Karma Canivera Adult Lamb&Rice All Breeds 14kg (6542422239)

zakończona
188,89 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała
  • czas wysyłki: natychmiast
  • waga (z opakowaniem): 14.00 [kg]

Przez PayU lub zwykły przelew
bankowy na konto

mBank
20 1140 2004 0000 3102 6582 0597

W tytule przelewu prosimy aby
podać nick z Allegro oraz numer aukcji.

Góra Robert TC
43-340 Kozy
ul. Dębowa 37

Biuro otwarte od poniedziałku do piątku, 9.00 - 16.00

Jeśli nie potraficie wybrać karmy, nie wiecie jaka byłaby odpowiednia, zadzwońcie!
Nasz konsultant pomoże w wyborze!

tel. 669 300 800

gg: 31449683

e-mail: allegro@vipazor.pl

Canivera

Suche karmy dla psów marki Canivera zawierają w składzie specjalną formułę CITY DOG, która zapewnia oczyszczenie i ochronę organizmu psa.

W szczególny sposób przeznaczona jest dla psów żyjących w mieście oraz na obrzeżach aglomeracji a przez to bardziej narażonych na zanieczyszczenia cywilizacyjne.

Karma Canivera Adult Lamb&Rice All Breeds 14kg

Korzyści:

DELIKATNA DLA PRZEWODU POKARMOWEGO
dzięki wysokiej zawartości jagnięciny i ryżu
EKSTRAKT Z ZIÓŁ JAKO BOGATE ŹRÓDŁO ANTYOKSYDANTÓW
wpływający na opóźnienie procesów starzenia
CYNK W FORMIE CHELATOWANEJ
by wspomóc odbudowę okrywy włosowej

Opis:

Sucha karma bogata w jagnięcinę dla dorosłych psów wszystkich ras.

Skład:

Suszona jagnięcina (17%), kukurydza, pszenica, ryż, suszony kurczak, tłuszcz zwierzęcy, dehydratyzowane białka zwierzęce, pulpa buraczana, hydrolizowana wątróbka z kurczaka, drożdże, fruktooligosacharydy­, mananooligosacharydy­, mieszanka ekstraktów z rozmarynu, winorośli, kurkumy, cytrusów, goździkowca (jako silne źródło antyoksydantów), montmorylonit.

Składniki analityczne:

białko surowe 25,0 %
tłuszcze i oleje surowe 14,0 %
kwasy tłuszczowe Omega-3 0,26 %
kwasy tłuszczowe Omega-6 1,96 %
włókno surowe 3,0 %
popiół surowy 6,7 %
wilgotność 9,0 %
wapń 1,55 %
fosfor 1,1 %
witamina A 16 000 IE/kg
witamina D3 1 600 IE/kg
witamina E 130 mg/kg
kwas foliowy 5,5 mg/kg
cholina 1300 mg/kg
beta-karoten 1 mg/kg
beta-glukany 400 mg/kg
montmorylonit 1000 mg/kg
energia metaboliczna 3720 kcal/kg

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W tytule przelewu prosimy aby podać nick z Allegro oraz numer aukcji.

mBank 20 1140 2004 0000 3102 6582 0597
Gora Robert TC
43-340 Kozy
ul. Dębowa 37
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Dane sprzedawcy: VIPAZOR Generała Stanisława Maczka 9 43-300 Bielsko-Biała

kontakt

  • 669 300 800
    pod numerem telefonu: +48 669 300 800 ( pn-pt 9:00 - 16:00 )
  • biuro@vipazor.pl
    korzystając z adresu poczty elektronicznej: biuro@vipazor.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
VIPAZOR
Generała Stanisława Maczka 9
43-300 Bielsko-Biała
 
§ Odstąpienie od umowy 1. [Termin na odstąpienie] Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. ( Koszt transportu patrz punkt 7 ) 2. [Bieg terminu] Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 3. [Forma odstąpienia] Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które stanowi załącznik niniejszego regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Jeżeli przedsiębiorca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy: 1) przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy; 2) przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta. 5. [Zwrot zapłaty] Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. [Ograniczenia prawa odstąpienia od umowy] Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( o ile nie zostało wcześniej dostarczone ) oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.

reklamacje

§ Procedura reklamacji 1. Podstawą rozpatrzenia reklamacji Kupującego zgłoszonych do Sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego. 2. Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec konsumentów na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowanej w – Kodeksie cywilnym (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.). Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się na stronie: http://www.vipazor.pl/zwroty-i-reklamacje.html 3. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. 4. Wszelkie reklamacje i uwagi dotyczące działania Sklepu Internetowego prosimy przekazywać Sprzedającemu za pośrednictwem Infolinii Konsumenckiej, poczty elektronicznej, bądź pocztą według danych kontaktowych podanych w preambule Regulaminu. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr kontaktowy telefonu, nr zamówienia oraz opis przedmiotu reklamacji. 5. Wszystkie zwroty prosimy uzgadniać wcześniej drogą emailową: biuro@vipazor.pl ze Sprzedającym.

pozostałe informacje

§ Definicje Klient (Kupujący) – Kupującym może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem. Konsument – Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży. § Zasady ogólne 1. Sprzedający prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internetowej. 2. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. § Koszty i termin wysyłki 1.Wszystkie ceny podane na stronach sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). 2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. 3. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia. 4. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej GLS, FedEx. Wysyłka kurierem odbywa się codziennie do godz. 15.30. 5. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew tradycyjny” do czasu podanego na stronach Sklepu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym (zwykle 1-2 dni robocze). 6. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy podane są na stronie produktu. § Płatności 1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę. 2. Warunkiem przystąpienia przez sklep do realizacji zamówienia jest wpłata pełnej kwoty na jeden z podanych niżej sposobów: a) przelewem na konto nr 20 1140 2004 0000 3102 6582 0597 b) za pośrednictwem payu.pl c) za pobraniem. § Odbiór towaru 1. Dostawy są realizowane na terytorium RP. 2. Istnieje możliwość osobistego odebrania towaru przy ul. Generała Stanisława Maczka 9 3. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera zalecamy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy nie przyjmować przesyłki oraz zalecamy wypełnić protokół szkody dostępny u kuriera a następnie skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.