Kabina + brodzik Radaway PREMIUM PLUS DWJ+S 100/80 (6541857122)

zakończona
2 523,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Nakło nad Notecią
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • rodzaj: prostokątne
  • uszkodzony: nie
Kabina prysznicowa z drzwiami jednoczęściowymi przesuwnymi
Premium Plus DWJ+S 100/80/190
z brodzikiem Paros D 100/80
firmy

2523 zł - szkło przejrzyste
2588 zł - szkło brązowe
Wymiary kabiny:
100x80x190cm
Informacje o kabinie:
Profile aluminiowe w kolorze chromu.
Szkło bezpieczne hartowane o grubości 5 mm części stałe i 6 mm drzwi.Szkło pokryte powłoką Easy Clean.
Łożyskowane rolki w chromowanej obudowie.
Możliwość wypięcia i odchylenia drzwi w celu wyczyszczenia kabiny.
Profile przyścienne z możliwością niwelacji krzywizny ściany do 10 mm.
Listwa magnetyczna szczelnie zamykająca drzwi.
Kabiny z serii Premium Plus można montować zarówno na brodzikach, jak i bezpośrednio na podłodze.
Istnieje możliwość zakupu profili poszerzających 2 lub 4 cm.


Szkła do wyboru:
PRZEJRZYSTE, BRĄZOWE


W skład kompletu PREMIUM PLUS DWJ+S wchodzą 2 elementy ścianka boczna i drzwi wnękowe.

+


Brodzik biały z konglomeratu marmurowego Paros D 100x80 cm o głębokości 1 cm, w przypadku montażu na podłodze wysokość całkowita wynosi 3 cm, natomiast w przypadku montażu na nóżkach wysokość wynosi 12,5 cm
Odpływ o średnicy 90 mm.
Do montażu bezpośrednio na podłodze lub na nóżkach, które ma w zestawie.
Brodzik nie posiada obudowy. W przypadku montażu brodzika na nóżkach można go obudować płytkami lub dokupić obudowę.

Numer katalogowy:

MBD8010-03-1
MBD8010­-47-1 -
szary

MBD8010-54-1 - czarny


Zalecany syfon:

TB 90P lub R400 SLIM

Powyższe syfony dostępne są na naszych aukcjach.

Brodzik dostępny również w innych kolorach:





Przejrzyste

Brązowe

Szkło kabin pokryte jest powłoką EasyClean,

która ułatwia utrzymanie czystości.


Powłoka Easy Clean to niewidoczna gołym okiem polimerowa warstwa ochronna nakładana w procesie obróbki szkła.

Ma ona właściwości hydrofobowe, dzięki czemu krople wody nie utrzymują się na powierzchni szkła, tylko spływają nie pozostawiając osadów.

Pozbawiona bezpośredniego kontaktu z wodą zabezpieczona powierzchnia szkła nie koroduje, a osadzanie się na niej wszelkich zanieczyszczeń i rozwój bakterii są wielokrotnie mniejsze niż w przypadku szkła bez powłoki.W procesie nanoszenia warstwa Easy Clean tworzy trwałe połączenie z krzemem zawartym w szkle, stając się częścią powierzchni szkła.Powstała w ten sposób powłoka ma charakter trwały i tym właśnie różni się od dostępnych na rynku impregnatów do szkła, które zapewniają tylko krótkotrwałą ochronę.

Pod wpływem wody oraz środków myjących skuteczność powłoki stopniowo obniża się,zalecamy stosowanie środków Easy Clean Glass Cleaner oraz Glass Protector, które chronią i odświeżają warstwę ochronną.



Argos D z obudową
Argos D Doros D
Doros D Plus
Laros D
Giaros D

Paros D

Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji z brodzikiem.

Euphoria

KDJ P

KDJ+S

Espera

KDJ,KDD

Eos KDJ

KDJ-B,KDS

KDD,KDD-B

Eos II

KDJ,KDS,KDD

DWD+S,DWD2s

Almatea

KDD,KDJ,

KDJ+S

Essenza

KDJ,KDD,

KDJ+S

Torrenta

KDJ,KDD

Treviso DW+S Twist DW+S

Premium

Plus D

Carena KDJ
Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji z kabinami.
Euphoria - KDJ+S i KDJ P- kabiny przyścienne
Espera KDJ - drzwi pojedyncze przesuwne, KDD - drzwi podwójne przesuwne
Eos i Eos II KDJ- drzwi pojedyncze otwierane na zewnątrz i do środka, Eos II KDD- drzwi podwójne otwierane na zewnątrz i do środka, Eos KDJ-B - drzwi pojedyncze składane,
Eos KDD-B - drzwi podwójne składane, Eos i Eos II KDS- drzwi pojedyncze otwierane na zewnątrz i do środka
Eos II KDS - drzwi pojedyncze otwierane na zewnątrz i do środka, Eos II DWD+S - drzwi podwójne otwierane na zewnątrz i do środka,
Eos II DWD+2S- kabiny przyścienne,
Almatea,Essenza,Torr­enta KDJ - drzwi pojedyncze otwierane na zewnątrz, Almatea,Essenza,Torr­enta KDD- drzwi podwójne otwierane na zewnątrz, Almatea,Essenza KDJ+S- kabiny przyścienne
Treviso DW+S- drzwi trzyczęściowe przesuwne, Twist DW+S- drzwi pojedyncze otwierane na zewnątrz i do środka
Premium Plus C- drzwi przesuwne( kabiny o wysokości 190 i 170 cm)
Carena KDJ- drzwi otwierane do środka

Modo Euphoria Espera Carena Eos Eos II
Fuenta Almatea Essenza Torrenta Afrodyta Treviso
Twist Premium Plus Premium Classic Quattra Vesta
Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji z kabinami.

Brodziki podpłytkowe Odpływy liniowe Maty uszczelniające Syfony Środki czystości Dodatki
Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji.
Akcesoria łazienkowe Akcesoria łazienkowe
Kliknij na obrazek, aby przejść do aukcji.
Jesteśmy legalnie działającą firmą znajdującą się w Nakle koło Bydgoszczy. Firma RADAWAY nadała nam certyfikat autoryzowanego sprzedawcy dzięki czemu, Nasz Kliencie masz pewność swoich zakupów. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu łazienek, w którym można zobaczyć pełną ofertę kabin i drzwi prysznicowych firmy RADAWAY.
Zakupione kabiny oraz drzwi wysyłane są kurierem. Paczki są ubezpieczone i odpowiednio zabezpieczone. Drogi kliencie masz 7 dni na dokładne sprawdzenie przesyłki.
Każdy produkt firmy RADAWAY posiada 2 letnią gwarancję. Po tym okresie gwarantujemy pełną dostępność części zamiennych.
Po zakupie prosimy o maila z informacją dotyczącą strony kabiny(jeżeli dana kabina tego wymaga) : lewa lub prawa oraz koloru szkła.
Osoba kontaktowa:
Marlena Urbańska


Formy kontaktowe:

gg: 12486094
tel.: 605907090
email: varianaklo@wp.pl
ZAPRASZAMY
DO ZAKUPÓW
Nr konta bankowego:

41 1240 6465 1111 0010 2801 2789
(Bank Polska Kasa Opieki S.A.)

Wystawiamy FV!
(Prosimy o informacje odnośnie fv)




PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI
PROSZĘ O DOKŁADNE JEJ
SPRAWDZENIE W
OBECNOŚCI KURIERA!!!


Zapraszamy do sprawdzenia
naszych innych aukcji!
kliknij i zobacz!
Firma Z.H.U. VARIA mieszcząca się w Nakle n/Notecią, posiadamy 20-letnie doświadczenie w dostarczaniu artykułów
budowlanych i wykończenia wnętrz.

kliknij i zobacz!

kliknij i zobacz!
PrPlDWJS18Par
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 41 1240 6465 1111 0010 2801 2789
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 605-90-70-90
    osoba odpowiedzialna za prowadzenie konta Marlena Urbańska tel: 605-90-70-90
  • varianaklo@wp.pl
    godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 8:00 – 17:30 sobota 8:30 – 13:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo klienta odstąpienia od umowy: 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta Dziennik Ust. poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2.ustawy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 Ustawy pkt3 i 11 tj : - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta – do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie. Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli ze względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą.

reklamacje

§9 Reklamacje 1.Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres VARIA S.C. ul. Bydgoska 46 , 89-100 Nakło Nad Notecią reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6.Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania.

