KARIMATA Mata Wojskowa BW - Kostka - ORYGINAŁ!! (6482567802)

9 dni do końca
cena kup teraz
45,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Janów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany

Karimata Wojskowa BW /Składana - Kostka/

Karimata pochodzi z magazynów wojskowych BUNDESWEHRY, wyprodukowana została z piankowego Polipropylenu, który znakomicie izoluję od warunków zewnętrznych - podłoża oraz jest trwały i lekki. Karimatę na potrzeby transportu składa się w kostkę, po złożeniu zajmuję niewiele miejsca i bez problemu można ją przenieść w każdym plecaku na tylnej ściance.

Oferowane przez nas karimaty pochodzą z oryginalnego wyposażenia Bundeswehry na każdej znajduję się pieczęć Bundeswehry i nr kontraktu wojskowego.

Na niektórych sztukach mogą znajdować się zadrapania, które nie przeszkadzają w użytkowaniu są to po prostu oryginalne karimaty wprost z magazynów Bundeswehery.

Parametry

Wym: 190 x 56 x 0,5 cm

Po złożeniu: 38 x 28 x 4 cm

Pochodzenie: BUNDESWEHRA

Stan: DB i BDB Demobil

UŻYWANE (mogą posiadać ślady użytkowania nie wpływający na walory użytkowe)

SEGREGOWANE ,SORTOWANE,

WADY ODRZUCONE,

TO PRAWDZIWA BW

A NIE MADE IN ...

Przykładowe zdjęcie karimaty

Karimata wojskowa BW

Oferowane przez nas karimaty są oryginalne, na każdej znajduję się pieczęć BUNDESWEHRY

(UWAGA: Chińskie podróbki jej nie mają)

Karimatę w prosty sposób składa się w kostkę

Po złożeniu zajmuję mało miejsca, jest lekka, bez problemu można ją

przenieść w każdym plecaku, czy torbie

Zapraszam do zakupu

W przypadku pytań proszę o kontakt:

Pn-Pt : 9-18, Sob: 10-14

tel: 516 - 596 - 208

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 40116022020000000236347471
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 516-596-208
    Telefon kontaktowy czynny Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego, allegro – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem). 2. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. 3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik na dole rozdziału "szczegółowe warunki zwrotów" który jest dostarczany wraz z Towarem. 4. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć: a) listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. b) w postaci elektronicznej i wysłać Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany e-mail konta allegro demobilowo (informacja dla sprzedającego). 5. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem). 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru). 8. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru. 9. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres:”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa. 10. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. 11. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto. 12. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane. 13. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu. Wzór Formularza odstąpienia od umowy: Formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: "ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski ul. Renesansowa 27/61 01-905 Warszawa Niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. Zwroty należy wysyłać na adres: "ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski ul. Renesansowa 27/61 01-905 Warszawa Data otrzymania zamówienia: ............................................................................................. Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ...................................................................................... Adres konsumenta(-ów): ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. Telefon kontaktowy konsumenta(-ów): .................................................................................................... Podpis konsumenta(-ów) ................................................... Data: (*) Niepotrzebne skreślić. Zwracane towary należy przesłać wraz z kopią wypełnionego formularza

reklamacje

Odpowiedzialność za wady rzeczy 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, b) żądać usunięcia wady, c) żądać obniżenia ceny, d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: ”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa 6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 519-604-577 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).

pozostałe informacje

W przypadku pytań proszę pisać w zakładce "informacje do sprzedającego" pomożemy w wyborze i podpowiemy oraz odpowiemy na pytania.