KANAPA TYŁ TYLNA LEXUS GS III GS430 2005r-> (6482336453)

14 dni do końca
cena kup teraz
500,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 25.00 [kg]

tel. (32)301 43 50

kom: 602 323 094

512 130 121

GG: 7580392

E-mail: robcar2004@o2.pl

68 1050 1298 1000 0022 8234 3827

ORIENTACJA KIERUNKOWA W POJEŹDZIE


Zeskanuj poniższy kod aby mieć dostęp do naszych ofert w serwisie allegro.pl na swoim smartfonie!

#0816

NA WSZYSTKIE SPRZEDAWANE CZĘŚCI UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ

Przedmiotem oferty jest:

KANAPA TYŁ

odbiór osobisty

do:

LEXUS GS430 GSIII OD 2005r

DANE TECHNICZNE :

PRZEBIEG : 12 9948mph 209 000km

PRODUKCJA : 01.2005

VIN JTHBN96S805000787
Bu­ild Date 01/2005
Model UZS190R-BETQKW
Marke­t EU EUROPE
Engine 3UZFE 4300CC 32-VALVE DOHC EFI
Transmission A761E
Drive output C01A i=3,615
Fuel system EUR EUROPE
Color Code 202 Black
Trim Code LA03

KONTAKT W RAZIE PYTAŃ:

robcar2004@o2.pl

tel:
(32) 301 43 50

(32) 301 43 51

tel.kom:

602 323 094
512 130 121

WARUNKI OFERTY
Na każdy zakup udzielana jest gwarancja rozruchowa na 14 dni.
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny lub reklamacji, przysługuje do momentu usunięcia plomb zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły.

Prosimy nie usuwać plomb i/lub znaków cechowych!

Ich usunięcie/modyfikacj­a jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego zarządu".
Oznacza on że zwrot użytego przedmiotu jest możliwy. Ale traci się to prawo naruszając plomby zabezpieczające, gdyż wykracza to poza granice zwykłego zarządu.
Koszt zwrotu w przypadku procedury zwrotu bez podania przyczyny, ponosi Kupujący.

W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić należność.
Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór przedmiotu reklamacji. W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas transportu.

ZGODNIE Z USTAWĄ DO PROCEDURY ZWROTU CZY REKLAMACJI NIE JEST WYMAGANE POSIADANIE ORYGINALNEGO OPAKOWANIA A ODESŁANIE PARAGONU NIE JEST WYMOGIEM DETERMINUJĄCYM ZACHOWANIE PRAWA DO REKLAMACJI LUB ZWROTU.

Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji.

Cena Kup Teraz oraz koszt transportu są cenami BRUTTO.
Faktury o preferencyjnej stawce VAT 0% wystawiane są tylko kontrahentom spoza terenu Polski a w granicach UE.
W przypadku obrotu wewnątrzwspólnotoweg­o, wymagane jest zachowanie procedur powiązanych (CMR).

Standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania. Maksymalna waga wysyłanego sprzętu to 70 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg (nie
dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).

W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).

W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody, w protokole
należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać pocztą tradycyjną lub e-mail do ROBCAR Sp. z o.o.
Tylko w tym przypadku firma ROBCAR Sp. z o.o. zobowiązuje się do przyjęcia toku reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.
Podstawa prawna, Art. 429. kc .

Dane identyfikacyjne firmy oraz adres korespondencyjny:
.
ROBCAR Sp. z o.o.
Ul. Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
.
KRS: 0000392535
NIP: 969-13-74-907
REGON: 278215274
.
Powyższe dane oraz warunki oferty zostały zamieszczone w myśl ustawy o szczególnych prawach konsumenta, oraz zapisu o zawieraniu umów na odległość.
W związku z tym użycie przycisku Kup Teraz oraz potwierdzenie zakupu w ofercie w kolejnym kroku, skutkuje domniemaniem że Kupujący został należycie poinformowany o jego prawach i obowiązku zapłaty.
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Paczka pocztowa priorytetowa - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.
Przesyłka kurierska - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.
Przesyłka kurierska pobraniowa - dostawa 24-48h w dni robocze 99.9% paczek na jutro !!!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Robcar Sp. z o.o. ul. Gliwicka 34 44-178 Przyszowice tel. 32 301 43 50 lub 51 tel. kom 512 130 121 602 323 094

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Każdy wysyłkowo zakupiony u nas towar, można zwrócić do 14 dni w ramach gwarancji rozruchowej oraz ustawy, o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). Paczki ze zwrotami proszę wysyłać BEZ POBRANIA na adres: ROBCAR Sp. z o.o. ul. Gliwicka 34 44-178 Przyszowice Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

reklamacje

Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar. Reklamacje, które dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia. W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. Dokładamy wszelkich możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.

pozostałe informacje

Robcar Sp. z o.o. ul. Gliwicka 34 44-178 Przyszowice tel. 032 301 43 50 lub 51 tel. kom 602 323 094 e-mail: robcar2004@o2.p Nasza firma od 12 lat zajmuje się sprzedażą części używanych do pojazdów różnych marek z całego świata. Staramy się stale rozszerzać nasz asortyment tak by móc zadowolić każdego klienta. Od 2011 roku w ofercie mamy również części nowe, oryginalne oraz zamienniki w atrakcyjnych cenach. Prowadzimy wysyłkę większości naszego asortymentu na terenie całego kraju oraz po uzgodnieniu kosztów i warunków wysyłki, także do krajów UE. Poniżej kilka warunków i praw dotyczących zakupów w naszym sklepie: 1. Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy. Nic nie stoi na przeszkodzie by skontaktować się z nami by móc upewnić się w kwestii dopasowania części do zapotrzebowania. 2. Każdego klienta traktujemy poważnie i z kulturą. Mamy nadzieję że i klient tak potraktuje nas. 3. Każdy wysyłkowo zakupiony u nas towar, można zwrócić do 14 dni w ramach gwarancji rozruchowej oraz ustawy, o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). Paczki ze zwrotami proszę wysyłać BEZ POBRANIA na adres: ROBCAR Sp. z o.o. ul. Gliwicka 34 44-178 Przyszowice Przesyłki pobraniowe zostaną przyjęte tylko wtedy gdy będą przysłane z możliwością otwarcia. 4. Dokonując przelewu poza systemem PayU (przelew zwykły lub pocztowy) koniecznie trzeba w tytule przelewu wpisać numer aukcji za którą się płaci. Przy kilku wpłatach na tą samą kwotę, ustalenie kto i za co płaci jest bardzo utrudnione i może niepotrzebnie opóźnić wysyłkę. 5. Prosimy o trochę rozsądku i wyobraźni, przykładowy tytuł aukcji: "klamka lewa bmw" ze zdjęciem pokazującym ją na drzwiach danego pojazdu, nie oznacza że kupuje się całe drzwi a jedynie to co zawarte w opisie aukcji. 6. Nie wysyłamy za pobraniem: a/ Szyb samochodowych i niektórych przedmiotów ponad gabaryt uznany przez przewoźnika w jego tabeli, b/ Osobom z kontem JUNIOR, c/ Osobom z komentarzami negatywnymi na temat odbioru przesyłki. 7. Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. 8. Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar. Reklamacje, które dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia. W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. Dokładamy wszelkich możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.