KAPELUSZ DAMSKI WEŁNIANY FILCOWY RETRO GRANAT 55cm (6542316483)

zakończona
85,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 13,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 13,00 zł
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • lokalizacja: WRZĄSOWICE k/KRAKOWA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar (obwód głowy w cm): 55
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


KAPELUSZ DAMSKI

rozmiar: 55 cm

Rewelacyjny, elegancki, klasyczny kapelusz damski. W kolorze ciemnego granatu. Z przodu rondo kapelusza jest lekko wyprofilowane do dołu, a z tyłu wywinięte do góry. Szerokość ronda ok 5 cm. Wysokość ok 13 cm. Bardzo dobrej jakości wykonany w 100% wełna. Ozdobiony atłasową taśmą.

  • Do każdego zakupionego nakrycia głowy dołączamy paragon.
  • W przypadku pytań prosimy o kontakt: sklep@swiatkapeluszy­.pl lub GG 3367818 lub tel.kom 500-175-126 Uwaga!! Pod telefonem jesteśmy dostępni w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku.
  • Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji prosimy o wysłanie maila z informacją o wyborze koloru i formie zapłaty: wpłata na konto czy płatność przy odbiorze.
  • Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacisz raz.
  • Wszystkie dane potrzebne do finalizacji przyjdą w automatycznym mailu od Allegro informującym o wygraniu aukcji.
  • Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu w siedzibie naszej firmy z nakryciami głowy ul. Zielona 63, Wrząsowice / k. Krakowa, gmina Świątniki Górne.

    Zdjęcia przedmiotu
    kliknij, aby powiększyć


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank BPH S.A. 04106000760000326001554563
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W PRZYPADKU WYSYŁKI KURIEREM DPD PROSIMY O PODANIE AKTUALNEGO NUMERU TELEFONU!

Kapelusze są wysyłane w pudełkach kartonowych.

ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY Z NAKRYCIAMI GŁOWY UL. ZIELONA 63 WE WRZĄSOWICACH /K. KRAKOWA (32-040 Świątniki Górne) PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ.

Koszt wysyłki za granicę według cennika poczty polskiej + 23% VAT.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500 175 126
    F H.U.P "Świat Kapeluszy" Bogumiła Musztafa, ul. Zielona 63, Wrząsowice, 32-040 Świątniki Górne
  • sklep@swiatkapeluszy.pl
    Możliwy także odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się w siedzibie firmy we Wrzasowicach.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

§ 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 4.Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu. 10.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 11.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. § 7 Rękojmia 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 7.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres mail sklep@swiatkapeluszy.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

pozostałe informacje

DANE DO PRZELEWU: Bank BPH Oddział w Krakowie NUMER KONTA: 04 1060 0076 0000 3260 0155 4563 (w tytule przelewu prosimy o wpisanie swojego nicka z Allegro i numeru aukcji) ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA NASZYCH AUKCJACH: 1. ZRYCZAŁTOWANY KOSZT PRZESYŁKI PODANY JEST PRZY KAŻDEJ NASZEJ AUKCJI, NIEZALEŻNIE OD ILOŚCI ZAKUPIONYCH ARTYKUŁÓW PŁACISZ RAZ.2. WSZYSTKIE DANE POTRZEBNE DO FINALIZACJI PRZYJDĄ W AUTOMATYCZNYM E-MAILU OD ALLEGRO INFORMUJĄCYM O WYGRANIU AUKCJI.3. WYSYŁKA MAKSYMALNIE DO 72 GODZIN (PON-PT) OD WPŁYNIĘCIA PIENIĘDZY.4. MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU WE WRZĄSOWICACH, UL. ZIELONA 63, GMINA ŚWIĄTNIKI GÓRNE. 5. DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU DOŁĄCZANY JEST PARAGON NA PODSTAWIE KTÓREGO BĘDĄ UWZGLĘDNIANE EWENTUALNE REKLAMACJE 6. FAKTURĘ VAT WYSTAWIAMY NA ŻYCZENIE7. ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO WCZEŚNIEJSZEGO ZAKOŃCZENIA AUKCJI 8. PO DOKONANIU ZAKUPU NA NASZEJ AUKCJI PROSIMY O JAK NAJSZYBSZE SKONTAKTOWANIE SIĘ MAILOWE LUB TELEFONICZNE CELEM POTWIERDZENIA ZAKUPU 9. JEŚLI ADRES DO WYSYŁKI JEST INNY NIŻ PODANY W ALLEGRO, POPRAWNY ADRES NALEŻY PRZESŁAĆ NIEZWŁOCZNIE PO DOKONANIU ZAKUPU 10. W PRZYPADKU BRAKU KONTAKTU PO DOKONANIU ZAKUPU PO 7 DNIACH WYSYŁAMY PRZYPOMNIENIE A PO 14 DNIACH WYSTĘPUJEMY O ZWROT PROWIZJI DO ALLEGRO I WYSTAWIAMY STOSOWNY KOMENTARZ 11. PO KAŻDEJ UDANEJ TRANSAKCJI KOMENTARZ WYSTAWIAMY JAKO DRUDZY, KLIENT WYSTAWIA KOMENTARZ PIERWSZY 12. NIE ZEZWALAMY NA KOPIOWANIE I WYKORZYSTYWANIE ZDJĘĆ I OPISÓW NASZYCH AUKCJI, WSZELKIE NARUSZENIA TEGO TYPU BĘDĄ ZGŁASZANE DO ALLEGRO. ROZMIARY:Podane wymiary to obwód głowy mierzony w połowie czoła i centymetr nad uszami. Aby dobrze dobrać rozmiar kapelusza zalecamy zmierzyć obwód głowy metrem krawieckim w połowie czoła i ok 1 cm nad uszami. Metr musi ściśle przylegać do głowy. Jeśli wyjdzie miara np. poniżej 57,5 cm wówczas polecamy zakupić rozmiar 57 cm. Jeśli wyjdzie powyżej lub równo np. 57,5 cm wtedy najodpowiedniejszy będzie 58 cm. Przesyłka pocztowa polecona priorytetowa (list/paczka)Kurier DPD, Odbiór osobisty Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) + koszty wysyłki podane przy aukcji