kanapa tylna NISSAN NAVARA D40 z 2008 roku (6910669746)

zakończona
200,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Kazimierz Dolny, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 25.00 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

opis

Pon.-Pt.: 9:00-17:00
Sob.: 9:00-13:00
zamówienia:
+48 501 092 150
księgowość, faktury:
+48 509 746 694
mechanik/serwis:
+48 512 502 520
ul. Puławska 106 A
24-120 Kazimierz Dolny
Polska/Poland
Kurier paleta - 170zł
Laweta - 2zł/km (netto)

Główną przyczyną awarii silnika YD25 jest układ smarowania i dobór materiałów
ze sobą współpracujących.

W modelach produkowanych w latach od 1998 do 2004 i przebiegach aut ponad 100 tys. km w obrębie panewek korbowodowych pojawiają się pierwsze symptomy zjawiska kawitacji, czyli nagłej zmiany ciśnienia cieczy (oleju) i jej gwałtownej zamiany w gaz. Konsekwencją tego zjawiska jest powolna destrukcja panewek na trzecim i czwartym korbowodzie, skutkiem czego z kolei jest zatarcie całego silnika na panewkach, przy jednoczesnym uszkodzeniu pompy oleju.

W pompie oleju obudowa aluminiowa współpracuje z trybem, który pod wpływem obrotów wału generuje ciśnienie oleju. Kawitacja panewek ma tu jeszcze dodatkowy skutek uboczny: w układzie smarowania pojawiają się cząsteczki metalu i uszkadzają aluminiową powierzchnię pompy, co w konsekwencji skutkuje jej stopniowym zacieraniem. Nieprawidłowa wydajność pompy oleju prowadzi do dalszych konsekwencji jako, że układ smarowania ma za zadanie zmniejszenie tarcia międzypowierzchniowe­go współpracujących ze sobą elementów i chłodzenie niektórych podzespołów.

Tłok nieodpowiednio schładzany przez układ smarowania puchnie, zwiększa swoje wymiary i stwarza przeciwwagę wałowi korbowemu, skutkiem czego następuje urwanie wału. Najczęściej dzieje się to na czwartym korbowodzie wału, gdzie jest najniższe ciśnienie oleju- wręcz jego niedobór tj. trzykrotnie niższe niż na pierwszej panewce głównej. Ma tu miejsce zła konstrukcja kanałów dystrybuujących olej w obrębie bloku i wału. Po 2004 roku nastąpiła wymiana przez producenta tłoków i korbowodów na bardziej wytrzymałe, na zmianę temperatur.

Z naszych doświadczeń wynika, że newralgicznym punktem całego silnika YD25 jest chłodnica oleju ulokowana pod podstawą filtra oleju. Uważamy, że jest ona małoefektywna w porównaniu z innymi markami aut o podobnych parametrach, w których jest ona ulokowana na zewnątrz, a nie na silniku. Również wkład filtra oleju przy zaleceniach producenta co do wymian oleju co 25 tys. km powinien być wydajniejszy w tym typie silnika. Jednak Nissan wcale nie jest tu wyjątkiem, ponieważ u konkurencji w branży producentów aut o podobnych parametrach można także zaobserwować taką tendencję .

W 2004 roku konstruktorzy wprowadzili wydajniejszą pompę oleju i ta zmiana zapoczątkowała dłuższe przebiegi w autach, a po 2010 roku praktycznie bezawaryjny układ smarowania. Układ rozrządu w następstwie problemowego układu smarowania nie ustrzegł się także awaryjności. Najczęstszą wadą jest tu nadmierne rozciąganie się łańcuchów, jednak następuje to w autach, w których użytkownik wymienia olej co 25 tys. km. Olej po takich przebiegach jest za gęsty by mógł prawidłowo współpracować z napinaczami rozrządu, zaś gęsty olej zwiększa ciśnienie i generuje większy nacisk napinacza na łańcuchy rozrządu. W 2008 roku pod napinacz producent zaczął stosować podkładkę dławiącą dostęp oleju do napinacza, ale awaryjność silnika wcale się nie zmniejszyła. Według nas przyczyną tej awaryjności jest za długi okres eksploatacji aut bez wymian oleju oraz mało wydajny filtr oleju.

Kolejną z wad silnika YD25 jest głowica cylindra do 2010 roku wykonywana ze złych stopów aluminium, gdyż ulega awarii po przebiegach około 300 tys. km. Korekta w silniku YD25 nastąpiła dopiero po 2010 roku: zostały zmienione kolektory, odchudzone wałki rozrządu oraz dokonano niewielkich zmian w rozrządzie. Czas w tym wypadku oceni czy będzie lepiej. Jak dotychczas klienci nie mają na razie zastrzeżeń.

W silniku YD25 można się dopatrzeć jeszcze innych wad takich, jak: niska żywotność turbosprężarki (ze względu na niewydajny układ smarowania), kłopoty z układem paliwowym czy wysokie ceny części (eksploatacja), ale są to wady, które można spotkać także w innych modelach z tego segmentu rynku aut.

Reasumując:

PRS serwis stara się pomóc w łagodzeniu skutków awarii silnika YD25. Należy jednak pamiętać, że od nas samych użytkowników zależy jaką profilaktykę podejmiemy by zapobiec awarii.

-- Robert Seroka (PRS serwis) --

Witamy serdecznie na aukcji firmy PRS serwis

KANAPA tył
nissan NAVARA
100% NOMINAŁ z 12.2008r.
COMMON RAIL DIESEL YD25
CENA: 200zł/ 1 szt. CENA !

