_KARATE GOLD SZKODNIKI ROŚLIN OZDOBNYCH 20ml (6911073306)

9 dni do końca
cena kup teraz
12,00 zł
z 25 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • lokalizacja: Tczew, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]

Karate Gold - zwalcza szkodniki roślin ozdobnych

Środek owadobójczy, o działaniu kontaktowym i żołądkowym, przeznaczony do zwalczania szkodników gryzących i ssących.

Środek przeznaczony do stosowania przez użytkowników nieprofesjonalnych. Środek owadobójczy w formie mikroemulsji do rozcieńczania wodą, o działaniu kontaktowym i żołądkowym, przeznaczony do zwalczania szkodników gryzących i ssących. Na roślinie działa powierzchniowo.
Zawartość substancji czynnej- lambda cyhalotryna (związek z grupy pyretroidów).

Pojemność: 20ml

W naszej ofercie na Allegro znajdą Państwo szeroki przekrój artykułów ogrodniczych:

- cebulki kwiatowe - dekoracje

- doniczki i dodatki - artykuły dla dzieci -

- małe agd - meble ogrodowe i grille - narzędzia ogrodowe

- nasiona - systemy nawadniające - nawozy ogrodowe - oczka wodne i baseny

- opryskiwacze i akcesoria- podłoża ogrodnicze i dodatki

- produkty do wyrobu wina piwa i własnych wędlin - sprzęt mechaniczny - środki ochrony roślin


...POZOSTAŁE DLA DOMU I OGRODU !!!

ZOBACZ CENNIK DOSTAW

WAŻNE:

Pamiętaj!!! Przesyłka listowa ekonomiczna jest przesyłką nierejestrowaną, w związku z tym nie ma możliwości reklamacji, a wysyłka odbywa się tylko i wyłącznie na odpowiedzialność kupującego.

Dowód zakupu i gwarancje:

Dla każdego zakupionego artykułu wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Wysyłamy towar nowy i w oryginalnym opakowaniu, wszystkie odstępstwa od tej reguł uzgadniamy telefonicznie lub mailowo. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane na podstawie paragonu lub faktury VAT.

Dane do przelewu środków za dokonane zakupy:

„Flora-Centrum” B.R.Karmel Sp.J.

ul. 30 Stycznia 41, 83-110 Tczew

BZWBK 03 1090 2620 0000 0001 2386 0972

tel: 58 531-29-37; e-mail: centrumtczew@flora.g­da.pl


ZAPRASZAMY!!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03 1090 2620 0000 0001 2386 0972
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

"Flora-Centrum" Barbara i Radosław Karmel Sp.J.
30-go Stycznia 41
83-110 Tczew
NIP: 593-248-63-05
REGON: 220328530
KRS: 0000267457

kontakt

  • 58 5312937
    INFOLINIA CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
"Flora-Centrum" Barbara i Radosław Karmel Sp.J.
30-go Stycznia 41
83-110 Tczew
 
PRAWO ODSTĄPIENIA 1.Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie tylko do umów zawartych z Konsumentami. 2. Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawartej umowy, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie14 dni. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient. Zwracany towar nie może nosić oznak używania i w miarę możliwości powinien być w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt i akcesoria nie mogą być uszkodzone. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu (faktura VAT, paragon), oraz numer konta bankowego Klienta, na które mają zostać zwrócone mu pieniądze. 3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, o którym mowa w powyższym ust. 2, Sprzedający zwróci Klientowi uiszczoną cenę nabycia wraz z kosztami pierwotnej dostawy do Klienta, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. 4. Sprzedający wraz z przesłanym towarem potwierdza Klientowi na piśmie następujące informacje: - nazwę, adres siedziby Sprzedającego oraz dane rejestrowe, - przedmiot zamówienia i jego istotne właściwości, - cena brutto, - sposób zapłaty, - koszty, termin i sposób dostawy, - prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, - miejsce i sposób składania reklamacji. 5. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail centrumtczew@flora.gda.pl.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Klient ma prawo składać reklamacje dotyczące produktów, składanie reklamacji odbywa się: a) drogą elektroniczną na adres e-mail: centrumtczew@flora.gda.pl b) w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego. 2. Przedmiotem reklamacji może być zarzut spełnienia świadczenia przez Sprzedającego niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie lub w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności reklamacja może być związana z wadami Towarów objętymi gwarancją (Konsumenci, Przedsiębiorcy), rękojmią (Przedsiębiorcy) lub wadami powodującymi niezgodność produktów z umową (Konsumenci). 3. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. 4. Reklamacja oparta na rękojmii lub niezgodności towaru z umową zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, chyba, że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia lub rozpatrzenie reklamacji wymaga wydania opinii rzeczoznawcy. W takim przypadku Sprzedający w terminie 2 dni roboczych od otrzymania reklamacji zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie od daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klienta. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni z powodu konieczności wydania opinii przez rzeczoznawcę Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie i wskaże przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji. 5. W przypadku zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji opartej na gwarancji udzielonej przez producenta/ dystrybutora produktu, Sprzedawca przekazuje tę reklamację producentowi/ dystrybutorowi, a ten zobowiązany jest rozpatrzeć ją w terminie wskazanym w warunkach gwarancji. 6. W przypadku stwierdzenia widocznego uszkodzenia przesyłki w momencie jej odbioru wymagane jest zgłoszenie tej informacji bezpośrednio kurierowi / doręczycielowi poczty podczas odbioru przesyłki. 7. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: (a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy; (b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z jego opisem (Konsument) lub rękojmią (Przedsiębiorca).