KAISER PATISSERIE Pędzelek drewniany do wypieków (6911011257)

zakończona
25,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,50 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.2 [kg]
Przedmiotem aukcji jest:
Dane firmy
KAISER PATISSERIE Pędzelek drewniany do wypieków
Świat Agd

ul.Kopanina 54/56
Budynek B , wejście 10, piętro II
60-105 Poznań
(na terenie centrum hurtowego)

telefon: 790 420 728
mail: allegro@swiat-agd.com.pl
gg: 28140031

NIP: 783-150-53-15
Regon: 300806656

Informacje

W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój login z Allegro oraz numer transakcji.

Do wszystkich przedmiotów zakupionych na naszych aukcjach dołączamy paragon fiskalny. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT proszę o niezwłoczne przesłanie danych do faktury (nazwa, adres, NIP).

Proponujemy dwie formy płatności za zakupiony towar:

a) Wpłata na konto: towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty
b) Płatność przy odbiorze: towar jest wysyłany po otrzymaniu e-maila, w którym zaznaczy się tę formę płatności.

Kupując na aukcji nasze wyroby, akceptujesz nasz regulamin.
Odbiór osobisty

Hurtownia "Świat AGD"
ul.Kopanina 54/56
Budynek B , wejście 10, piętro II
60-105 Poznań
(na terenie centrum hurtowego)

czynne:
poniedziałek – piątek 8-17
sobota 8-14
Konto bankowe

PKO BP :

80 1020 4027 0000 1702 0835 9368
SYMBOL: 4006932769776

KAISER PATISSERIE Pędzelek do wypieków.

Pattiserie to przyborniki kuchenne, które są dopracowane w każdym detalu.

Wykonane są z wysokiej jakości materiałów, ergonomiczne, eleganckie.

Każdy produkt z tej serii posiada atrakcyjne opakowanie.


PARAMETRY:

Kraj pochodzenia: Niemcy
Materiał wykonania: drewno
Kolor: odcienie brązowego
Długość (cm): 20,50
Waga (Kg): 0,20
{product_id:32060}{c­hecksum:0b4197356126­fd8bf1a54c0a32ff77de­8027df54}
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 80102040270000170208359368
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 48
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 48
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 48
przybliżony czas realizacji: 7 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 48
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 48
przybliżony czas realizacji: 7 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
ODBIÓR OSOBISTY:

HURTOWNIA „ŚWIAT AGD”
ul. Kopanina 54/56
wejście 10, piętro II
(na terenie Centrum Hurtowego)
POZNAŃ - GÓRCZYN

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 8-17
SOBOTA 8-14

KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ W ZALEŻNOŚCI OD WAGI ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ŚWIAT AGD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Kopanina 54/56
60-105 Poznań
NIP: 779-243-34-09
REGON: 362096011
KRS: 0000564313

Zajmujemy się hurtową i detaliczną sprzedażą porcelany, sztućców, garnków i szkła z wiodących fabryk krajowych i zagranicznych, posiadamy elementy wyposażenia kuchni, domu jak i dekoracji stołowych. Dla wielbicieli kawy i herbaty posiadamy również ofertę na zaparzacze i akcesoria do kawy i herbaty. Zaopatrujemy restauracje, sklepy AGD, hotele jak również detalicznych odbiorców – głównie za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej i e-handlu. Specjalizujemy się przede wszystkim w kolekcjach porcelanowych. W naszej ofercie znajdziesz najlepsze produkty polskich producentów takich jak : - Porcelana Chodzież i Ćmielów, - znana i ceniona porcelana Lubiana, - Wałbrzyską porcelanę Kristoff - Manufaktura Poznańska - Manufaktura Chodzieska - Karolina oraz importowane produkty pod marką własną Giardino. Współpracujemy z wiodącymi polskimi importerami porcelany – firmą DUO, Veroni i Tadar. Szeroka dostępność serwisów obiadowych i kawowych o różnych fasonach i wzorach uzupełniona liczną kolekcją porcelany do gastronomii spowodowała, że nasz sklep kojarzony jest asortymentowo jako punkt sprzedaży naczyń porcelanowych. Oprócz porcelany prowadzimy regularną sprzedaż sztućców najlepszych marek polskich i zagranicznych takich jak : - Gerlach, - Amefa, - Gerpol, - Silit - WMF jesteśmy też oficjalnym dystrybutorem szkła marki Krosno. W naszym asortymencie Znajdziecie garnki takich firm jak: - Gerlach, - polska fabryka Olkusz czy Elopol - jak również garnki importowane ze stali nierdzewnej cenionych marek np. SSW - niemieckiej produkcji WMF czy Silit. Z tego miejsca śmiało możemy powiedzieć, że jesteśmy największą hurtownią porcelany i artykułów gospodarstwa domowego na wielkopolskim rynku.  Obsługujemy klientów indywidualnych oraz firmy prowadząc sprzedaż poprzez tradycyjny kanał dystrybucji, łącząc go jednocześnie ze sprzedażą internetową, która nie ogranicza naszego terytorium działania. O naszym potencjale powinien zaświadczyć fakt, że hurtownia stale rozwija się i od momentu powstania w 2007 roku obsługujemy coraz to większą ilość klientów. O jakości naszych usług zaświadczą zadowoleni klienci, którzy z chęcią powracają na kolejne zakupy. Naszą dewizą jest szybkie i bezproblemowe doręczenie unikalnych zestawów produktów AGD wprost na Twój stół przy niskim poziomie cen i indywidualnych propozycjach współpracy. Jesteśmy otwarci na współpracę i do zrealizowania zamówienia wystarczy tylko jeden telefon. Zakupów możesz dokonać u nas bezpośrednio w hurtowni. Zamówienia na odbiór osobisty powinny być gotowe do odbioru kolejnego dnia roboczego. Jeśli chcesz je odebrać wcześniej, skontaktuj się z nami pod nr 790 420 728 w godz 7-15. Nie wymagamy wcześniejszej przedpłaty. Możesz zapłacić u nas na miejscu w hurtowni gotówką lub kartą. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Świat Agd Sp. z o.o. Sp.k.
Kopanina 54/56
60-105 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

  

Każdemu Klientowi na złożenie reklamacji z tytułu uszkodzeń powstałych w czasie transportu przysługuje 7 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki.

W przypadku gdy towar okazał się wadliwy, uległ uszkodzeniu lub nie spełnia swojej funkcji

prosimy o wykonanie zdjęcia które będzie obrazowało wadę lub uszkodzenie towaru i wraz z krótkim opisem przesłanie tych informacji do nas droga mailową na poniższy adres:

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

By usprawnić proces reklamacji w wiadomości mailowej prosimy o podanie następujących danych:

- Imię i nazwisko

- Nick z Allegro

- Numer telefonu

Proces rozpatrzenia reklamacji według ustawy powinien być zakończony w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej firmy,

My zazwyczaj załatwiamy sprawy w ciągu kilku dni.

Każdy przypadek reklamacji rozpatrujemy w sposób indywidualny ale też uzależniony od wymagań producenta towaru,

Jeśli wymiana towaru na nowy bez wad i uszkodzeń będzie nie możliwa, lub zaproponowany przez nas inny produkt nie będzie spełniał oczekiwań Klienta zaproponujemy zwrot należności.

Z działem reklamacji można skontaktować się telefonicznie pod nr 790 222 613 lub droga mailową

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

REKLAMACJA KURIER GEIS:

Przesyłkę (nawet widocznie uszkodzoną) należy odebrać i w miarę możliwości sprawdzić ją przy kurierze, z którym należy spisać protokół szkody.

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń w ciągu 7 dni skontaktować się z kurierem - ma on obowiązek przyjechać i spisać protokół uszkodzeń.

Protokół należy przesłać do nas mailem wraz z loginem z Allegro na adres: reklamacje@swiat-agd.com.pl

Po otrzymaniu protokołu skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA PACZKOMATY:

Po odebraniu przesyłki w ciągu 7 dni należy sprawdzić jej zawartość. Jeśli coś będzie uszkodzone na adres reklamacje@swiat-agd.com.pl należy przesłać nam zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem i opisem uszkodzeń oraz loginem z Allegro.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA POCZTA POLSKA:

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie w domu. W momencie stwierdzenia uszkodzeń towaru należy udać się do Urzędu Pocztowego z którego przesyłka została wydana do doręczenia wraz z uszkodzonym towarem i spisanie protokołu szkody z Pracownikiem Oddziału.

Jednakże jest to możliwe tylko tego samego dnia co przesyłka została doręczona Klientowi.

W przypadku braku takiej możliwości prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzeń i wysłanie go do nas mailem wraz z krótkim opisem uszkodzeń.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.