Kamera FPV Foxeer HS1177 5V-22V 600TVL CCD 2.5 (6930987991)

zakończona
179,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Konopiska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: pozostałe części i akcesoria
Dane adresowe

RCplus
Wiewiórka Arkadiusz

Ul. Heweliusza 21
42-274 Konopiska

NIP: 5732416984
Regon: 364874412

Adres email: kontakt@rcplus.net.pl

Tel.kom:

730 546 146

Dane do przelewów

RCplus

Arkadiusz Wiewiórka

Ul. Heweliusza 21
42-274 Konopiska

ING Bank Śląski S.A. 74 1050 1142 1000 0092 2810 4254

Regulamin
Pełny regulamin określający ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży dostępny jest na stronie o nas
Gwarancja
Produkty nowe z gwarancją

Trochę drożej? Serwis gwarancyjny
sprzedaw­anych przez nas produktów znajduje się w Polsce!

Oferta

Kamera Foxeer HS1177 5V-22V 600TVL CCD 2.5



Kamera Foxeer HS1177 przeznaczona dla zawodowych użytkowników dronów


Foxeer HS1177 to wielofunkcyjna kamera dedykowana zawodowym użytkownikom dronów wyścigowych. Rejestruje wysokiej jakości, czysty obraz nawet w warunkach słabego oświetlenia i niekorzystnej pogody. Jej montaż jest wyjątkowo prosty, gdyż w komplecie znajduje się zarówno trwała obudowa, uchwyt do wkręcania, jak i niezbędne śruby oraz kable. Kamera ta jest jednym z najczęściej rekomendowanych modeli dla zaawansowanych. My także chętnie ją polecamy, gdyż wielokrotnie mieliśmy okazję przekonać się sami o jej ponadprzeciętnych możliwościach.


Wysoka jakość obrazu to zasługa zaliczanego do najlepszych obecnie na rynku sensora 1/3″ Sony Super HAD CCD z chip’em Nextchip 2040 DSP. Kamera ta posiada wysoką rozdzielczość 600TVL , a także została wyposażona w przydatne funkcje Digital Noise Reduction (D-WDR) oraz Wide Dynamic Range (2DNR). Dzięki temu można być pewnym maksymalnej redukcji szumów oraz ostrego obrazu – bez względu na szybkość lotu.


Specyfikacja techniczna:


- obiektyw 12,5 mm,

- standard PAL,

- blokada widzenia w podczerwieni (IR BLOCK) – zapewniająca wyjątkowo wyraziste barwy obrazu,

- trwała obudowa z tworzywa syntetycznego,

- wysoka rozdzielczość 600 TVL,

- 1/3" SONY SUPER HAD II CCD,

- chip 2040 DSP,

- wbudowane menu OSD,

- funkcja D-WDR (Digital Noise Reduction) oraz 2D-DNR,

- niskie zużycie energii (70mA),

- funkcja lustra,

- minimalne oświetlenie: 0,01 lux,

- waga: 12 gramów bez uchwytu.



Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Wysyłka

Zamówienia złożone
i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy
tego samego dnia
roboczego.

Zam­ówienie za pobraniem złożone do 13:00 wysyłamy tego samego dnia!

Przesyłka kurierska:

Przedpłata - 14 zł

Pobranie - 16 zł

Firma kurierska dostarcza zamówiony towar w 1 dzień roboczy od nadania przesyłki.*

W wyjątkowych sytuacjach jest to
3 dni robocze.

Rodzaje płatności
    • płatność przelewem
    • PayU
  • za pobraniem
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 74 1050 1142 1000 0092 2810 4254
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

RCplus
Heweliusza 21
42-274 Konopiska
NIP: 573-241-69-84
REGON: 364874412

RCplus – z pasji do wyścigów FPV

Nasz sklep powstał z myślą o miłośnikach dronów wyścigowych. Naszą ofertę kierujemy zarówno do początkujących, jak i doświadczonych pasjonatów lotnego szaleństwa. U nas znajdziesz na pewno sprzęt i akcesoria idealne względem własnych potrzeb. Udzielimy Ci profesjonalnego wsparcia dotyczącego ich doboru. Pomożemy stworzyć optymalne warunki do rozwoju Twojej pasji, która jest również naszą pasją!


Dlaczego my?

Nieustannie podążamy za nowinkami na rynku dronów wyścigowych. Stale rozszerzamy swoja ofertę o innowacyjne rozwiązania FPV, co gwarantuje jeszcze przyjemniejszą zabawę naszym Klientom. Sami jesteśmy pasjonatami dronów wyścigowych. W związku z tym każdy nowy produkt testujemy przed jego dodaniem do oferty. Dlatego możesz być pewien, że otrzymany sprzęt będzie w 100% sprawny i funkcjonalny, niezawodny, wytrzymały oraz wyposażony w przydatne funkcje.


Co oferujemy?

Zapewniamy wybór ram, kontrolerów lotu, silników, regulatorów, śmigieł, wyposażenia FPV firm takich jak: Cobra ,Dal ,Furious ,Racekraft ,Foxeer ,EMAX ,ImmersionRC, FAT SHARK oraz akcesoria do nich.


Naszym priorytetem jest najwyższa dbałości o klientów naszego sklepu,
dlatego:

- zamówiony towar  zawsze staramy się dostarczać na czas przesyłką priorytetową;

- asortyment naszego sklepu starannie dobieramy pod względem jakości;

- regularnie organizujemy akcje promocyjne, a naszym klientom gwarantujemy udział w programie rabatowym;

- jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi dotyczące naszej oferty oraz działalności – każdy głos jest dla nas bardzo cenny.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z nami.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
RCplus
Heweliusza 21
42-274 Konopiska
 
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 7. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. 9. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 10. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. 3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. 4. Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 6. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 8. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. 9. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/