$ Kabina prysznic Radaway IDEA KDD 90x90 + brodzik (6482158288)

zakończona
2 970,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Nakło nad Notecią
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: kwadratowe
  • dłuższy bok (cm): 90 [cm]
  • krótszy bok (cm): 90.00 [cm]
  • producent: Radaway
  • uszkodzony: nie

Osoba kontaktowa:

Agnieszka Ochędzan


gg: 45225950
tel.: 601512750 (24h)
email: cudne-lazienki@wp.pl

Nr konta bankowego:

41 1240 6465 1111 0010 2801 2789

(Bank Polska Kasa Opieki S.A.)

Wystawiamy FV!
(Prosimy o informacje odnośnie fv)

Transport GRATIS (wpłata na konto, PayU)

Przesyłka kurierska pobraniowa GRATIS (termin realizacji do 5 dni)

PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI
PROSZĘ O DOKŁADNE JEJ
SPRAWDZENIE PRZY
OBECNOŚCI KURIERA!!!


VARIA s.c. mieszcząca
się w Nakle n/Notecią, posiadamy
20-letnie doświadczenie w
dostarczaniu artykułów
budowlanych i wykończenia
wnętrz.


Sprawdź nasze komentarze i już dziś dołącz do zadowolonych klientów!

Zobacz inne nasze aukcje,
zapraszamy!



Kabina IDEA KDD 90 x 90 x200,5 cm

drzwi przesuwne dwuczęściowe

z brodzikiem DOROS C 90x90 cm


firmy:

2970 zł - SZKŁO PRZEJRZYSTE

Wymiary kabiny:
90 x90 x200,5 cm

Informacje o kabinie:
Niewidoczny mechanizm przesuwania i regulacji drzwi
Szkło bezpieczne, o grubości 6 mm pokryte powłoką EasyClean
Eleganckie chromowe detale
Możliwość wypięcia drzwi w celu łatwego wyczyszczenia kabiny
Uszczelki magnetyczne zapewniające szczelność kabiny
Profile aluminiowe w kolorze chromu

Nr. katalogowy:
drzwi 90P: 387060-01-01R
drzwi 90L: 387060-01-01L


Szkła do wyboru:
PRZEJRZYSTE

Doros C 90x90x4,5 cm gł. 2,3 cm

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć!

Informacje o brodziku:
Brodzik akrylowy, biały, o głębokości 2,3 cm i wysokości całkowitej 4,5 cm

Do montażu bezpośrednio na podłodze

Odpływ o średnicy 90 mm
Zalecane syfony:
Tb 90P
R400 SLIM

Tb 21
dostępne są na naszych aukcjach
Numer katalogowy: SDRC9090-01

Przejrzyste
Szkło kabiny pokryte jest powłoką EasyClean,

która ułatwia utrzymanie czystości.


Powłoka EasyClean to niewidoczna gołym okiem polimerowa warstwa ochronna nakładana w procesie obróbki szkła.Ma ona właściwości hydrofobowe, dzięki czemu krople wody nie utrzymują się na powierzchni szkła, tylko spływają nie pozostawiając osadów.

Pozbawiona bezpośredniego kontaktu z wodą zabezpieczona powierzchnia szkła nie koroduje, a osadzanie się na niej wszelkich zanieczyszczeń i rozwój bakterii są wielokrotnie mniejsze niż w przypadku szkła bez powłoki.


Opcje dodatkowe :
Szkło brązowe
Szkło grafitowe
Szkło Satinowe
Szkło UltraClear
Powłoka ShowerGuard
Grawer na szkle

Kliknij na obrazek, aby powiększyć.
W kabinie IDEA zastosowano innowacyjne rozwiązania w zakresie wykończeń i detali. Ważnym elementem jest system zapobiegający uderzeniom podczas otwierania drzwi, uniemożliwia trzaskanie drzwiami.

Rysunki techniczne kabiny :



Rysunki techniczne brodzika :

Kliknij na rysunek, aby powiększyć!

Kabina IDEA KDD 90/90/200 cm dostępna jest z brodzikami:

Doros C
Doros C Plus
Doros C Compact
Zantos C
Argos C
Argos C z obudową
Delos C
Delos C z obudową
Rodos C
Siros C
Siros C Compact
Giaros C
Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji z brodzikami.

Seria kabin Modo"Walk-in", czyli duże tafle szkła o grubości 8 mm bez drzwi z przestronnym wejściem. W zależności od modelu tafla ze szkła jest wsparta na dwóch mosiężnych stabilizatorach przytwierdzonych

do ściany oraz dwóch wspornikach umieszczonych na brodziku.W innych modelach szkło przytwierdzone jest do ścian za pomocą profili lub za pomocą mosiężnych klamer. Wsporniki posiadają obrotowy element, który umożliwia montaż, gdy szyba nie jest równoległa względem ściany.

