KARAFKA 3L BUTELKA OZDOBNA NA WINO NALEWKĘ (6912190301)

cena kup teraz
29,90 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
KARAFKA 3L BUTELKA OZDOBNA NA WINO NALEWKĘ
Renomowanej marki BIOWIN
Model 635587


KARAFKA 3L BUTELKA OZDOBNA NA WINO NALEWKĘ

Cudowna butelka zamykana na szklany korek, przeznaczona do nalewek, miodów oraz wszelkiego rodzaju szlachetnych trunków.

Oprócz funkcji ozdobnej jest genialnym pomysłem na prezent.

Wypełniona domowej roboty przetworami urzeknie każdego smakosza.

Pojemność: 3l

Wysokość: 32,5 cm

Szerokość: 14,5cm

Średnica wlotu: 2,5cm

Użytkowanie
Butli nie wolno myć w gorącej wodzie oraz poddawać gwałtownym zmianom termicznym (przenoszenie z zimnego do ciepłego otoczenia), zbyt wysoka temperatura mogłaby spowodować uszkodzenie szkła. Zalecane jest mycie balonów w letniej wodzie z dodatkiem środków dezynfekcyjnych np. pirosiarczyn potasu



PAMIĘTAJ! KUPUJESZ U OFICJALNEGO DYSTRYBUTORA!




Firma BROWIN obecnie jest niekwestionowanym liderem na rynku akcesoriów do domowego wyrobu wina, piwa oraz innych alkoholi, przetworów i wędlin. W związku z nieustannie poszerzającą się ofertą produktów browarniczo-spożywczych specjalnie dla nich została wprowadzona nowa marka - BROWIN. Tym samym firma zmieniła nazwę na BROWIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. jednocześnie zachowując w swojej ofercie produkty pod marka BROWIN.

Jesteśmy również największym w Europie Środkowej producentem termometrów, barometrów i higrometrów, które dostarczamy pod markami BIOTERM, SOENS i 2MEASURE. Podążając za ideą ekologii i zgodności z naturą powstała marka BIOOGRÓD. Dzięki niej jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego ogrodnika. Firma BROWIN ma silną i ugruntowaną markę na rynku. Cieszymy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie, jakości usług oraz wprowadzanie pod naszą marką najlepszych produktów.

XBUT XWIN
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 04 1140 2004 0000 3102 3942 7670
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JHM
Głogowska 253
60-111 Poznań
NIP: 698-159-42-02
REGON: 300104760

JHM Mateusz Ratajczak

Głogowska 253

60-111 Poznań

nip: 698-159-42-02

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
JHM Mateusz Ratajczak
Głogowska 253
60-111 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. JHM nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez JHM 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
JHM Mateusz Ratajczak
Głogowska 253
60-111 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

1. W przypadku, gdy kupujący stwierdzi wadę zakupionego towaru, może on złożyć reklamację z tytułu rękojmi - podstawa prawna Kodeks Cywilny. 2. W celu skorzystania z uprawnień reklamacyjnych, o których mowa w ust. 1 powyżej, kupujący (konsument) powinien wystosować do JHM na adres: Głogowska 253 60-111 Poznań, pismo w tym przedmiocie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz numer zamówienia i podstawę prawną uprawnień. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w formie e-mail, bądź jeżeli nie będzie to możliwe w formie pisemnej. 3. Reklamowany towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 4. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 5. Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i JHM) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru. Dla ułatwienia podajemy adres formularza reklamacyjnego - http://www.jhm.pl/umowaods.html Reklamacje proszę odsyłać tylko usługa e-zwrot