KAMERA GPS LX-400GTL PRO Orllo +KARTA 32 GB GRATIS (6482827077)

zakończona
1 745,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Orllo
  • rozdzielczość: full HD
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • informacje dodatkowe: aparat, automatyczny start, czujnik ruchu, czujnik wstrząsów, GPS, nagrywanie dźwięku, wyświetlacz , HDR/WDR, kodek H.264

WIDEOREJESTRATOR ORLLO LX-400GTL PRO+gratis

Otrzymujesz dedykowana tej kamerze karte 32 GB z adapterem i etui !!!

Karta wykonana jest w profesjonalnej technologii MLC

" Karty pamięci orllo/goodraKarty pamięci orllo/goodram

Orllo LX-400GTL PRO to nie przęciętny wideorejestrator w lusterku współpracujący z dowolną nawigacją na system Android (Google Maps, Yanosik itp). Wystarczy zainstalować kartę SIM i połączyć się z internetem, by korzystać swobodnie z sieci 3G. Dzięki temu rozwiązaniu urządzenie może służyć także za telefon!

Funkcja namierzania GPS Tracking pozwala śledzić urządzenie (samochód) zdalnie - online. Nagrywanie w jakości FullHD 1080p przy 30 klatkach na sekundę w kamerze przedniej gwarantuje rejestrację wszystkich szczegółów, co może okazać się ważnym dowodem w sytuacjach spornych na drodze. System operacyjny Android umożliwia bezpłatne instalowanie dodatkowego oprogramowania.

Wideorejestrator posiada wbudowany GPS, nawigację, WiFi, Bluetooth, G-sensor i głośnik.

Budowa lusterka oraz umieszczenie wyświetlacza poprzedzone dokładnymi badaniami powodują, że możesz w pełni korzystać z lusterka wstecznego nawet z włączonym wyświetlaczem.

Nowość !Kamera przednia - Kamera Tylna wewnętrzna - Kamera cofania
Mobilne centrum multimedialne

Współpraca z siecią 3G w połączeniu z funkcjami WiFi i Bluetooth czynią wideorejestrator Orllo LX-400GTL PRO twoim przenośnym centrum multimedialnym i najlepszym towarzyszem podróży.

Możesz używać go jak telefonu - dzwonić, wysyłać i odbierać wiadomości SMS i MMS. LX-400GTL PRO posłuży także do oglądania filmów, zdjęć, przeglądania internetu, słuchania muzyki itp. Możesz robić nim zdjęcia z podróży i natychmiast dzielić się nimi z bliskimi. Dzięki możliwości oglądania telewizji internetowej będziesz zawsze na bieżąco z najnowszymi wiadomościami czy wydarzeniami sportowymi!
Alarm samochodowy i śledzenie lokalizator GPS

Kamera samochodowa Orllo LX-400GTL PRO oferuje funkcję lokalizacji GPS za pomocą WiFi lub sieci 3G.

Usługa Alarm Tracking pozwala na śledzenie przebytej trasy czy ustawienie geo-ogrodzenia (wirtualne ogrodzenie) poprzez komputer, tablet, smartfon. Polska aplikacja jest kompatybilna z systemami iOS, Android, PC, MAC. Możesz nażywo obserwować pozycję i prędkość pojazdu w którym jest zainstalowane lusterko
.
Duży dotykowy ekran

Dotykowy ekran o przekątnej 5 cali doskonale sprawdzi się w każdym samochodzie.

Wielkość ta gwarantuje też łatwość obsługi - dotykowe, szybkie i precyzyjne przełączanie funkcji wideorejestratora
Najwyższa jakość obrazu

Obiektyw wielosoczewkowy, wysokiej klasy matryca i procesor MT6582 Quad-Core gwarantują obraz najwyższej jakości, przy 30 klatkach na sekundę.

Na nagraniach w rozdzielczości 1080p zarejestrujesz wszystkie szczegóły pokonywanej trasy.
System Operacyjny Android

Zainstalowany, stabilny system Android 4.4+ open system czyni obsługę rejestratora łatwą i intuicyjną.

Dodatkowo, system Android wspierany przez szybki procesor, pamięć RAM 1GB i pamięć wewnętrzną 8GB, umożliwia bezpłatne pobieranie aplikacji na urządzenie, na przykład nawigację Yanosik.
Czujnik zderzeniowy G-sensor

Funkcja G-sensor działa jak czarna skrzynka.