PRZY ZAKUPIE SILNIKA USZKODZONE SILNIKI PRZYJMUJEMY W ROZLICZENIU

w takim przypadku koszty transportu ponoszą obie strony
paleta 170zł (w jedną stronę) lub laweta 2zł netto za km

GWARANCJA 24 MIESIĄCE

przy montażu silnika w naszym punkcie serwisowym
szacunkowy koszt 1000zł netto

ISTNIEJE TEŻ MOŻLIWOŚĆ REMONTU USZKODZONEGO SILNIKA

WYCENA GRATIS (w postaci faktury pro forma)

MAMY RÓWNIEŻ WERSJĘ TEJ JEDNOSTKI NAPĘDOWEJ Z NOWĄ GŁOWICĄ
(cena: 8000zł/szt. brutto)

Występuje w następujących modelach:
NISSAN CABSTAR 2,5DCI 2005 - 2010r.
RENAULT MAXITY 2,5DCI 2005 - 2010r.

PRODUKT ZŁOŻONY NA NOWO - NA NASZYCH PODZESPOŁACH

Po sukcesach w sprzedaży poszczególnych podzespołów do jednostki YD25 zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty kompletny silnik, oparty na naszych podzespołach (wszystkie w rozmiarze nominalnym).


W silnikach z tej stajni obowiązują grupy selekcyjne do pierwszego montażu i my zgodnie z tą regułą złożyliśmy od podstaw tą jednostkę napędową. Opierając się na naszym doświadczeniu wyeliminowaliśmy ułomności tego modelu silnika, które są newralgicznymi punktami generującymi koszty w trakcie jego eksploatacji.


OFEROWANY SILNIK JEST ZŁOŻONY NA NOWO WYŁĄCZNIE NA NASZYCH PODZESPOŁACH, ZASTOSOWALIŚMY W NIM:

  • NOWE PANEWKI
  • NOWE PIERŚCIENIE
  • NOWE KORBOWODY
  • NOWE USZCZELNIACZE ZAWOROWE
  • NOWA USZCZELKA GŁOWICY
  • NOWY WAŁ
  • NOWE PODKŁADKI REGULUJĄCE

PONADTO:

- BLOK ZOSTAŁ OSIOWANY Z UWAGI NA MONTAŻ NOWEGO WAŁU,
- GŁOWICA ZOSTAŁA WYREGULOWANA,
- GNIAZDA I ZAWORY ZOSTAŁY DOTARTE NA NOWO,
- TULEJE W BLOKU ZOSTAŁY PRZEHONOWANE,
- SWORZNIE TŁOKOWE MAJĄ PRAWIDŁOWE PASOWANIA Z TULEJAMI MIEDZIANYMI KORBOWODÓW.

Potrzebujesz jakiejś nowej lub używanej części do YD25?
Skontaktuj się z nami, a wystawimy ją dla Ciebie na odrębnej aukcji.

Wybrane produkty z oferty firmy PRS serwis:
SILNIK ZD30 COMMON RAIL CABSTAR, MAXITY, ATLEON, MASCOTT 2006r.-> 8000zł brutto
ROZRZĄD PODWÓJNY WZMACNIANY /KOMPLET/ 999zł brutto
ROZRZĄD KOMPLETNY 799zł brutto
POMPA OLEJU 700zł brutto
CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU 99zł brutto
CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU 99zł brutto
TURBOSPRĘŻARKA 1650zł brutto

Zajmujemy się również uzbrajaniem i przekładkami głowic.

NASZE ZDJĘCIA JEDNOZNACZNIE ODDAJĄ CHARAKTERYSTYKĘ PRZEDMIOTU.

W naszym punkcie serwisowym wykonujemy przekładki oraz remontujemy tą jednostkę napędową.

Montaż naszego silnika nie odbiega od oryginału, wprowadzone przez nas ulepszenia nie generują dodatkowych prac montażowych.

Więcej informacji na temat montażu znajdziesz na naszej stronie internetowej, w plikach w dziale serwis.

NA TEN PRODUKT UDZIELAMY 24 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI

Przed zakupem zapoznaj się z naszym regulaminem sprzedaży dostępnym na stronie "O nas".

Jesteś zdecydowany na zakup i chcesz, aby przesyłka wyszła od nas jak najszybciej - składasz zamówienie do godziny 11:00 i paczka opuszcza nasz magazyn najpóźniej o godzinie 13:00. (kurier DPD)

Spóźniłeś się trochę z decyzją, a jednak potrzebujesz tej części na jutro - złóż zamówienie do godziny 13:00, a my wyślemy ją Pocztex'em do godziny 15:00.

A może jest już późne popołudnie i dopiero przed chwilą okazało się co trzeba wymienić w silniku Twojego Nissana - z nami możesz być pewny, że gdy złożysz zamówienie do godziny 18:00, Twoja przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia. (Poczta Polska)

GWARANTUJEMY, ŻE ZAMÓWIONĄ CZĘŚĆ WYŚLEMY DO CIEBIE
W CIĄGU 12 GODZIN OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA.

W NASZYM MAGAZYNIE POSIADAMY WSZYSTKIE CZĘŚCI SILNIKOWE DO YD25 ,
ZARÓWNO NOWE JAK I UŻYWANE.

Naszą specjalnością jest dystrybucja części, serwisowanie oraz pomoc techniczna w zakresie jednostki YD25. W naszej ofercie posiadamy wszystkie części do silnika YD25, zarówno nowe jak i używane.... więcej

Prowadzimy telefoniczną diagnostykę w zakresie przyczyn awarii i merytorycznych porad eksploatacyjnych YD25. Służymy pełnym zakresem informacji w tej dziedzinie pod naszymi numerami telefonów:

tel. +48 501 092 150

tel. +48 512 502 520

tel. +48 509 746 694

Masz pytanie - zadzwoń.
Z naszych doświadczeń skorzystało już wielu klientów.


Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
50,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
50,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury