KALLOS SZAMPON DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH 1000 ML (6482082948)

13 dni do końca
cena kup teraz
8,99 zł
z 33 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Ołtarzew
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

Kallos KJMN Silk Szampon 1000 ml do włosów zniszczonych


KORZYŚCI

Szapon regenerujący Kallos KJMN Silk polecany jest głównie do włosów suchych. Skutecznie odżywia, regeneruje i nawilża włosy. Zawiera wyciąg z oleju oliwkowego i białka jedwabiu. Specjalne składniki maski sprawiają, że włosy matowe odzyskują swój piękny blask. Dodatkowo maska sprawia, że włosy zostają odbudowane, stają się miękkie, gładkie i lśniące.

Płatności

Wysyłka

Kontakt

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u och-drogeria za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 72 1090 2851 0000 0001 3001 1601
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 21 dni

adres do zwrotu:
 
Celem tego dokumentu jest opisanie wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez naszą firmę produkcie. Zgłoszenie Reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej na adres allegro@skleptrena.pl. W przypadku niekompletnego zgłoszenia, reklamacja zostaje zwrócona z prośbą o jej uzupełnienie, a rozpatrzenie jej następuje dopiero po uzupełnieniu brakujących danych. Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego rozpoczyna się bieg rozpatrywania reklamacji, a decyzja dot. jej akceptacji lub odrzucenia wydawana jest w formie pisemnej w terminie do 14 dni. W tym czasie firma sprawdza zasadność reklamacji. W przypadkach niejasnych i o ile specyfika reklamacji tego wymaga, firma prosi zgłaszającego o przesłanie zdjęć obrazujących szkodę/wadę . W przypadku zniszczenia towaru przez firmę kurierską konieczne jest sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem doręczającym daną paczkę. REKLAMACJA - wymiana zakupionego towaru REKLAMACJA - pełny zwrot ceny REKLAMACJA - obniżenie ceny (Miejscowość i data) (Imię i nazwisko konsumenta) (Adres zamieszkania) (Numer zamówienia) Do Trena Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 7 05-850 Ołtarzew Reklamacja Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu (dd/mm/rrrr) towar jest niezgodny z umową. Szczegółowy opis niezgodności: Data stwierdzenia niezgodności (dd/mm/rrrr): Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy. W momencie składania przeze mnie reklamacji oczekuję na (niepotrzebne skreślić): a) wymianę zakupionego towaru; b) pełny zwrot ceny; c) obniżenie ceny. W załączeniu składam kopię paragonu. Z poważaniem

reklamacje

Celem tego dokumentu jest opisanie wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez naszą firmę produkcie. Zgłoszenie Reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej na adres allegro@skleptrena.pl. W przypadku niekompletnego zgłoszenia, reklamacja zostaje zwrócona z prośbą o jej uzupełnienie, a rozpatrzenie jej następuje dopiero po uzupełnieniu brakujących danych. Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego rozpoczyna się bieg rozpatrywania reklamacji, a decyzja dot. jej akceptacji lub odrzucenia wydawana jest w formie pisemnej w terminie do 14 dni. W tym czasie firma sprawdza zasadność reklamacji. W przypadkach niejasnych i o ile specyfika reklamacji tego wymaga, firma prosi zgłaszającego o przesłanie zdjęć obrazujących szkodę/wadę . W przypadku zniszczenia towaru przez firmę kurierską konieczne jest sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem doręczającym daną paczkę. REKLAMACJA - wymiana zakupionego towaru EKLAMACJA - pełny zwrot ceny REKLAMACJA - obniżenie ceny (Miejscowość i data) (Imię i nazwisko konsumenta) (Adres zamieszkania) (Numer zamówienia) Do Trena Sp. z o. o. ul. Ceramiczna 7 05-850 Ołtarzew Reklamacja Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu (dd/mm/rrrr) towar jest niezgodny z umową. Szczegółowy opis niezgodności: Data stwierdzenia niezgodności (dd/mm/rrrr): Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy. W momencie składania przeze mnie reklamacji oczekuję na (niepotrzebne skreślić): a) wymianę zakupionego towaru; b) pełny zwrot ceny; c) obniżenie ceny. W załączeniu składam kopię paragonu. Z poważaniem