Kamera analogowa Fine CL-PH6680 1/3" CCD SONY (6922303650)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jelenia Góra, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
+48 519 547 805
email
allegro@alphatec.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 16
adres

Alphatec Communication
Ul. Lipowa 18
58-500 Jelenia Góra

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Przelew - 15 zł
  • Pobranie - 19 zł
  • Przelew - 15 zł
  • Pobranie - 19 zł
Numer konta do wpłaty zostanie podany po kupnie przedmiotu

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z naszym regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni.

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Kamera Fine model CL-PH6680
  • Kamera kolorowa
  • Przetwornik 1/3" CCD SONY
  • Rozdzielczość 420 / 480 linii
  • Czułość 0,01lx/F1.2 (LowLight)
  • Przesłona elektroniczna i automatyczna
  • Funkcja "Back Light"
  • Automatyczny balans bieli
  • Zasilanie DC12V/AC24V
Obiektywy dostępne na pozostałych aukcjach.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Alphatec1 za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancja rozruchowa na 1 miesiąc.

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Alphatec Communication sp. z o.o.
Lipowa 18
58-500 Jelenia Góra
Dodatkowe informacje

Jeśli w ofercie nie jest określone inaczej (tzn. gwarancja sprzedawcy dłuższa niż 1 miesiąc od momentu zakupu) to wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty  są objęte 1 miesięczną gwarancją sprzedawcy. Koszty odesłania przedmiotu do sprzedawcy ponosi Klient. Sprzedawca odsyła przedmiot na swój koszt. Termin  rozpatrywania zgłoszeń przez sprzedawcę to do 14 dni.   

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Alphatec Communication sp. z o.o.
Lipowa 18
58-500 Jelenia Góra

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług -  zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Jeżeli jednak Kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż  najtańszy dostępny zwykły sposób dostawy podany przez Sprzedającego,  Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych  przez niego dodatkowych kosztów. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu  stosowne oświadczenie woli, np. przesłane w formie elektronicznej za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@alphatec.pl  

lub pisemnie na adres: 

Alphatec Communication sp. z o.o. 

Lipowa 18 58-500 Jelenia Góra. 

Przesyłkę należy nadać na adres: 

Alphatec Communication sp. z o.o. 

Lipowa 18 58-500 Jelenia Góra.  


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania  Towaru.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje  Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 

2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,  nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; 

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem  umowy o prenumeratę; 

11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi; 

13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad  wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej we Wrocławiu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  www.uokik.gov.pl, w zakładce >>Rozstrzyganie sporów  konsumenckich<<.