Eos to seria kabin, drzwi prysznicowych i parawanów nawannowych, która przeznaczona jest zarówno do małych i dużych łazienek. Duże tafle szkła o grubości 6 mm osadzone są na zawiasach rurowych z innowacyjnym systemem pozycjonowania.

Drzwi otwierane są zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz kabiny tworząc szerokie i wygodne wejście.

Carena to seria kabin z drzwiami uchylnymi otwieranymi do wewnątrz,osadzonymi na zawiasach z mechanizmem podnoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania).

W skład serii wchodzą: kabina prostokątna ,

drzwi jednoczęściowe, drzwi składane w systemie

'bi-fold",parawan jednoczęściowy oraz parawan dwuczęściowy. Szkło w kabinach zabezpieczone jest powłoką ochronną Easy Clean, która ułatwia czyszczenie kabiny.

Seria kabin Torrenta to połączenie dużych tafli 6 mm szkła i zawiasów. Uchylne drzwi wyposażono w chromowane zawiasy z mechanizmem unoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania). W skład serii wchodzą 3 modele kabin: półokrągła, kwadratowa, prostokątna(drzwi pojedyńcze lub podwójne) oraz drzwi wnękowe.Kabiny z serii Torrenta przeznaczone są do montażu wyłącznie na brodzikach.

Prostota i nowoczesny design to cechy,które charakteryzują serię kabin Espera z drzwiami przesuwnymi z wypełnieniem ze szkła hartowanego o grubości 8 mm,pokrytego powłoką Easy Clean. Sposób osadzenia drzwi, u góry na rolkach,

na dole na suwakach,oraz innowacyjny system hamowania podczas otwierania zapewniają cichy i bezawaryjny bieg drzwi.

Seria Treviso jest idealnym rozwiązaniem do nowoczesnych łazienek. Drzwi Treviso można zastosować jako drzwi wnękowe lub jako prostokątną kabinę prysznicową montując drzwi z jedną bądź dwiema ściankami bocznymi. Drzwi osadzone są u góry na łożyskowanych umożliwiających regulację rolkach a u dołu na suwakach.

W serii zastosowano szkło o grubości 5 mm pokryte powłoką Easy Clean.

Seria kabin Essenza zaprojektowana została z myślą o klientach ceniących prostą formę. Lekka bryła kabin uzyskana została poprzez połączenie dużych tafli 6 mm szkła i płaskich prostokątnych zawiasów z mechanizmem unoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania).Szkło w kabinach pokryte jest powłoką Easy Clean.

W skład serii wchodzi 6 modeli kabin oraz drzwi wnękowe. Produkty z serii Essenza można zamontować na brodzikach jak i również bezpośrednio na podłodze.

Seria Premium Plus to seria kabin o klasycznej formie, posiadających funkcjonalne i estetyczne rozwiązania techniczne.W skład serii wchodzi aż 8 modeli kabin: półokrągłe, asymetryczne,kwadrat­owe w dwóch wysokościach oraz drzwi wnękowe. Drzwi przesuwne osadzone są na łożyskowanych, skrętnych rolkach. Kabiny dostępne są z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego o grubości 5 mm pokrytego w powłoką Easy Clean

Seria kabin Almatea to lekka bryła uzyskana poprzez połączenie dużych tafli 6 mm szkła i kwadratowych fazowanych zawiasów z mechanizmem unoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania).Szkło w kabinach pokryte jest powłoką Easy Clean.

Cechą, na którą należy zwrócić uwagę jest wysokość kabin 1950 mm dzięki temu prezentują się one dobrze na niskich brodzikach lub zamontowane bezpośrednio na podłodze.W skład serii wchodzi 6 modeli kabin oraz drzwi wnękowe.

Seria Classic jak sama nazwa wskazuje to podstawowa, ekonomiczna seria kabin prysznicowych.

W skład serii wchodzą trzy modele kabin: kabina półokrągła, kabina kwadratowa oraz kabina półokrągła o wysokości 1700 mm (pozostałe modele mają wysokość 1850 mm) przeznaczona do montażu na brodziku głębokim. Kabiny posiadają szkło bezpieczne (4/5 mm), nie posiadają powłoki Easy Clean.

Seria kabin Fuenta zaprojektowana została jako dopełnienie serii Almatea i Essenza. Uzyskana została poprzez połączenie dużych tafli 6 mm szkła i zawiasów.

Wejście do kabiny jest szerokie i wygodne. Uchylne drzwi wyposażono w chromowane zawiasy z mechanizmem unoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania), co ułatwia ich otwieranie i zamykanie oraz zapobiega niszczeniu listwy pod brodzikiem.W skład serii wchodzi 6 modeli kabin oraz drzwi wnękowe.

