KAMERA DO PS3 (6542127851)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Wałbrzych
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
Wałbrzych
Andersa 148 | tel. 74 844 50 36 | andersa148@loombard.­pl

KAMERA DO PS3

Zapraszamy do zakupu kamerki ps3 , sprzęt był testowany i jest w 100% sprawny technicznie nosi delikatne ślady użytkowania, stan wizualny widoczny na zdjęciach zapraszamy do zakupu.

JEDYNĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI W PRZYPADKU USZKODZENIA W TRANSPORCIE JEST OTWARCIE PACZKI PRZY KURIERZE I SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU SZKODY W CHWILI DORĘCZENIA PRZESYŁKI

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
76 1090 2398 0000 0001 1462 6121

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Wałbrzych

Andersa 148 | tel. 74 844 50 36 | andersa148@loombard.­pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 76 1090 2398 0000 0001 1462 6121
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Działamy w branży usług finansowych od ponad 15tu lat. Jesteśmy największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.

kontakt

  • 748445036
    Czynne 7 dni w tygodniu ! Od 08:00 do 21:00

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - prosimy o uprzednie poinformowanie punktu o zwrocie sprzętu. Ponadto prosimy o wysłanie OŚWIADCZENIA o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres: eloombard50@loombard.plbądź drogą pocztową na adres: LOOMBARD ul.andersa 148 58-304 Wałbrzych - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru - LOOMBARD ul.andersa 148 58-304 Wałbrzych Ważne: - Jeżeli plomby gwarancyjne są naruszone bądź zerwane oznacza to ingerencję w sprzęt i reklamacji z tego tytułu nie przyjmujemy, - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do punktu, - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu), - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu. KURIER: Sprzedaż wysyłkowa jest dokonywana za pośrednictwem firmy kurierskiej POCZTEX. Każda nasza paczka jest starannie zapakowana, wysyłana z opcją ,,OSTROŻNIE" oraz naklejkami ,,UWAŻAĆ" 1. W przypadku, jeśli przesyłka nie dotrze do Adresata prosimy o niezwłoczne poinformowanie punktu. 2. W pozostałych przypadkach Adresat zgłasza reklamację w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki w każdej placówce Poczty Polskiej np: a) jeśli opakowanie nie było uszkodzone, sprawdzenie zawartości stanu przesyłki przy kurierze nie sprawdzone, a po otwarciu w domu okazało się, że jest uszkodzona przesyłka - adresat składa reklamację w placówce pocztowej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. Warto zrobić zdjęcia opakowania i przesyłki. Nie mniej jednak to na odbiorcy spoczywa wtedy ciężar udowodnienia, iż ubytki lub uszkodzenie przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez Pocztę Polska SA w celu wykonania usługi, a jej doręczeniem. Adresat ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki przy kurierze b) jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone odbiorca ma prawo żądać od kuriera sprawdzenia stanu zawartości przesyłki. Odbiorca sprawdza przy kurierze stan zawartości przesyłki tj.: stwierdza czy zawartość nie jest uszkodzona lub nie nastąpił jej ubytek. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, kurier razem z odbiorcą sporządza protokół. Wraz z protokołem adresat składa reklamację w placówce Poczty Polskiej. Regulamin Pocztex- http://www.pocztex.pl/

pozostałe informacje

egulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet należy zgłaszać bezpośrednio do punktu LOOMBARD ul. andersa 148 58-304 Wałbrzych. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wymieniony powyżej. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).