*Kabina RADAWAY Premium Plus 120x90 Brodzik Syfon (6482687703)

12 dni do końca
cena kup teraz
2 498,00 zł
z 5 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Nakło nad Notecią
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: półokrągłe

Wpłata na konto

Nr konta: 38 1240 6465 1111 0010 3839 2716
Sprzedaż ratalna !!!
Firma kurierska
PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI
PROSIMY O DOKŁADNE
SPRAWDZENIE W OBECNOŚCI
KURIERA !!!
TRANSPORT GRATIS!!!

- Wpłata na konto

- Transport za pobraniem (termin realizacji do 5 dni roboczych)

Tel.: 52 385 25 85 (od 9-17)
Tel.kom.: 783 874 252 (24h)
GG: 9317448
E-mail: dolphi-kabiny@wp.pl

PRODUKT POLSKI!!!

Kabina asymetryczna półokrągła z drzwiami przesuwnymi Premium Plus E 120/90/170 z głębokim brodzikiem Korfu E + syfon B602R firmy:

Szkło przejrzyste 2498zł

Szkło grafitowe, brązowe, satinato, fabric 2534zł

Seria Premium Plus to seria kabin o klasycznej formie, posiadających funkcjonalne i estetyczne rozwiązania techniczne. Drzwi przesuwne osadzone są na łożyskowanych, skrętnych rolkach, które zapewniają ich cichą i bezawaryjną pracę. Skrzydło drzwi można wypiąć, w celu wyczyszczenia kabiny. Profile przyściennne wykonane ze stopu aluminium odpornego na korozję, umożliwiają niwelację krzywizny ściany. Szczelność kabiny zapewniają wysokiej jakości uszczelki elastomerowe oraz listwa magnetyczna. Kabiny dostępne są z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego o grubości 5 mm pokrytego w powłoką Easy Clean w następujących rodzajach: przejrzystym, satinato, grafitowym, fabric, brązowym. Szkło w kabinach pokryte jest powłoką Easy Clean.


Produkty z serii Premium Plus można zamontować zarówno na brodziku jak i bezpośrednio na podłodze.

Szkło pokryte powłoką Easy Clean, która zapobiega osadzaniu się kamienia, co ułatwia utrzymanie kabiny w czystości.

Brązowe Fabric Grafitowe Przejrzyste Satinato

(Kliknij aby powiększyć obrazek)

120x90x170cm

Możliwość zakupu profili poszerzających (ceny poniżej):

Zdjęcie przedstawia prawą wersję brodzika
KORFU E

Brodzik asymetryczny, głęboki, biały,

Otwór na syfon 50mm
W komplecie stelaż
Zdejmowana obudowa, siedzisko wyprofilowane do góry



120x90x39,5x24cm(głębokość)

Cechy syfonu:


SYFON B602R

Automatyczny komplet odpływowo-przelewowy typu "click-clack&qu­ot; z syfonem samoczyszczącym;

Korek i zawór spustowy z mosiądzu pokrytego chromem;
Pokrywa o średnicy 70mm;
Cięgno o długości 650mm;
Łuk odpływowy 135 stopni, odpływ 40/50mm.
Wymiary syfonu:


(Cena obejmuje komplet kabina + brodzik)
Patmos E
120x90 / 2286zł


(Kliknij na obrazek aby przejść do aukcji z zestawem)

Posiadamy w swojej ofercie duży wybór płyt prysznicowych i odpływów liniowych:

Płyty prysznicowe z odpływem liniowym Płyty prysznicowe z kratką odpływową Odpływy liniowe

(Kliknij na obrazek i zobacz inne nasze aukcje)


3 LATA GWARANCJI !!!
Dostępność części zamiennych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

SERWIS

Montażem wyrobów Firmy Radaway zajmują się Certyfikowani Instalatorzy, którzy brali udział w cyklu szkoleń i wykazali się znajomością zasad montażu produktów marki Radaway. Po kliknięciu na poniższy obrazek przejdą Państwo do strony z kontaktami Certyfikowanych Instalatorów. Zapraszamy do skorzystania z ich usług.

(Kliknij na obrazek aby przejść do mapki Instalatorów)

Inne modele kabin z serii Premium Plus:

Premium Plus 170 Premium Plus B Premium Plus C Premium Plus 190
Premium Plus P Premium Plus C170 Premium Plus DWJ
Premium Plus DWD
(Kliknij na obrazek aby przejść do aukcji z kabiną)

Classic Premium Premium Plus Torrenta Design Carena
Essenza Modo Treviso
Quattra Almatea Vesta
Brodziki Syfony Środki pielęgnacji Listwy

(Kliknij na obrazek i zobacz inne nasze aukcje)


Po zakupie prosimy o informacje o wybranym kolorze szkła oraz wersji kabiny.
WYSTAWIAMY FV
TRANSPORT GRATIS!!!
30481 PP601 PPEK9

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 38 1240 6465 1111 0010 3839 2716
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
TRANSPORT GRATIS!!!
TRANSPORT ZA POBRANIEM (termin realizacji do 5 dni roboczych)
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1.Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.Ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj :-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4.W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu.5. Jeżeli ze względu na swój charakter towar (np. przesyłki wielkogabarytowe ) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób – pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

Reklamacje 1.Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres ZHU VARIA ul. Jackowskiego 4 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

pozostałe informacje

SPRZEDAWCA : ZHU VARIA mgr Lech Urbański siedziba Nakło nad Notecią Bydgoska 46, oddział ul. Jackowskiego 4, działający na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 103835 wydanym przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, NIP: 5581256375, tel: 52 3852585 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę na terenie Polski. 3.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski. 4.Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ dolphi-kabiny ” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów. 5.Przedstawione na stronie internetowej sklepu towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „ dolphi-kabiny” można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. Ceny Ceny umieszczone na stronie internetowej sklepu dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski Indywidualne negocjowanie cen jest możliwe, w takim przypadku wymagany jest kontakt z obsługą w celu uściślenia warunków transakcji. Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1.Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz” lub przez dodanie towaru do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie „dolphi-kabiny” podlegają obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem 7. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1.Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2.Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3.Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro – PayU.. 4.Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem allegro 5.Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną. Realizacja zamówień: 1.Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni. 2.Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy lub od chwili złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3.O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub ESM 5.Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub może skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. Dostawa towaru: 1.Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska : GLS, Siódemka, UPS, JAS-FBG, Dachser, Schenker, Pekaes 2.Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep 3.Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierski określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach : GLS - www.gls-group.eu Siódemka - www.siodemka.com UPS - www.ups.com JAS-FBG - www.jasfbg.com.pl Dachser - www.dachser.com Schenker - www.logistics.dbschenker.pl Pekaes - www.pekaes.pl 4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. Ochrona danych osobowych: Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych. Sklep internetowy „dolphi-kabiny” zarejestrowany jest w GIODO pod nr 00148801 Postanowienia końcowe Firma VARIA ZHU – sklep „dolphi-kabiny” życzy Naszym Klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów.