Kapcie skórzane profilowane komfortowe kwiatek (6542313716)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • lokalizacja: Leśnica, Zakopane
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 32
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • kolor: odcienie fioletu
  • dostawa z Polski: tak
Rozmiar Długość wkładki* [cm]
35 22,5
36 23
37 23,8
38 24,5
39 25
40 26
41 26,8

Wygodne pantofle domowe z eleganckim, ozdobnym kwiatkiem. Kapcie te są bardzo ładnie wykonane z materiałów wysokiej jakości.

.

Model na zaokrąglonej podeszwie jest odpowiedni dla stopy o trójkątnym kształcie i dłuższym dużym palcu.

.

Wnętrze wyściela skóra naturalna, w tym modelu niezwykle miękka i elastyczna, dzięki czemu kapcie dopasowują się do kształtu stopy.

.

Wierzchnia warstwa cholewki pokryta jest kolorowym materiałem skóropodobnym, przy czym jest to warstwa naniesiona na skórę naturalną, tak więc stopa ma kontakt wyłącznie ze skórą naturalną. Dzięki takiej budowie pantofle mogą mieć szczególnie ładny wygląd, przeróżne kolory oraz można je w łatwy sposób wyczyścić, przecierając wilgotną szmatką.

.

Kapcie posiadają profilowaną wkładkę, są lekko podniesione na gumowym klinie, a podeszwa wykonana jest z antypoślizgowego styrogumu.

.

Kapcie są lekkie oraz profesjonalnie wykrojone i wyprofilowanie, co daje gwarancję wysokiego komfortu.

.

Inne kolory dostępne w osobnym produkcie.

.

*Długość wkładki mierzona jest po szwy pod stopą, dodatkowo można uwzględnić lamówkę ok. 0,3-0,5 cm z przodu i z tyłu.

  • Cholewka wierzch: Tworzywo sztuczne (ekoskóra)
  • Cholewka wnętrze: Skóra naturalna
  • Wkładka: Skóra naturalna
  • Podeszwa: Styrogum
  • Produkowane rozmiary: 35-41
  • Tęgość: G
  • Wysokość obcasa: 2,5 cm
  • Wysokość pod palcami: 0,5 cm
  • Oferta: Stała
  • Dostępność: Cały rok
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 36109020790000000119342098
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Niemcy 36,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Słowacja 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Włochy 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Jeden koszt przesyłki niezależnie od ilości przedmiotów.

Zamówienie wysyłane jest tego samego dnia, jeżeli jest złożone i wpłata zaksięgowana na naszym koncie:
-do godz. 11.00 dla Pocztex Kurier48 (w razie nieobecności zostaje awizo do odbioru na poczcie)
-do godz. 9:00 dla przesyłki kurierskiej DHL, kolejne wysyłamy tego samego lub następnego dnia - w sprawach pilnych proszę pytać (możliwe kolejne próby doręczenia).
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Witamy w sklepie Góralka. *** Zamówienie wysyłane jest tego samego dnia, jeżeli zostanie złożone i wpłata zaksięgowana na naszym koncie: ---> do godziny 11:00 w przypadku wybrania usługi Pocztex Kurier48 (doręczenie przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych po dniu nadania, w razie nieobecności kurier zostawia awizo do odbioru w najbliższej placówce pocztowej) ---> do godziny 9:00 w przypadku wybrania usługi kurierskiej DHL, późniejsze zamówienia są wysyłane tego samego lub następnego dnia - w sprawach pilnych proszę pytać (doręczenie na drugi dzień po dniu nadania, w razie nieobecności kurier podejmuje kolejne próby doręczenia). *** Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. *** Nr konta BZ WBK: 36 1090 2079 0000 0001 1934 2098 Krzysztof Gał Góralka ul. Sądel 8 34-406 Leśnica

kontakt

  • allegro@goralka.net
    odpisujemy niezwłocznie, w przypadku jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1. pisemnie na adres: ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net; 1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszych aukcjach. 2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dołączony do każdego wysyłanego zamówienia. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w Ustawie. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net; 3.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszych aukcjach. 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

pozostałe informacje

WYMIANA 1. Jeśli okazałoby się, że wybrany rozmiar jest nieodpowiedni, można go wymienić na inny. W tym wypadku prosimy o niezwłoczny kontakt email lub telefoniczny. 2. Państwo ponoszą koszty wysyłki wymienianego produktu do Sklepu, natomiast niezwłocznie Sklep odsyła odpowiedni produkt na swój koszt. W przypadku braku odpowiedniego rozmiaru możemy wymienić na inny model, umówić się na późniejszy termin lub towar można zwrócić. 3. Do przesyłki prosimy dołączyć informacje o przedmiocie wymiany, imię, nazwisko, adres wysyłki wraz telefonem kontaktowym. Produkt należy odesłać na adres Krzysztof Gał Góralka, ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. ........................................................................................................................................................ Zamówienia zagraniczne realizujemy wyłącznie przy płatności z góry, wysyłamy następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Podane ceny obowiązują dla wysyłek Pocztą Polską, po uzgodnieniu możemy wysłać również kurierem DPD. W celu ustalenia dokładnych kosztów prosimy o kontakt.