Kapcie skórzane świnka szersze przewiewne paski 38 (7062769706)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
23,00 zł
z 5 par

Rozmiar:

Dostawa
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,90 zł
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
  • lokalizacja: Leśnica, Zakopane, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • zapięcie: wsuwane
  • rozmiar: 38
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 2
  • nosek: kwadratowy
  • wysokość: niskie
  • ocieplenie: nie
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie żółtego i złota, inny kolor
  • cechy dodatkowe: oddychające, odprowadzające wilgoć

opis

Rozmiar Długość wkładki* [cm]
35 22,3
36 23
37 23,8
38 24,3
39 25
40 25,8
41 26,5

Oryginalne góralskie pantofle domowe, wykonane z wysokiej jakości naturalnej skóry świnkowej. Takie kapcie są idealne w czasie ciepłych dni, ponieważ mają spore wycięcia. Kapcie nie są ciasne, luźno leżą na stopie, ze względu na paski łatwo dopasują się do kształtu stopy, będą pasować na nieco tęższą stopę.

Skóra w tym modelu jest miękka i odpowiednio gruba, przyjemna dla stopy. Cholewkę tworzą przeplatane paski w sposób krzyżowy, dzięki czemu stopa ma większy dopływ powietrza. Naturalny kolor z czasem ciemnieje do pięknego karmelowego brązu, dlatego też odcień kapci może się nieznacznie różnić od widocznego na zdjęciach.

Powierzchnia pod stopą jest profilowana, wykonana ze skóry bydlęcej i wszyta do kolejnej warstwy. Tworzy ją specjalna dodatkowa wkładka wzmacniają, która z drugiej strony podklejona jest antypoślizgowym styrogumem. Taka budowa sprawia, że pantofle są wytrzymałe i nie będą się rozklejać.

Podeszwa podniesiona jest na 2,5-centymetrowym klinie, dzięki czemu stopa jest amortyzowana i użytkowanie pantofli jest komfortowe dla całego ciała.

Uwaga: Odcień oraz faktura skóry może się nieznacznie różnić, co wynika z naturalnych właściwości skóry, ale nie umniejsza jej jakości, ani dobrej prezencji.

*Długość wkładki mierzona jest po szwy, dodatkowo można uwzględnić lamówkę ok. 0,5 cm z przodu i z tyłu.

  • Cholewka wierzch: Skóra naturalna
  • Cholewka wnętrze: Skóra naturalna
  • Wkładka: Skóra naturalna
  • Podeszwa: Styrogum
  • Produkowane rozmiary: 35-41
  • Wysokość obcasa: 2,5 cm
  • Wysokość pod palcami: 0,5 cm
  • Nowe dostawy: Cały rok
  • Jednostka: par
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,50 zł

Lokalizacja: Leśnica, Zakopane, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
36,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Irlandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Słowacja
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Szwecja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Holandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Litwa
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Włochy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Francja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Belgia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Hiszpania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Austria
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dodatkowe informacje

*Zawsze wysyłamy informacje o wysyłce i link do śledzenia, temat "[Góralka] Wysłane", jeśli nie dotarło proszę sprawdzić SPAM *Koszt wysyłki zawiera koszt opakowania, prosimy nie zaniżać ocen w komentarzu *Listy priorytetowe często są doręczane z opóźnieniem tzn. w ciągu 2-3-4 dni. *Przesyłki kurierskie DHL zwykle są doręczane na drugi dzień, ale bywają opóźnienia *Pocztex Kurier48 to usługa Poczty Polskiej tożsama z Paczką48 *Kurierzy nie kontaktują się, aby ustalić godzinę doręczenia

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Gal Sp. z o.o.
Sądel 8
34-406 Leśnica
Dodatkowe informacje

 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

   2.1. pisemnie na adres: Gal. Sp. z o.o., ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica;

   2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net;

   2.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu w zakładce: „Pytanie do sprzedającego”.

3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

6. Przed wysłaniem reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia dalszego postępowania i wysyłki towaru.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GAL Sp. z o.o.
Sądel 8
34-406 Leśnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

   1.1. pisemnie na adres: Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica;

   1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net;

   1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu w zakładce: „Pytanie do sprzedającego”.

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

   3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

   3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

   8.1.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

   8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

   8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

   (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Goralka-net
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1863

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 727 918 287
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy w sklepie Góralka. 

*** 

Nr konta dla płatność w PLN  (Raiffeisen Polbank):

17 1750 0012 0000 0000 3776 9754   

GAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  

ul. Sądel 8  

34-406 Leśnica 

W tytule: Imię Nazwisko, Login 

*** 

Zamówienia wysyłane są w ciągu dwóch dni roboczych, często tego samego dnia do godziny 11:00.

***

Zawsze wysyłamy informacje o wysyłce z linkiem do śledzenia w temacie "[Góralka] Wysłane", jeśli nie odebrałeś - sprawdź SPAM.

*** 

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT załączoną do przesyłki. 

*** 

Listy priorytetowe powinny być doręczone na drugi dzień, ale często są opóźnienia w dostawie.

***

Przesyłki kurierskie DHL zwykle doręczane są na drugi dzień, ale zdarzają się opóźnienia.

***

Pocztex Kurier48 to usługa Poczty Polskiej tożsama z Paczką48.

***

Kurierzy nie kontaktują się w celu ustalenia godziny doręczenia.

***

Pozostałe informacje

WYMIANA

1. Jeśli okazałoby się, że wybrany rozmiar jest nieodpowiedni, można go wymienić na inny w tej samej cenie. W tym wypadku  prosimy o niezwłoczny kontakt email lub telefoniczny.

2. Państwo ponoszą koszty wysyłki wymienianego produktu do Sklepu, natomiast niezwłocznie Sklep odsyła odpowiedni produkt na swój koszt Pocztą Polską. W przypadku braku odpowiedniego rozmiaru możemy wymienić na inny model w tej samej cenie, umówić się na późniejszy termin lub towar można zwrócić.

3. Do przesyłki prosimy dołączyć informacje o przedmiocie wymiany, imię, nazwisko, adres wysyłki wraz telefonem kontaktowym.

........................................................................................................................................................

Zamówienia zagraniczne przyjmujemy wyłącznie przy płatnośc z góry w walucie PLN lub po uzgodnieniu w EURO.