KARCHER PUZZI 10/1 ODKURZACZ PIORĄCY DETERGENT PRO (6999677176)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 952,00 zł
z 996 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Starogard Gdański, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Autoryzowany Salon Sprzedaży
Autoryzowany Serwis Urządzeń
domowych i profesjonalnych
Masz pytania? Zadzwoń 606 287 052
ODKURZACZ PIORĄCY PUZZI 10/1 KARCHER



+ 2x PROSZEK DO PRANIA RM 760 CARPET PRO 800 g
Skuteczny środek do podstawowego czyszczenia wykładzin tekstylnych i tapicerek. Nie trzeba płukać, dlatego powierzchnie nie są przemoczone.
+ 3x TABLETKI DO PRANIA
RM 760 CARPET PRO
W jednym opakowaniu 16 szt. Technologia iCapsol: nie trzeba płukać, dlatego powierzchnie nie są przemoczone.
+ DYSZA SZCZELINOWA
SPRYSKUJĄCO-ODSYSAJ­ĄCA
Przeznaczona do czyszczenia tapicerki i punktowego usuwania plam z wykładzin tekstylnych.
+ DYSZA RĘCZNA
SPRYSKUJĄCO-ODSYSAJ­ĄCA
Doskonała do dogłębnego czyszczenia tapicerki oraz foteli samochodowych.
+ DYSZA PODŁOGOWA
SPRYSKUJĄCO-ODSYSAJ­ĄCA
Wytrzymała dysza z ruchomą głowicą. przeznaczona do dogłębnego prania wykładzin oraz dywanów.
+ RĘKOJEŚĆ
Ergonomiczny uchwyt wyposażony w okienko umożliwiające podgląd zasysanych zanieczyszczenia.
+ WĄŻ EKSTRAKCYJNY
SPRYSKUJĄCO-ODSYSAJ­ĄCY
Długość węża wynosi 2,5 m.

Wyposażenie standardowe
Wyposażenie dodatkowe
Parametry
Typ Odkurzacz piorący
Producent Kärcher
Model Puzzi 10/1
Kod producenta 1.100-131.0
Gwarancja 24 miesiące
Wydajność teoretyczna (m²/h) 20 - 25
Wydatek powietrza (l/s) 54
Podciśnienie (mbar/kPa) 220 / 22
Wydajność spryskiwania (l/min) 1
Ciśnienie spryskiwania (bar) 1
Zbiornik wody czystej / brudnej (l) 10 - 9
Moc turbiny (W) 1250
Moc pompy (W) 40
Ciężar (kg) 10,7


Błyskawicznie
realizujemy zamówienia

Wysokie standardy logistyczne, wieloletnie doświadczenie oraz dziesiątki tysięcy sprawnie dostarczonych przesyłek gwarantują błyskawiczną realizację zamówienia.

Spełniamy
Super Standardy Allegro

Obsługa transakcji i nasza oferta spełniają najbardziej rygorystyczne standardy, dzięki czemu już niejednokrotnie zostaliśmy wyróżnieni za wzorowe działanie.

Faktura / Paragon
Gwarancja

Kupuj od bezpośredniego partnera Karcher Sp. z o.o. (#1 Partnera Roku 2016). Wystawiamy karty gwarancyjne honorowane na terenie całej Polski. Do każdego zakupu paragon lub fakturę VAT

Zamówienia realizujemy od ręki
Zamówienia realizujemy od ręki

Opis

Profesjonalne urządzenia spryskująco-odsysają­ce przeznaczone do czyszczenia wykładzin dywanowych, dywanów i tapicerek tekstylnych.

Urządzenie dogłębnie czyści runo wykładziny usuwając nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. W zależności od stopnia zabrudzenia powierzchni może pracować w jednym lub w dwóch przejściach roboczych.

Pozostawia jedynie niewielką wilgoć resztkową, dzięki czemu powierzchnię można użytkować w krótkim czasie po przeprowadzeniu prac czyszczących.

Doskonale sprawdza się w hotelach, biurowcach, firmach zajmujących się przewozem osób oraz w firmach zajmujących się czyszczeniem kontraktowym. Nowy model Puzzi 10/1 został wyposażony w nowe akcesoria, które dodatkowo zwiększają komfort pracy i wydajność urządzeń - przykładem jest elastyczna dysza podłogowa wyposażona w listwy, które idealnie dopasowują się do powierzchni.


Duży, wygodny włącznik został przystosowany do obsługi stopą, dzięki czemu operator nie musi się schylać. Zbiornik na wodę brudną można łatwo wyjąć w celu opróżnienia, a jego przeźroczysta pokrywa pozwala na kontrolowanie poziomu wody.


Dzięki bogatemu wyposażeniu urządzenie Puzzi można stosować zarówno do czyszczenia wykładzin dywanowych jak i tapicerki samochodowej, meblowej oraz podłóg twardych. Trwałe szybkozłącze ułatwia szybkie łączenie węża z dyszą.


Najwyższa jakość
od Autoryzowanego Partnera Karcher
Szybka wysyłka
do 24h, najczęściej natychmiast
Możliwość zwrotu
14 dni od dostawy dla konsumentów
Bezpieczne zakupy
100% pewne źródło pochodzenia produktów

Zdjęcia



Serie produktów

HOME & GARDEN

Urządzenia czyszczące dla domu i ogrodu

PROFESSIONAL

Urządzenia czyszczące do profesjonalnych zastosowań

Gwarancja

Wystawiamy poprawnie uzupełnione karty gwarancyjne umożliwiające serwis w każdym Autoryzowanym Serwisie Karcher na terenie Polski. Warunki udzielenia Gwarancji opisano w zakladce Gwarancja na dole strony.

Gwarancja D2D

Door-To-Door - "Od drzwi do drzwi". Zapewniamy bezpłatny odbiór, naprawę oraz dostarczenie urządzenia. Warunki udzielenia Gwarancji opisano w zakladce Gwarancja na dole strony.

Serwis Pograwancyjny

PESTAR Sp. z o.o. prowadzi Autoryzowany Warsztat Naprawczy AWN Karcher. Dokonujemy sprawnych napraw dzięki optymalnej logistyce serwisu, własnemu magazynowi części zamiennych oraz dostępie do wszelkich oryginalnych podzespołów.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Starogard Gdański, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej. 


24-miesięczna gwarancja producenta -  w każdym przypadku dla firm i dla konsumentów.


Dla maksymlanego komfortu zakupów wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom w czasie trwania okresu gwarancji oferujemy gwarancję w systemie door-to-door. Czyli "od drzwi do drzwi", tzn. bezpłatny: odbiór, naprawa oraz dostarczenie urządzenia.


Zgłoszenie gwarancyjne przyjmujemy na adres reklamacje@pestar-karcher.pl


Jednocześnie gwarancja uprawnia do skorzystania z dowolnego Autoryzowanego Serwisu Karcher na terenie całej Polski. Najbliższy serwis można odnaleźć na stronie producenta: 

https://www.kaercher.com/pl/gdzie-kupic/znajdz-partnera.html  


Prowadzimy Autoryzowany Serwis Karcher. Świadczymy zarówno naprawy gwarancyjne jak i po-gwarancyjny. 


Tel: 884 894 849 

e-mail: serwiskarcher@pestar.com.pl


Warunki gwarancji - urządzenia do zastosowań profesjonalnych


A. WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI

1. Gwarantem jakości urządzenia jest Kärcher Sp. z o.o., 31-346 Kraków, ul. Stawowa 138-140. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na urządzenia, które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez Kärcher Sp. z o.o.
2. Kärcher Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży.
3. Posiadacz ważnego dokumentu gwarancyjnego może zgłaszać roszczenia z tytułu gwarancji w każdym Autoryzowanym Warsztacie Naprawczym Kärcher (zwanym dalej AWN) na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
4. Sprzedawca jest zobowiązany do wykonania przeglądu zerowego urządzenia w obecności Klienta. (*)
5. Klient zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez AWN zgodnie z instrukcją obsługi i książką przeglądów urządzenia.
6. Pierwszy przegląd techniczny urządzenia profesjonalnego lub przemysłowego należy wykonać w okresie 2-3 miesięcy od momentu uruchomienia nabytego sprzętu, chyba że książka przeglądów stanowi inaczej.
7. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte najdalej w ciągu 21 dni, licząc od daty dostarczenia urządzenia do AWN. Okres trwania gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym urządzenie było w dyspozycji AWN.
8. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
9. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki Kärcher podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
10. Części wymienione w ramach gwarancji stanowią własność Kärcher Sp. z o.o. Wszystkie części wymienione w procesie reklamacyjnym są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej urządzenia. Okres trwania gwarancji na wymienioną część nie ulega przedłużeniu. (**)
11. Koszt dojazdu do reklamowanego urządzenia lub dostarczenia reklamowanego urządzenia do AWN ponosi gwarant. W przypadku nieuzasadnionego wezwania AWN, AWN ma prawo obciążyć Klienta kosztami dojazdu i kosztami manipulacyjnymi związanymi z wyjaśnieniem sprawy. (**)
12. Dokument gwarancyjny jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dot. sprzedanego urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy a Klient (**) kwituje podpisem protokół przekazania urządzenia.
13. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

