Kalesony,rajtuzy chłopięce czarne ciepłe 140-146 (6483090251)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 8,90 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
Zakupy powyżej 499 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Wola
  • rozmiar: 146 [см]
  • wiek dziecka: 10 lat +
  • kolor: czerń

Czarne kalesony, getry chłopięce bawełniane 140-146-Wola

Kalesony chłopięce

z rozporkiem.

Rozmiar 140-146.

Kolor czarny.

Skład materiału:

75% Bawełna

23% Poliamid

2% Elastan

Jakość pierwsza.

Produkt polski.

* Wymienione zastrzeżone marki,opisy,zdjęcia, produkty, usługi i tytuły użyte na niniejszej aukcji są własnością ich prawowitych właścicieli.Zawartość strony służy jedynie prezentacji oferty firmy. Kopiowanie zawartości na stronie zabronione.

Dane kontaktowe:

  • Galeria Handlowa Kasjopeja
  • Jankowskiego 13 lok.2
  • 45-269 Opole
  • NIP 54-162-98-94
  • REGON 161436304
  • Osoba kontaktowa:
  • Mirka Ceglińska
+48 608 304 013

od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9.00-16.00

e-mail: www.kasjopeja@op.pl

 gg: 39528976

Dlaczego warto u nas kupować:

Gwarantujemy Państwu
  • możliwość zwrotu lub wymiany 
    pełnowartościowego towaru w 
    ciągu 14 dni kalendarzowych od 
  • daty dostarczenia zamówionego 
  • towaru, wg ogólnych zasad 
  • zawierania umów na odległość. 
  • Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  • Dbamy o bezpieczeństwo 
  • Państwa zakupów, dlatego 
  • też ubezpieczamy nadawane 
  • przesyłki, co gwarantuje 
  • Państwu zwrot wpłaconych 
  • pieniędzy w losowych 
  • przypadkach.  
  • Posiadamy
  • 100% pozytywnych komentarzy.

Wysyłka:

Termin wysyłki 

Czas realizacji zamówienia
podajemy przy każdej aukcji. Liczymy go od momentu
zaksięgowania wpłaty na koncie.
Przesyłek nie nadajemy w soboty,
niedziele i dni ustawowo wolne. W przypadku zakupu na kilku
aukcjach czas wysyłki całego
zamówienia jest dopasowany
do produktu o najdłuższym
czasie realizacji.
O nadaniu przesyłki informujemy
drogą e-mail.

Firma prowadzi wyłącznie działalność
wysyłkową-brak możliwości odbioru
osobistego.

Płatność:

Przedpłata na konto bankowe:
Numer konta :
58203000451130000011­070320

W tytule płatności prosimy o podanie
numeru aukcji i nicku z allegro.
  • Przy wykorzystaniu szybkich płatności elektronicznych:

Płatności przy odbiorze -
przesyłka za pobraniem.

Przesyłki za pobraniem

nadajemy KLIENTOM ALLEGRO posiadającym minimum 40 komentarzy
pozytywnych i brak negatywnych.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kasjopeja_com_pl za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 58 2030 0045 1130 0000 1107 0320
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Na życzenie klienta wystawiamy rachunek zwykły. Nie jesteśmy płatnikami podatku Vat.
Jeżeli kupujesz powyżej 3szt prosimy o wybranie sposobu dostawy Paczką pocztową - którą oferujemy w atrakcyjnej cenie.
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 608304013
    od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 osoba kontaktowa: Mirka

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. WZÓR OŚWIADCZENIA o odstąpieniu od umowy NALEŻY wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Numer konta i dane odbiorcy do wykonania zwrotu płatności. Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Przesyłkę zawierającą zwracany towar NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES SPRZEDAJĄCEGO: Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska ul. Jankowskiego 13 lokal 2 45-269 Opole W przypadku ODSTĄPIENIA OD UMOWY koszt dostarczenia zwracanego towaru PONOSI KLIENT. ZWROT NALEŻNOŚCI: Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem w ciągu 14 (czternaście) dni. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.

reklamacje

REKLAMACJE: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: www.kasjopeja@op.pl, lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska ul.Jankowskiego 13 lokal 2, 45-269 Opole. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu.

pozostałe informacje

Na życzenie klienta wystawiam rachunek zwykły. Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua Firma Galeria Handlowa Kasjopeja Mirosława Ceglińska prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail informację o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć że zadzwonimy do Państwa w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia. Otrzymany w e-mailu numer przesyłki wystarczy skopiować i wkleić na stronie monitorującej przesyłki wybranego dostawcy. Przesyłki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Przesyłki nadane za pośrednictwem Firmy Kurierskiej UPS: http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 7 dni roboczych od wysłanej przez nas informacji o jej nadaniu - prosimy o kontakt e-mail:www.kasjopeja@op.pl, lub telefoniczny z naszą firmą-zajmiemy się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. W e-mailu proszę o podanie nicku z allegro i numeru aukcji.