Karma Brit Care Adult Large Breed Lamb Rice 2x12kg (6483185857)

zakończona
272,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 2,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
Wspieramy schronisko dla zwierząt "Azyl pod Psim Aniołem"
Z każdej transakcji przekazujemy 1 zł na fundację Azyl pod Psim Aniołem.

Brit Care Adult Large Breed Lamb & Rice 2x12kg

wiek: Dorosłe
waga: Duże rasy
Wartości odżywcze:
Białko: 25,00 %
Tłuszcz: 13,00 %
Włókno: 2,50 %
Popiół: 6,50 %
Wapń: 1,50 %
Fosfor: 1,00 %
Wilgotność: 10,00 %

Opis

Brit Care Adult Large Breed Lamb & Rice

Brit Care Adult Large Breed Lamb & Rice hypoalergiczna karma dla dorosłych psów dużych i olbrzymich ras.

Charakterystyka produktu:
Brit Care Adult Large Breed Lamb & Rice jest karmą hypoalergiczną o wysokiej zawartości białka zwierzęcego, przeznaczoną dla dorosłych psów dużych i olbrzymich ras (powyżej 25 kg wagi). Wysokiej jakości karma Brit Care Adult Large Breed Lamb & Rice zawiera jagnięcinę, która w połączeniu z ryżem, warzywami i owocami daje pełnowartościowy i zdrowy, codzienny posiłek Twojego pieska. Karma przeznaczona jest dla dorosłych psów w wieku powyżej dwóch lat. Zbilansowane proporcje kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6 oraz cynku i miedzi w postaci organicznej pomagają utrzymać skórę w idealnym stanie oraz zachowują ładną sierść. Twój pies polubi tę karmę również ze względu na jej smak i zapach.

Składniki:
jagnięca mączka mięsna, zmielony ryż, tłuszcz drobiowy (konserwowany tokoferolem), olej z łososia, naturalne aromaty, otręby ryżowe, suszona pulpa buraczana, drożdże browarniane, suszone jaja, ekstrakt z Jukki Schidigera, suszone jabłka, minerały, chlorowodorek glukozaminy, siarczan chondroityny, DL-metionina, L-lizyna, mannano-oligosachary­dy, fructo-oligosacharyd­y, pięciowodny siarczan miedzi, niacyna, pantotenian wapnia, kwas foliowy, chlorek choliny, biotyna, witamina A, witamina D3, witamina E, witamina A 20000 IU, witamina D3 1500 IU, witamina E 500 mg, E6 cynk (w tym organicznych) 70 mg, E1 żelazo 80 mg, E5 mangan 36 mg, E2 jod 0,65 mg, E4 miedź 20 mg, E8 selen (w tym organicznych) 0,2 mg, biotyna 0,6 mg, chlorek choliny 600 mg, Kwas foliowy 0,5 mg, pantotenian wapnia 10 mg, witamina B1 4 mg, witamina B12 0,04 mg, witamina B2 5 mg, witamina B6 4 mg.

Bardzo prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, gdyż tylko protokół spisany w obecności kuriera będzie podstawą reklamacji.

W naszym sklepie kupujesz
tylko oryginalne produkty

Inne aukcje...



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,90 zł
kolejna sztuka: 2,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W naszym biurze przy ulicy Jutrzenki 49, możesz odebrać swoje zamówienie osobiście. Dostępna jest zarówno płatność gotówką jak i kartą płatniczą. Zakupiony towar możesz obejrzeć lub zapytać o radę świetnego eksperta, który doradzi w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.

kontakt

  • 731 731 031
    Infolinia czyna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Klient będący osoba fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej jako: „Konsument”), może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Bieg ww. terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu otrzymania zrealizowanego zamówienia lub od otrzymania zrealizowanego zamówienia przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmowała wiele rzeczy, które były dostarczone osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. 3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres magazynu E-Sklepu: Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. 5. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru poniesione w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument. 6. W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy E-Sklep dokona zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot ceny towaru (wraz z kosztami dostarczenia towaru do Konsumenta, o ile zostały one poniesione przez Konsumenta) nastąpi na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. E-Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

reklamacje

Warunki reklamacji 1. E-Sklep ma obowiązek dostarczenia Klientowi przedmiotu zamówienia wolnego od wad. E-Sklep ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w artykułach 556 i 5561 – 5563. 2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie 1 (jednego) roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi E-Sklep o stwierdzonej niezgodności. W stosunku jednak do Konsumenta, termin na zawiadomienie E-Sklepu o stwierdzonej niezgodności nie może zakończyć się wcześniej niż przed upływem 2 (dwóch) lat od daty doręczenia temu Klientowi przedmiotu zamówienia. 3. E-Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 4. Warunkiem koniecznym, aby E-Sklep rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. W przypadku nieprawidłowego złożenia reklamacji, E-Sklep wezwie Klienta do uzupełnienia braków reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od doręczenia takiego wezwania. 5. Przedmiot reklamacji należy odesłać na adres ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. W przypadku uzasadnionej reklamacji, E-Sklep zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, E-Sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na niekorzyść Klienta, Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócenia się o interwencję do neutralnej strony, takiej jak rozjemca w postępowaniu pojednawczym, mediator, rzecznik praw.