W przypadku uderzenia lub nagłego hamowania Orllo LX-400GTL PRO zapisze trwale nagranie ze zdarzenia w oddzielnym pliku i zabezpieczy je przed skasowaniem i nadpisaniem.
Specyfikacja Techniczna
  • Procesor MT6582 Quad-Core
  • System Android 4.4+ system
  • Pamięć Ram 1GB DDR3
  • 5 cali wyświetlacz o rozdzielczości 960X540 QHD z pojemnościowym wyświetlaczem
  • Wyjście CVBS(wparcie do podłączenia tylnej kamery)
  • Wsparcie APE,MP3,WAV,WMA i inne formaty audio
  • Wsparcie dla AVI,FLV,MKV,MOV,MP4,­MPG,RM/RMVB i inne formaty video
  • Wsparcie dla BMG, GIF, JPG, PNG i inne formaty
  • Format nagrywanego pliku: 3gp
  • DVR nagrywanie w rozdzielczości 1080P (29 FPS)
  • Moduł (3G)WCDMA, (2G)EDGE,GSM
  • Wbudowany mikrofon
  • Wbudowany czujnik G-sensor
  • Automatyczne przyciemnianie wyświetlacza
  • Wbudowany GPS
  • Moduł Bluetooth
  • Moduł WIFI 802.11 b/g/n o częstotliwości pracy 2,4 GHz
  • USB 2.0 (transfer plików z komputer)
  • Wsparcie dla kart TF (micro SD max.32GB)
  • Radio FM RDS
  • Głośnik 3040 Box
  • Wbudowana bateria 1700mAh
  • Kamera cofania: 720p 24Fps
  • System ochrony akumulatora
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 48 1240 2500 1111 0000 3768 6345
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@abaks-system.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Abaks-system ul. Dr.Męczenników Majdanka 57 20-325 Lublin Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Wzór odstąpienia od umowy [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, dotyczy to również opakowania oraz innych elementów wyposażenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami). Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący. Do zwracanego Towaru prosimy załączyć oryginał dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz formularz zwrotu.Po otrzymaniu kompletu (towar, paragon, formularz) zwrot pieniędzy dokonujemy przelewem na konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.

reklamacje

Adres do reklamacji podawany jest w czasie procedury reklamacyjnej, w zależności od rodzaju sprzedanego produktu. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@abaks-system.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, - nazwisko, - adres, - adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Niniejszy regulamin określa zasady składania i realizacji zamówień poprzez stronę internetową działającą pod adresem URL: www.http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id� I. POSTANOWIENIA OGÓLNE: 1. Złożenie Zamówienia na Towary oferowane w Sklepie internetowym i realizacja Zamówień odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 2. Informacje podane na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.). Stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających. 3. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4.Bezpośredni kontakt Zamawiającego ze Sprzedającym jest możliwy telefonicznie, mailowo Wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie oraz na stronie Sklepu internetowego w zakładce KONTAKT. VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 1. Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (ABAKS-SYSTEM Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Spółka jawna, ul. Droga Męczenników Majdanka 57, 20-325 Lublin, e-mail: sklep@abaks.lublin.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Zamawiający skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Zamawiającemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 3. Zamawiający będący Konsumentem, może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy. 4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Zamawiającemu będącemu Konsumentem prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży. 5. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Zamawiającemu będącemu Konsumentem wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Zamawiającego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Zamawiającego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Zamawiający zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Zamawiający nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Zwracane Towary Zamawiający proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: ABAKS-SYSTEM Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Spółka jawna, ul. Droga Męczenników Majdanka 57, 20-325 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Zamawiający poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Zamawiający odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Zamawiający będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. 7. Zamawiający będący Konsumentem odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. 8. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli; VIII. REKLAMACJE: 1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 5561 – 5566 Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). 2. Towary posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedającego, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji każdego Towaru widnieje w jego opisie na Stronie produktowej. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość Towarów posiada gwarancje, które mogą być realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. 3. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację do odpowiedniego punktu producenta, wskazanego w dołączanym do Towaru dokumencie gwarancji, o ile taki dokument został dołączony do Towaru lub bezpośrednio do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: sklep@abaks.lublin.pl; lub pisemnie na adres Sprzedającego: SYSTEM Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Spółka jawna, ul. Droga Męczenników Majdanka 57, 20-325 Lublin. 4. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT). 5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.