Kabina prysznicowa 100x100 Roma PDD Slim Brodzik (6482781160)

zakończona
2 920,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 0 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • rodzaj: półokrągłe
  • dłuższy bok (cm): 100 [cm]
  • krótszy bok (cm): 100.00 [cm]
  • wysokość (cm): 195.50 [cm]
  • uszkodzony: nie

tel.: +48 511 870 248

e-mail: allegro@skiendi.pl
Kabina prysznicowa SKIENDI ROMA PDD 100x100x195,5 cm

Jedyne 2920 ZŁ !

* Deszczownica to element wizualizacji i nie ma jej komplecie z kabiną

Uniwersalna, wykonana z najwyższej jakości materiałów kabina, stworzona z myślą o osobach ceniących elegancję oraz minimalizm. Profile przyścienne, chromowane uchwyty do drzwi, unoszące się podczas otwierania piwotowe zawiasy oraz wspornik – to w zasadzie jedyne metalowe elementy kabiny. Główną rolę odgrywa tu 6 milimetrowe, hartowane, transparentne szkło, ze specjalną powłoką ochronną KLARGLAS, która zapewnia trwałość produktu. Warto zaznaczyć także, iż pojedyncze, uchylne na zewnątrz drzwi zostały wzbogacone o ochronną dolną listwę progową, gwarantującą doskonałą szczelność kabiny. Kabina dostępna z drzwiami w wersji lewej i prawej, tj. otwieranymi na prawą lub lewą stronę.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Typ kabiny Narożna
Wymiar 100x100x195,5 cm
Rodzaj szkła Narożna
Kolor szkła Transparentne
Wykończenie Chrom
Grubość szkła 6 mm
Gwarancja producenta 5 lat !

Dokładne rozmiary w milimetrach:

Wymiary podstawowe:

Wymiar brodzika

(A x B)

Wysokość kabiny

(C)

Wysokość brodzika

( C2 )

1000 x 1000 1900 55

Wymiary dodatkowe:

wysokość szyb stałych

szerkość szyb stałych

wysokość szyb drzwiowej

szerkość szyb drzwiowychrozstaw otworów

szerokość wejścia

( D ) ( E ) ( F ) ( G ) ( H ) ( I )
1900 407 1882 405 brak 490

Brodzik w zestawie:

Piękna, futurystyczna prostota w symetrycznej formie... Tak w skrócie można opisać ten brodzik.

Zastosowana w serii technologia Stabilsound® niesie ze sobą wiele korzyści użytkowych.

Powłoka KLAR GLASS - SAMOCZYSZCZĄCE SZKŁO którą pokryliśmy szyby na etapie produkcji, powoduje skraplanie wody na powierzchni szkła i jej spływanie wraz ze wszystkimi zanieczyszczeniami. Dzięki temu bez problemu utrzymają Państwo nienaganną czystość w łazience.

Wybrane detale

Masywny, chromowany uchwyt do drzwi, solidne chromowane wsporniki i ich mocowanie, a do tego piwotowe zawiasy z mechanizmem unoszącym i opuszczającym drzwi! To wszystko osadzone na transparentnej, 6 mm szybie ze specjalną ochronną powłoką KLARGLAS. Ideał?

Płatność i Wysyłka - Bezpieczne zakupy
Dajemy Państwu pełną dowolność wyboru bezpiecznych płatności od płatności PayU przez zwykły przelew do przesyłek pobraniowych. Kupując na naszych aukcjach mają Państwo 100% pewność i gwarancję bezpiecznych zakupów. Wszystkie oferowane produkty posiadamy na stanie magazynowym i wysyłamy następnego dnia roboczego. Przesyłki są ubezpieczone, odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Kabiny i inne produkty o dużej wadze/gabarytach wysyłamy na paletach, w pozycji pionowej.

Serdecznie prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera,
w razie wykrycia uszkodzeń paczki należy sporządzić protokół szkody.
W razie problemów wyślemy produkt wolny od wad ponownie.
W przypadku sporządzenia protokołu po akceptacji stanu towaru, reklamacja zostanie znacznie utrudniona.

Wyobraź sobie firmę, która oferuje Ci nie tylko produkt najwyższej jakości, ale także nieustannie jest - dosłownie - pod Twoją ręką i tym samym zawsze do Twojej dyspozycji. Firmę, która idzie z duchem czasu i szuka takich rozwiązań, które poprawiają jakość Twojego życia.
Wyobraź sobie SKIËNDI. Markę, która powstaje z pasji. Pasji do zmieniania świata. Na lepszy!

Zobacz inne nasze aukcje:

KONTAKT

REKLAMACJE

CZAS PRACY

tel.: +48 511 870 248
Fax: +48 22 398 70 30
e-mail: allegro@skiendi.pl

Na wszystkie nasze towary udzielamy gwarancji
Door-To-Door.


Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze, nawet jeżeli opakowanie zewnętrzne nie posiada uszkodzeń. Zapewni to Państwu komfort i bezpieczeństwo.

Informujemy, iż zgodnie z prawem przy zakupach przez internet mają Państwo możliwość zwrotu towaru. My dajemy Państwu na to aż 30 dni.

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 18:00

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SKIENDI_PL za co najmniej 0 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SKIENDI Sp. z o.o. ul. Kaliska 23/10 02-316 Warszawa tel. 511 870 248 www.skiendi.pl

kontakt

  • +48 511 870 248
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

reklamacje

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@skiendi.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

pozostałe informacje

Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.