Kapcie dziecięce SOXO ze skórzaną podeszwą 25-26 (6541331272)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,99 zł
z 3 par
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 3,99 zł
  • List priorytetowy 6,99 zł
  • Pocztex Kurier48 12,99 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Sopot
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • bohater: inny
  • stan: nowy
  • rozmiar: 26.00
  • długość wkładki wew. : 16.50 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: inny materiał
  • rodzaj zapięcia: gumy Ściągające
  • kolor: wielokolorowy
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Kapcie dla dzieci lisek SOXO ze skórzaną podeszwą

ID: 17590
Marka: SOXO
Rozmiar: 25-26
SKU: 51881C.42


Skład: 80% bawełna, 15% poliamid, 5% elastan, podeszwa: 100% skóra

Skarpetokapcie ze skórzaną podeszwą to świetny sposób na co dzień dla Twojej pociechy. Pełna swoboda skarpetek połączona została z wygodą kapci. Ciekawe kolory oraz wzór z uśmiechniętym liskiem z pewnością przypadną do gustu zarówno chłopcu, jak i dziewczynce, a naturalna bawełniana i dość elastyczna dzianina nie będzie zbyt ciasna. Skórzana podeszwa natomiast zapewni długie i bezpieczne użytkowanie. Skarpetokapcie to radość i wygoda dla dziecka oraz spokojna głowa o komfort i bezpieczeństwo pociechy dla każdej mamy.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u soxo za co najmniej 150 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List priorytetowy 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 509-292-550
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas SOXO (OTO Sebastian Maruczyński, ul Smolna 1 A, 81-877 Sopot) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem, pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Mailowego lub Telefonicznego PRZED WYSŁANIEM zwrotu: e-mail: allegro@soxo.pl , tel. (+48) 509-292-550 lub (+48) 58 553-88-51 Artykuł powinien być zwrócony z dokumentem zakupu, w stanie nowym, bez śladów noszenia/użytkowania, w oryginalnym opakowaniu. poniżej znajduje się formularz zwrotu (skopiuj, wydrukuj, dołącz do paczki lub napisz odręcznie) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ FORMULARZ ZWROTU TOWARU Zwrot zakupu SOXO na Allegro.pl Dane kupującego: Imię i nazwisko _____________________________________________________ Nick z allegro ______________________________________________________ Numer telefonu _____________________________________________________ Adres e-mail _______________________________________________________ Data zakupu _______________________________________________________ ZWRACANE POZYCJE / ILOŚĆ 1.____________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________ 3.____________________________________________________________________ 4.___________________________________________________________________ ZWROT NALEŻNOŚCI kwota zwrotu ____________ numer konta__________________________________________________________ imię i nazwisko________________________________________________________ adres _______________________________________________________________ - dodatkowe uwagi: _______________________________________________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ podpis Prosimy nie wysyłać zwracanego towaru przesyłką za pobraniem ponieważ takie paczki nie są przez nas odbierane. Po weryfikacji towaru następuje zwrot płatności na konto bankowe Klienta w ciągu 1-2 dni roboczych, maksymalny czas to 14 dni od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep.

reklamacje

Zapraszamy do składania reklamacji drogą mailową na adres e-mail: allegro@soxo.pl Należy podać numer zamówienia, nick allegro lub numer dokumentu, który otrzymali Państwo przy dostawie, imię i nazwisko, na jakie zostało złożone zamówienie, opis wady produktu oraz dzień jej wykrycia. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcie. Każdy Klient otrzymuje informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji. Zazwyczaj reklamacje rozpatrywane są w 1-2 dni robocze. Nie uważa się za wadę (niezgodność towaru z umową) takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie produktów jak przykładowo: starcie spodów, wytarcia wkładek i wyściółek, odkształcenia spowodowane złym dopasowaniem produktów do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia, niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja, naturalne zmiany materiału, z którego produkt został wykonany lub produkty z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział. Nie uważa się również za wadę różnic odcieni i barw oraz innych różnic w produktach, jakie wynikają z różnic ustawień parametrów monitora Klienta.W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość wpłaty lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu.Braki w dostawie również należy zgłaszać na maila: allegro@soxo.pl Osoby które nie mają możliwości złożenia reklamacji online proszone są o wysyłkę produktu, produktów z formularzem reklamacyjnym na adres: Adres firmy: OTO Sebastian Maruczyński ul. Smolna 1 A, 81-877 Sopot, z dopiskiem: Reklamacje SOXO na Allegro.pl Adres: ........................... Data/Miejsce FORMULARZ REKLAMACYJNY TOWARU ZAKUPIONEGO NA ALLEGRO Dane kupującego: Imię i nazwisko _____________________________________________________ Nick z allegro ______________________________________________________ Numer telefonu _____________________________________________________ Adres e-mail _______________________________________________________ Data zakupu _______________________________________________________ REKLAMOWANE POZYCJE / ILOŚĆ 1.____________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________ 3.____________________________________________________________________ 4.___________________________________________________________________ SPOSÓB ROZPATRZENIA REKLAMACJI(zaznaczyć wybrane): [ ] Wymiana na produkt bez wad [ ] Naprawa uszkodzonego produktu [ ] Wymiana na inny produkt _______________________________ [ ] Zwrot wpłaty za reklamowany produkt ZWROT NALEŻNOŚCI NA KONTO kwota zwrotu ____________ numer konta__________________________________________________________ imię i nazwisko________________________________________________________ adres _______________________________________________________________ UWAGI ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ podpis UWAGA! Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

pozostałe informacje

W przypadku wysyłki poza granice Rzeczpospolitej, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia indywidualnych kosztów wysyłki.