* - nie dotyczy: odkurzaczy klasy T i NT
- urządzeń do czyszczenia dywanów Puzzi
- zimnowodnych urządzeń wysokociśnieniowych klasy Compact
** - nie dotyczy konsumenta


A. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI

AWN odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:
• stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
• dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej,
• stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
• nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu,
• braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez AWN


B. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBIĘTE WADY:

1. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
• Odkurzacze, urządzenia do czyszczenia dywanów: osprzęt zewnętrzny, filtry, kabel zasilający koła
• Parownice: osprzęt zewnętrzny
• Urządzenia HD: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, kabel zasilający, koła
• Urządzenia HDS: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, dysza paliwa, elektroda zapłonowa, kabel zasilający, koła
• Szorowarki: szczotki, wałki / tarcze napędowe do padów, listwy ssawne, listwy osłonowe, koła, akumulatory trakcyjne
• Zamiatarki: szczotki, listwy osłonowe, świece zapłonowe, filtry, koła, akumulator rozruchowy, akumulatory trakcyjne.
• Odśnieżarki: filtry, świeca zapłonowa, frez do śniegu, kołki zabezpieczające frez
• Głowice do czyszczenia zbiorników: uszczelnienia
• Urządzenia typu HDR: filtry
• Odkurzacze przemysłowe: filtry, osprzęt
• Urządzenia do czyszczenia suchym lodem: uszczelnienia, osprzęt.
2. Mechaniczne (pęknięcia, złamania, przecięcia, przetarcia, odkształcenia spowodowane uderzeniem, zatarcie silnika czy układu przeniesienia napędu spowodowane brakiem smarowania).
3. Wywołane pracą, bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź zbyt wysokiej temperatury otoczenia.
4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza
5. Spowodowane wadliwą instalacją elektryczną użytkownika
6. Spowodowane zalaniem, zawilgoceniem podzespołów elektrycznych bądź elektronicznych wodą.
7. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
8. Termiczne, spowodowane zastosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
9. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
10. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
11. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy niesprawnym urządzeniem czy osprzętem.


Adresy AWN (punktów serwisowych) w Polsce dostępne są na www.kaercher.com/pl i pod numerami infolinii: 801 811 234, 12 639 71 05.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PESTAR Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
Dodatkowe informacje

3. REKLAMACJA PRODUKTU

 

3.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 


3.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 


3.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 


  • (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  • (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 
  • (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


3.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 


3.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje


 3.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 3.5 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Pestar Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1.1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). 


1.2. Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: 

a) pisemnie na adres: PESTAR SP. Z O.O. ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; 

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; 


1.3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PESTAR Sp. z o.o.ul. Iwaszkiewicza 1583-200 Starogard Gdański Ja ...........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .........................................., numer oferty ...................., login Allegro ................... . Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ..................... . Imię i nazwisko ..................... Adres ....................... Data ...................... 


1.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


1.5. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, towar wraz z innymi rzeczami, które otrzymał on w ramach promocji, jeżeli zostały dostarczone wraz z towarem, powinny być zwrócone sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 


1.6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawaodstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności odtego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


1.7. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


2. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA 

2.1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; 

(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
PESTAR-KARCHER
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

3250

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 606 287 052
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jako Autoryzowany Partner Kärcher należymy do liderów sprzedawców urządzeń Kärcher w Polsce. Właścicielem konta pestar-karcher jest PESTAR Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w 83-200 Starogard Gdański, ul. Iwaszkiewicza 15 NIP: 592-22-60-137, KRS: 0000439156 Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Wysokość kapitału zakładowego 50.000,00 zł. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. 26 1090 2620 0000 0001 1998 4535

Pozostałe informacje

4. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 4.1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 5. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR 5.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 6. GWARANCJA 6.1. Urządzenia objęte są gwarancją producenta, o ile dokument gwarancji został załączony do towaru, 6.2. Urządzenia objęte są rękojmią z tytułu wad fizycznych i prawnych na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w okresie do 2 lat od wydania nowego towaru lub w okresie do 1 roku od wydania towaru używanego. 6.3. W przypadku sprzedaży towaru użytkownikowi nie będącemu konsumentem wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym. 6.4. Użytkownik ma prawo wyboru uprawnień, z których chce skorzystać. 6.5. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji jej warunki określa dokument gwarancji, który użytkownik otrzymuje wraz z towarem. Konsument - osoba fizyczna, która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. 6.6. Gwarancja na urządzenia marki Kärcher udzielana jest przez Kärcher Polska sp. z o.o. - 24 miesiące gwarancji dla konsumenta na urządzenia przeznaczone do zastosowań domowych oraz profesjonalnych, - 24 miesiące gwarancji dla podmiotu gospodarczego, przy zakupie urządzeń przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych.