
PL
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 Piaseczno
PL
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji: 

1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 


2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 


3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 


4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 


5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 


6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 


7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 


8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.