Kabina RADAWAY Idea KDJ 100x90x200 cm + brodzik (6483003577)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 943,00 zł
z 50 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Nakło n Not
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: prostokątne
  • dłuższy bok (cm): 100 [cm]
  • krótszy bok (cm): 90.00 [cm]
  • producent: Radaway
  • uszkodzony: nie
k k k k k k k k k k k k k k k k

Oferujemy Państwu na tej aukcji
Kabinę prysznicową Idea KDJ 100x90x200 cm + brodzik Doros D Plus

2943 zł


PRODUCENT KABIN I DRZWI PRYSZNICOWYCH

Kabina Idea to wynik designerskiego połączenia szkła z eleganckimi chromowanymi detalami

- doskonale sprawdzi się we wnętrzu minimalistycznym, ale równie dobrze będzie współgrać ze stylem klasycznym.

Kabiny z tej serii można montować zarówno na brodzikach, jak i bezpośrednio na podłodze.

Wymiary:

Aukcja dotyczy kabiny o wysokości 200 cm, na którą składają się dwa elementy:

- drzwi o wymiarze 100 cm

- ścianka boczna o wymiarze 90 cm

wraz z brodzikiem Doros D Plus 100x90 cm o wysokości 5 cm.

* podczas składania zamówienia prosimy o określenie wersji zamawianej kabiny (prawa/lewa) - patrz zdjęcie techniczne


Cechy:

.

Idea to kabina, którą cechuje wysoki standard wykonania:

- bezpieczne, hartowane szkło o grubości 6 mm

- przesuwne drzwi (zamocowane i góry na rolkach, u dołu na dyskretnym suwaku gwarantują cichy i lekki bieg)

- niewidoczny mechanizm przesuwania i regulacji drzwi

- możliwość wypięcia drzwi w celu łatwego wyczyszczenia kabiny

- eleganckie, chromowane detale

To wszystko sprawia, że użytkowanie kabiny staje się proste i przyjemne.


Szkło kabiny

Kabina posiada bezpieczne szkło o grubości 6 mm pokryte powłoką Easy Clean.

* aukcja dotyczy kabiny w szkle przejrzystym

** istnieje możliwość zamówienia kabiny Idea w szkle brązowym, grafitowym, satynowym lub Ultra Clear (za dopłatą)

W komplecie brodzik Doros D Plus

Wymiary:

Brodzik o wymiarach 100x90 cm, wysokość 5 cm, głębokość 1,5 cm, otwór na syfon o średnicy 90 mm.
Numer katalogowy: SDRPD1090-01

Cechy:

Brodzik biały akrylowy z wypełnieniem PU ,

które zapewnia wysoką wytrzymałość na nacisk.

Do montażu bezpośrednio na podłodze.

Zalecane syfony:

TB90 (samoczyszczący, wysoka szybkość spływu),

TB21 (samoczyszczący, bardzo wysoka szybkość spływu),

R400 SLIM (z membraną sylikonową nie przepuszczającą

nieprzyjemnych zapachów).


Kliknij, aby przejść do aukcji kabiny z brodzikiem

Doros D Doros D Plus Doros D Compact Laros D
Argos D Argos D na nóżkach
Giaros D Zantos F

Warianty kabiny Idea
Firma Radaway chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów stwarza możliwość zamawiania kabin w różnych wariantach.


Szyba UltraClear (za dopłatą)

Kabina prysznicowa dostępna także w 4 kolorach (za dopłatą)

** Wybierając szkło w kolorze, bądź UltraClear czas realizacji zamówienia wydłuża się do 4 tygodni.


Kabina bez listwy progowej

Radaway na miarę

Jeżeli mają Państwo kłopot ze znalezieniem odpowiedniej kabiny firma RADAWAY oferuje Państwu możliwość skorzystania z oferty kabin niestandardowych.


Pielęgnacja powłoki Easy Clean

Utrzymanie czystości i higieny w łazience jest trudne i czasochłonne.

Polecamy Państwu środki czyszczące do kabin z powłoką Easy Clean, które dostępne są na innych naszych aukcjach:

- Glass Cleaner

- Glass Protector

- Zestaw środków Glass Cleaner i Glass Protector

Realizacja zamówień

Przesyłka kurierska gratis, termin realizacji wynosi do 2 dni roboczych.

Przesyłka kurierska pobraniowa gratis, termin realizacji wynosi do 5 dni roboczych.

Do każdego zakupu otrzymasz paragon fiskalny lub fakturę VAT.


Jesteśmy legalnie działającą firmą z 20-letnią tradycją,

znajdującą się w Nakle nad Notecią k. Bydgoszczy.

Firma Radaway nadała nam certyfikat autoryzowanego

sprzedawcy, dzięki czemu Nasz Kliencie masz gwarancję

pewnych zakupów.

Zakupione towary wysyłane są firmą kurierską.

Paczki są ubezpieczone i odpowiednio zabezpieczone

- Drogi Kliencie masz 7 dni na sprawdzenie przesyłki!

Zapewniamy naszym klientom na terenie całego kraju

pełne i profesjonalne zaplecze serwisowe gwarancyjne

i pogwarancyjne oraz dostęp do części zamiennych.



W przypadku dodatkowych pytań,
służymy pomocą.

Zapraszamy do naszego sklepu.


VARIA S.C. , ul. Bydgoska 46,

89-100 Nakło nad Notecią.


Godziny pracy sklepu stacjonarnego:

pon-pt 8-17:30, sob 8:30-13:30.

Bezpośrednia wpłata Bank PEKAO SA

41 1240 6465 1111 0010 2801 2789


Szybka wpłata

PayU


Możliwość płatności przy odbiorze

IDKDJ1090DORDP kabpr1

Przesyłka kurierska

GLS, DACHSER, JAS-FBG


Przesyłka kurierska

pobraniowa


Odbiór osobisty

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 41 1240 6465 1111 0010 2801 2789
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 731-999-126
    osoba odpowiedzialna za prowadzenie konta Emilia Gill tel 731-99-91-26

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli ze względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

§9 Reklamacje 1.Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres VARIA S.C. ul. Bydgoska 46 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

pozostałe informacje

Szanowni Państwo, Firma rozpoczęła swą działalność w 1990 roku w Nakle nad Notecią. Dysponujemy pełną ofertą w branży wykończenia wnętrz. Sklep cały czas dynamicznie się rozwija, wychodząc na przeciw coraz bardziej wygórowanym potrzebom konsumenta. Za pośrednictwem internetu rozwija kolejne kanały dystrybucji. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam stale poszerzać grupę zadowolonych z naszych usług klientów. Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na bardzo wysokim poziomie.Zapraszamy do zakupów ! Również do salonu łazienek przy ul. Jackowskiego 4 w Nakle nad/Not. 25.12.2014 REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO §1 Postanowienie wstępne : 1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego na allegro pod nazwą użytkownika „ variamarket ” §2 Strony transakcji : SPRZEDAWCA : VARIA S.C. Jacek Urbański Arkadiusz Urbański siedziba Nakło nad Notecią ul. Bydgoska 46 działający na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej nr 6519/07 wydanym przez Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, NIP 5581821119, tel: 52 3852373. 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro.pl. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawce na terenie Polski. 3.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ variamarket” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów. 5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „variamarket „ można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. §3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski §4 Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie "variamarket" podlegają obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. §5 Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU . 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro 5. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną. §6 Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni. 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub sms-em 4. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. §7 Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska : GLS, JAS-FBG, DACHSER, SCHENKER, SIÓDEMKA - jako paczka – Poczta Polska 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep 3. Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach : POCZTA POLSKA - www.poczta-polska.pl GLS - www.gls-group.eu JASFBG - http://www.jasfbg.com.pl/ SCHENKER- http://www.logistics.dbschenker.pl/ SIÓDEMKA- https://www.siodemka.com/ DACHSER- http://www.dachser.com/pl/pl/ 4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. §8 Odstąpienie klienta od umowy: 1. Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta, dziennik ust.poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2 ustawy 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 ustawy pkt 3 i 11 tj:- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta - do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie.Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli za względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą. §9 Reklamacje 1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres Varia S.C. ul. Bydgoska 46 reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6. Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania. §10 Warunki gwarancji: 1. Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 3. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. 4.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. §11 Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych. 3.Sklep internetowy "variamarket" zarejestrowany jest w GIODO pod nr 148790 §12 Postanowienia końcowe Firma VARIA S.C.– sklep „variamarket ” życzy Naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów. numer konta: 41 1240 6465 1111 0010 2801 2789