KABINA PRYSZNICOWA HYDROMASAŻ 8 DYSZ LED 120x85 (6542518132)

zakończona
2 399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 200,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 200,00 zł
  • lokalizacja: Krzywda
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 110.00 [kg]
  • dłuższy bok (cm): 120 [cm]
  • krótszy bok (cm): 85.00 [cm]
  • wysokość (cm): 220.00 [cm]
  • producent: Inny producent
  • uszkodzony: nie


Kabina prysznicowa TAMARA 9938


Wymiary

120x85x220cm


WYPOSAŻENIE

Wysokiej jakości ABS + Akryl Sanitarny 5mm

Wysokiej jakości dysze oraz wylewki

Hartowane szkło o grubości 6mm

Aluminiowy panel sterowania aluminiowe ramy

1 dotykowy panel kontrolny z wbudowanym radiem

4 luksusowe dysze boczne
4 dysze do masażu akupunkturyjnego

1 solidne składane siedzisko !
1 prysznic górny
1 wielofunkcyjna słuchawka prysznicowa
1 przełącznik zmiany intensywności
1 regulator ciepłej/zimnej wody
1 podwójna półka
1 składane siedzenie

1 okrągła górna lampa typu LED
1 pojemnik na szampon i płyn do kąpieli
1 boczne światło LED
1 lustro
1 rurka wentylacyjna
1 głośnik
1 odpływ wody
1 przyrząd do masażu stóp

1 sterylizacja ozonowa

DODATKOWO W KABINIE ZNAJDZIEMY:

*Łożyskowane rolki zapewniające bezawaryjną i cichą pracę

*Szkło Easy-clean specjalna powłoka dzięki której na powierzchni szkła nie osadza się tyle brudu co w tradycyjnym szkle powłoka antybakteryjna NANO techlogii

* Uszczelki magnetyczne samo domykające (gwarantują szczelność w trakcie kąpieli)

* Bezpieczne, hartowane szkło przednie grubości 6mm

* brodzik wykonany z akrylu sanitarnego ABS, (odpornego na zarysowania oraz ścieranie)

* Antypoślizgowe dno brodzika

* Brodzik wzmocniony od spodu metalową konstrukcją oraz 5 solidnych nóżek do regulacji poziomu

* Brodzik wykonany z sanitarnego ABS-u odpornego na zadrapania i ścieranie

* Syfon obrotowy obracający się 360 stopni wokół własnej osi

* Korek spustowy klick klack

Kabina jest gotowa do podłączenia.

2 LETNIA GWARANCJA ORAZ SERWIS W KAŻDYM WOJEWÓDZTWIE

PEŁEN PROFESJONALIZM W DORADZTWIE ORAZ USUWANIU JAKICHKOLWIEK USTEREK

PRZED ZAKUPEM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY W SPRAWIE POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU.

Zdjęcia produktu

MASZ PYTANIA??

ZADZWOŃ!

TEL. 504 658 842

email:walicki2@op.pl

TEL. 504 658 842

www.erwlazienki.pl

Nasze aukcje są zgodne z regulaminem ALLEGRO.

Czas realizacji zamowienia:

3-4 dni robocze.

Przelew na konto

200 ZŁ

Przesyłka za pobraniem

200 ZŁ

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 53 1240 2698 1111 0010 1490 5426
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 200,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 200,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Robert Walicki 21-470 Krzywda Radoryż Kościelny 7

reklamacje

Współpracujemy z bezpośrednim importerem wanien oraz kabin prysznicowych hydrosan.eu Na każdy zakupiony u nas produkt udzielamy 24 miesięcy gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu. JAKO JEDYNI W POLSCE POSIADAMY SERWISANTÓW W KAŻDYM JEDNYM WOJEWÓDZTWIE!! W PRZYPADKU POWAŻNYCH USTEREK LUB AWARII ZGŁASZASZ DO NAS USTERKĘ A MY WYSYŁAMY SERWISANTA DO DOMU KLIENTA KTÓRY PRZYJEDZIE I NAPRAWI PRODUKT. WARUNKI GWARANCJI: 1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktu (tj. wanny lub kabiny) i wad materiału, z którego wykonany jest produkt. 2. Gwarancja polega na naprawie lub zamianie części, które producent uzna za wadliwe. 4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, kupon gwarancyjny oraz karta gwarancyjna.Dokumenty gwarancyjne powinny posiadać pieczątkę punktu sprzedaży, datę sprzedaży oraz podpis Klienta. 5. Wady lub uszkodzenie towaru ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane uprzednio uzgodnionym terminie. Wszelkie naprawy wykonywane są u klienta (wyłącznie na terenie Polski). 6.”ERW ŁAZIENKI” nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp dowyrobu (np. glazury, itp.) ani kosztów przywrócenia tych elementów do stanu początkowego po naprawie gwarancyjnej. 7. W przypadku wykrycia wady produktu przed lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwaćMontaż bądź Użytkowanie oraz zgłosić usterkę w miejscu zakupu produktu. 8. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi zasadami higieny .9. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia, W drobnychusterka firma wysyła części zamienne, a klient sam dokonuje wymiany części, po wcześniejszym ustaleniu tego faktu ze sprzedawcą. 10. W przypadku, gdy naprawa wymaga ściągnięcia odpowiednich części z fabryki, naprawa może się wydłużyć do 48 dni. 11. W okresie gwarancji klient ma prawo żądać naprawy wadliwego produktu. 12. W okresie gwarancji klient ma prawo do wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy gdy:– ujawnionej wady nie można usunąć;– w okresie trwania gwarancji dokonano 3 napraw tego samego podzespołu, a naprawiany produkt nadal Wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem. 13. Klient traci gwarancję w przypadku:– samodzielnych napraw i przeróbek układu elektronicznego;– szkód powstałych z niezgodną z zaleceniami konserwacją ;– uszkodzenia produktu przez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem;– niewłaściwego transportu (zaleca się transportowanie wyłącznie w oryginalnym opakowaniu, w pozycji zgodnej z oznaczeniami);– nie stosowania się do zaleceń instrukcji.