Kamera IP TP-Link NC250 HD 720p (6079322736)

cena kup teraz
275,00 zł
z 55 sztuk

kolor/wzór:

Stan:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
NC250
 
NET-MON-TPL-011
Kamera IP TP-Link NC250 HD 720p

Kamera Cloud HD z trybem nocnym, 300Mb/s

NC250
  • Obraz w jakości HD - wysoka rozdzielczość, większa ostrość obrazu
  • Tryb nocny - całodobowy monitoring
  • Kompresja w locie H.264 pozwala na dostosowanie się do dostępnej przepustowości sieci
  • Stabilna i szybka transmisja bezprzewodowa 300Mb/s
  • Powiadomienia przesyłane przez e-mail dzięki funkcji wykrywania ruchu i dźwięku (Motion&Sound Detection)
  • Łatwe w instalacji, konfiguracji i użytkowaniu
  • Aplikacja tpCamera - korzystaj z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz
Bezprzewodowy router z funkcją AP i klienta WISP TL-WR843N TP-LINK został opracowany specjalnie z myslą o użytkownikach korzystających z sieci bezprzewodowych dostawców Internetu. Dzięki połączeniom bezprzewodowym o prędkości do 300Mb/s jest odpowiedni do wymagających zastosowań, takich jak transmisje strumieniowe wideo w jakości HD. Może również służyć jako zwykły bezprzewodowy router lub punkt dostępowy. Obsługuje też pasywne zasilanie PoE, co umożliwia łatwe umieszczenie produktu w miejscach, gdzie niedostępne są gniazda zasilające, na przykład na zewnątrz budynków.

Zawsze czujna, nawet gdy cię nie ma

Kamera Cloud HD z trybem nocnym, 300Mb/s
NC250


Kontrola i bezpieczeństwo

Urządzenie NC250 TP-LINK to idealne rozwiązanie do użytku domowego i biurowego, pozwalające kontrolować wszystko, na czym zależy ci najbardziej, dając poczucie komfortu, niezależnie od sytuacji.

Monitoring w dowolnym czasie i miejscu za pomocą aplikacji tpCamera

Aplikacja tpCamera na smartfony i laptopty umożliwia nagrywanie filmów, robienie zdjęć i kontrolę bieżącej sytuacji wszędzie, gdzie połączenie internetowe jest możliwe. Niezależnie od tego czy pracujesz, czy odpoczywasz, nigdy nie przegapisz tego co najważniejsze. Dzięki NC250 zawsze będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Postaw na jakość obrazu

Obraz o rozdzielczości 720p HD sprawia, że nagrywanie za pomocą NC250 jest niezwykle proste i gwarantuje wysoką jakość obrazu.

Bądź na bieżąco nawet w nocy

Funkcja trybu nocnego umożliwia monitoring o zasięgu 5 metrów, nawet w całkowitej ciemności.

Bądź na bieżąco dzięki funkcji wykrywania ruchu i dźwięku oraz natychmiastowym powiadomieniom

Skonfiguruj NC250, aby otrzymywać natychmiastowe powiadomienia na skrzynkę mailową w przypadku wykrycia ruchu lub dźwięku. Pozwoli to na kontrolę bieżącej sytuacji i zapewni spokój ducha.


Połączenie bezprzewodowe 300Mb/s dla płynnej transmisji wideo i dużego zasięgu sieci

Stabilne, szybkie połączenie bezprzewodowe do 300Mb/s umożliwia strumieniową transmisję wideo bez żadnych zakłóceń. Ponadto, dzięki funkcji Wi-Fi Extender, urządzenie NC250 może zwiększyć zasięg twojej sieci bezprzewodowej
stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata
sensor
  • CMOS 1/4 cala
rodzaj kamery
  • desktop
jasność obiektywu
  • 2,8 F
efektywna liczba pikseli
  • 1000000 mln
interfejs
  • 10/100 BaseTX RJ-45
częstotliwość pracy
  • 2.4 GHz
szyfrowanie
  • WPA/WPA2
  • 64/128-bit WEP
  • WPA-PSK/WPA2-PSK
rejestrowanie obrazu
  • kolor
prędkość transmisji
  • 300 Mbps
maks. rozdzielczość
  • 1280 x 720
możliwość ruchu
  • nie
wbudowany mikrofon
  • tak
sposób zarządzania kamerą
  • WWW
  • Windows
  • aplikacja (android 3.0 lub nowszy)
  • aplikacja (iOS 7.0 lub nowszy)
  • OS X lub nowszy
czujnik ruchu
  • tak
zasilanie
  • 9V DC
wymiary
  • 137 x 76 x 69 mm
zakres temperatury pracy
  • 0 - 40 °C
akcesoria
  • zasilacz | przedłużacz | kabel Ethernet RJ-45
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-090-27-29
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1.Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Komputronik S.A.
Ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S.A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7.Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.