KAPELUSZ DAMSKI WEŁNIANY FILCOWY RETRO CZARNY 55cm (7016193152)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
84,00 zł
z 2 sztuk

Rozmiar (obwód głowy w cm):

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka24 16,00 zł
  • lokalizacja: WRZĄSOWICE k/KRAKOWA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar (obwód głowy w cm): 55
  • rozmiar: 55
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: wełna
  • rodzaj: klasyczny
  • cechy dodatkowe: brak
  • dostawa z Polski: tak

opis

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


KAPELUSZ DAMSKI

rozmiar: 55 cm

Rewelacyjny, elegancki, klasyczny kapelusz damski. W kolorze czarnym. Z przodu rondo kapelusza jest wyprofilowane lekko do dołu, a z tyłu wywinięte do góry. Szerokość ronda ok 5 cm. Wysokość ok 13 cm. Bardzo dobrej jakości wykonany w 100% wełna. Ozdobiony atłasową taśmą.

  • Do każdego zakupionego nakrycia głowy dołączamy paragon.
  • W przypadku pytań prosimy o kontakt: sklep@swiatkapeluszy­.pl lub GG 3367818 lub tel.kom 500-175-126 Uwaga!! Pod telefonem jesteśmy dostępni w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku.
  • Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji prosimy o wysłanie maila z informacją o wyborze koloru i formie zapłaty: wpłata na konto czy płatność przy odbiorze.
  • Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacisz raz.
  • Wszystkie dane potrzebne do finalizacji przyjdą w automatycznym mailu od Allegro informującym o wygraniu aukcji.
  • Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu w siedzibie naszej firmy z nakryciami głowy ul. Zielona 63, Wrząsowice / k. Krakowa, gmina Świątniki Górne.

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: WRZĄSOWICE k/KRAKOWA, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

W PRZYPADKU WYSYŁKI KURIEREM DPD PROSIMY O PODANIE AKTUALNEGO NUMERU TELEFONU! Kapelusze są wysyłane w pudełkach kartonowych. ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY Z NAKRYCIAMI GŁOWY UL. ZIELONA 63 WE WRZĄSOWICACH /K. KRAKOWA (32-040 Świątniki Górne) PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ. Koszt wysyłki za granicę według cennika poczty polskiej + 23% VAT.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H.U.P Świat Kapeluszy Bogumiła Musztafa
ul. Zielona 63, Wrząsowice
32-040 Świątniki Górne
Dodatkowe informacje

 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 7.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@swiatkapeluszy.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 8.Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U.P. Świat Kapeluszy Bogumiła Musztafa
Zielona 63, Wrząsowice
32-040 Świątniki Górne

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy (Nie dotyczy Firm i zakupionych towarów przez przedsiębiorców na Fakturę Vat w tym przypadku nie akceptujemy zwrotów). Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


 Zwrotu można dokonać jeśli produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i jest ometkowany. Nie przyjmujemy towarów odesłanych za pobraniem. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na pudełko. Jeśli przyszło do Pani/Pana pogniecione wówczas prosimy o odesłanie kapelusza/czapki w nowym pudełku (Można go kupić np. na Poczcie), ponieważ w uszkodzonym pudełku kapelusz mógł by ulec zniszczeniu.
 



 1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.  Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie Allegro. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 4.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy. 10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 11.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

O sprzedającym
swiatkapeluszypl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

658

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 500 175 126
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą! Kapelusze, które oferujemy są naszą pasją. Chcielibyśmy i Ciebie zainspirować! Jesteśmy prężnie działającą firmą z tradycjami i doświadczoną kadrą pracowniczą. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klienta. Nieustannie doskonalimy i poszerzamy wiedzę na temat nakryć głowy. Wychodzimy na przeciw zapotrzebowaniom klientów, proponując ciągle powiększającą się ofertę różnorodnych produktów. Stawiamy tylko na najlepsze produkty, jakość i precyzję wykonania. Realizujemy zamówienia detaliczne i hurtowe.

Pozostałe informacje

DANE DO PRZELEWU: 

 F.H.U.P Świat Kapeluszy, Bogumiła Musztafa Ul. Zielona 63, Wrzasowice 32-040 Świątniki Górne 

Alior Bank Oddział w Krakowie, ul. Kalwaryjska 35a 

Numer konta bankowego: 48 2490 0005 0000 4530 2337 2726 (w tytule przelewu prosimy o wpisanie swojego nicka z Allegro i numeru aukcji). 

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA NASZYCH AUKCJACH: 

 1. Zryczałtowany koszt przesyłki podany jest przy każdej naszej aukcji, niezależnie od ilości zakupionych artykułów płacisz raz.

 2. Wszystkie dane potrzebne do finalizacji przyjdą w automatycznym e-mailu od Allegro informującym o wygraniu aukcji

 3. Wysyłka maksymalnie do 72 godzin (pon-pt) od wpłynięcia pieniędzy. 

4. Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu we Wrząsowicach, ul. Zielona 63, Gmina Świątniki Górne. 

5. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączany jest paragon na podstawie którego będą uwzględniane ewentualne reklamacje. 

6. Fakturę Vat wystawiamy na życzenie. 

7. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji. 

8. Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy sklep@swiatkapeluszy.pl lub telefoniczny 500 175 126 celem potwierdzenia zakupu. 

9. Jeśli adres do wysyłki jest inny niż podany na Allegro to poprawny adres nalezyprzesłać niezwłocznie po dokonaniu zakupu.

10. W przypadku braku kontaktu po dokonaniu zakupu po 7 dniach wysyłamy przypomnienie, a po 14 dniach występujemy o zwrot prowizji do Allegro. 

11. Nie zezwalamy na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć i opisów naszych aukcji, wszelkie narusznia tego typu będą zgłaszane do Allegro.

 JAK DOBRAĆ ROZMIAR NAKRYCIA GŁOWY:  Podane wymiary to obwód głowy mierzony w połowie czoła i centymetr nad uszami. Aby dobrze dobrać rozmiar kapelusza zalecamy zmierzyć obwód głowy metrem krawieckim w połowie czoła i ok 1 cm nad uszami. Metr musi ściśle przylegać do głowy. Jeśli wyjdzie miara np. poniżej 57,5 cm wówczas polecamy zakupić rozmiar 57 cm. Jeśli wyjdzie powyżej lub równo np. 57,5 cm wtedy najodpowiedniejszy będzie 58 cm. 

 FORMY WYSYŁKI: 

- Przesyłka pocztowa polecona priorytetowa (list/paczka) (wpłata z góry na konto lub pobranie)

 - Kurier DPD (wpłata na konto lub pobranie)

 - Odbiór osobisty ( Po wcześniejszym umówieniu). 

- Paczkomat Inpost (wpłata z góry na konto) 


Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) + koszty wysyłki podane przy aukcji.