Seria Vesta obejmuje system zabudowy wanny kąpielowej. W zależności od potrzeb może składać się z samych drzwi przesuwnych oraz kombinacji drzwi przesuwnych i ścianki. Drzwi osadzone są na łożyskowanych rolkach, które można wypiąć w celu łatwego czyszczenia. Seria dostępna jest ze szkłem przejrzystym zabezpieczonym powłoką Easy Clean, która ułatwia utrzymanie kabiny w czystości.

Kliknij na zdjęcie, aby przejść do aukcji z wybraną serią kabin.

Brodzik Odpływy liniowe Środki do kabin Syfony



Dostępne są części zamienne oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

TRANSPORT GRATIS!!!!


Po zakupie prosimy o informację o wybranej wersji kabiny i czy ma być z listwą progową
Wystawiamy FV.
Na naszych aukcjach kabina dostępna w serii KDJ, KDD, DWJ i DWD

Kabina jest dostępna w wymiarach: 80x80, 80x90, 80x100, 80x110, 80x120, 90x80, 90x90, 90x100, 90x110, 90x120, 100x80,

100x90, 100x100, 100x110, 100x120, 110x80, 110x90, 110x100, 110x110, 110x120, 120x80, 120x90, 120x100, 120x110, 120x120.


0000148


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 41 1240 6465 1111 0010 2801 2789
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka kurierska pobraniowa GRATIS (termin realizacji do 5 dni)

** Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera!!!

Na naszych innych aukcjach dostępne są kabiny, brodziki i dodatki firmy RADAWAY.

ZAPRASZAMY!!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ZHU VARIA ul. Bydgoska 46 89-100 Nakło nad Notecią Sklep stacjonarny czynny : poniedziałek-piątek 8:00 – 17:30 sobota 8:30 – 13:30 tel. 52-385-23-73 Nasz drugi oddział : Salon Kabin ul. Jackowskiego 4 89-100 Nakło nad Notecią tel.52-385-25-85

kontakt

  • 601-512-750
    osoba odpowiedzialna za prowadzenie konta Agnieszka Ochędzan tel: 601-51-27-50

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli ze względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

§9 Reklamacje 1.Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres VARIA Z.H.U ul. Bydgoska 46 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

pozostałe informacje

Szanowni Państwo, Firma rozpoczęła swą działalność w 1990 roku w Nakle nad Notecią. Dysponujemy pełną ofertą w branży wykończenia wnętrz. Sklep cały czas dynamicznie się rozwija, wychodząc na przeciw coraz bardziej wygórowanym potrzebom konsumenta. Za pośrednictwem internetu rozwija kolejne kanały dystrybucji. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam stale poszerzać grupę zadowolonych z naszych usług klientów. Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na bardzo wysokim poziomie.Zapraszamy do zakupów ! Również do salonu łazienek przy ul. Jackowskiego 4 w Nakle nad/Not. 25.12.2014 REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO §1 Postanowienie wstępne : 1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego na allegro pod nazwą użytkownika „ cudne-lazienki ” §2 Strony transakcji : SPRZEDAWCA : VARIA ZHU Mgr Lech Urbański siedziba Nakło nad Notecią ul. Bydgoska 46 działający na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej nr 103835 wydanym przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, NIP 5581256375, tel: 52 3852373. 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro.pl. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawce na terenie Polski. 3.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ cudne-lazienki” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów. 5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „ cudne-lazienki „ można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. §3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski. §4 Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie "cudne-lazienki" podlegają obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem . 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. §5 Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU . 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro 5. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną. §6 Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni. 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub sms-em 4. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. §7 Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska : GLS, JAS-FBG, DACHSER, SCHENKER, SIÓDEMKA - jako paczka – Poczta Polska 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep 3. Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach : POCZTA POLSKA - www.poczta-polska.pl GLS - www.gls-group.eu JASFBG - http://www.jasfbg.com.pl/ SCHENKER- http://www.logistics.dbschenker.pl/ SIÓDEMKA- https://www.siodemka.com/ DACHSER- http://www.dachser.com/pl/pl/ 4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. §8 Odstąpienie klienta od umowy: 1. Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta, dziennik ust.poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2 ustawy 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 ustawy pkt 3 i 11 tj:- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta - do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie.Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli za względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą. §9 Reklamacje 1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres ZHU Varia ul. Bydgoska 46 reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6. Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania. §10 Warunki gwarancji: 1. Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 3. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. 4.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. §11 Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych. 3.Sklep internetowy cudne-lazienki" zarejestrowany jest w GIODO pod nr 148790 §12 Postanowienia końcowe Firma VARIA ZHU– sklep „cudne-lazienki ” życzy Naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów. numer konta: 23 1240 6465 1111 0000 5742 0637