pozostałe informacje

Szanowni Państwo, Firma rozpoczęła swą działalność w 1990 roku w Nakle nad NoteciąDysponujemy pełną ofertą w branży wykończenia wnętrz. Sklep cały czas dynamicznie się rozwija, wychodząc na przeciw coraz bardziej wygórowanym potrzebom konsumenta. Za pośrednictwem internetu rozwija kolejne kanały dystrybucji. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam stale poszerzać grupę zadowolonych z naszych usług klientów. Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na bardzo wysokim poziomie. Zapraszamy do zakupów ! Również do salonu łazienek przy ul. Jackowskiego 4 w Nakle nad/Not. 25.12.2014 REGULAMIN SPRZEDAZY INTERNETOWEJ NA ALLEGRO §1 Postanowienie wstępne : 1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego na allegro pod nazwą użytkownika „ varianaklo-pl ” §2 Strony transakcji : SPRZEDAWCA : VARIA ZHU Mgr Lech Urbański siedziba Nakło nad Notecią ul. Bydgoska 46 działający na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej nr 103835 wydanym przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, NIP 5581256375, tel: 52 3852373. 1. Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów – wyposażenia i wykończenia wnętrz, oferując je na portalu allegro.pl. 2. Zamówienie realizowane są przez sprzedawce na terenie Polski. 3.Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski. 4. Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep „ varianaklo-pl” pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów. 5. Przedstawione na allegro towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień. 6. Transakcji w sklepie „ varianaklo-pl „ można dokonywać całodobowo. 7. Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy klientem a sprzedawcą. KUPUJĄCY : osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych. §3 Ceny umieszczone na allegro dotyczą oferowanych towarów i podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – ( cenny brutto ). Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski §4 Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie: 1. Zamówienie towarów oferowanych na allegro może nastąpić poprzez kliknięcie na guzik „ Kup Teraz „ lub przez dodanie towarów do koszyka. Wszystkie zakupione towary w sklepie "varianaklo-pl" podlegają obowiązkowi zapłaty przedsiębiorcy. 2. Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta. 3. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji 4. W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia klienta , sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np kontaktując się telefonicznie z klientem 5. Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. §5 Płatności za zakup: Klient ma do wyboru różne formy płatności : 1. Płatność gotówką za pobraniem w dniu odbioru produktu za pośrednictwem dostawcy. 2. Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany w regulaminie 3. Płatność drogą elektroniczną za pośrednictwem allegro - PayU . 4. Płatność w systemie ratalnym – za pośrednictwem Allegro 5. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. 6. W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu. 7. Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe, które dołączamy do paczki lub wysyłamy pocztą elektroniczną. §6 Realizacja zamówień: 1. Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni. 2. Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedaży w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem. 3. O wysłaniu przesyłki klient zostanie poinformowany drogą mailową, telefonicznie lub sms-em 4. Gdyby okazało się, że w podanym w mailu, telefonie lub sms-ie terminie towar nie dotarł do klienta to powinien on o tym fakcie natychmiast poinformować sprzedawce, który podejmie konieczne kroki w celu ustalenia co stało się z zamówionym produktem oraz doprowadzi do końca transakcji lub skorzystać z portali internetowych firm kurierskich. §7 Dostawa towaru: 1. Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób : - jako przesyłka kurierska : GLS, JAS-FBG, DACHSER, SCHENKER, SIÓDEMKA - jako paczka – Poczta Polska 2. Każda przesyłka wysyłana do klienta jest odpowiednio zapakowana i ubezpieczona przez sklep 3. Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach : POCZTA POLSKA - www.poczta-polska.pl GLS - www.gls-group.eu JASFBG - http://www.jasfbg.com.pl/ SCHENKER- http://www.logistics.dbschenker.pl/SIÓDEMKA- https://www.siodemka.com/ DACHSER- http://www.dachser.com/pl/pl/ 4. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie. §8 Odstąpienie klienta od umowy: 1. Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30.05.2014. o prawach konsumenta, dziennik ust.poz.827 klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową lub na druku stanowiącym załącznik nr 2 w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33 i 34 ust.2 ustawy 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Towar powinien zostać zwrócony przez konsumenta nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku określonych szczegółowo w art 38 ustawy pkt 3 i 11 tj:- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca koszty dostawy towaru do konsumenta - do wartości najtańszego sposobu transportu uwzględnionego w danej ofercie.Klient będący konsumentem pokrywa jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy. Uprzednio zapłacone koszty dostawy zostaną zwrócone wraz ze zwrotem ceny odesłanego produktu. 5.Jeżeli za względu na swój charakter towar( np. przesyłki wielkogabarytowe) nie może zostać odesłany przez klienta w zwykły sposób-pocztą to sprzedawca poinformuje klienta o oszacowanych kosztach zwrotu towaru do sprzedawcy. 6.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 7. W przypadku odstąpienia od umowy po odbiorze produktu klient otrzyma od sprzedawcy fakturę korygującą. §9 Reklamacje1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec klientów będącymi konsumentami.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku klientów nie będącymi konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu klient prześle na adres ZHU Varia ul. Bydgoska 46 reklamowany towar wraz z pismem reklamacyjnym. 3. Koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. 4. Klient decyduje o formie wyboru reklamacji 5. Klient zostaje poinformowany przed upływem 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji o jej sposobie rozpatrzenia. 6. Konsument powinien złożyć reklamację z tytułu rękojmi w ciągu roku od zauważenia wady. 7. Klient będący konsumentem traci uprawnienie z tytułu niezgodności z umową jeżeli przed upływem 2 m-cy od stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z umową nie zawiadomi o tym fakcie sprzedawcy. Do zachowania uprawnień wystarczy powiadomić o fakcie niezgodności towaru sprzedawce przed upływem 2 miesięcy. 8. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za sprzedany towar trwa 2 lata od jego wydania. §10 Warunki gwarancji:1. Każdy zakupiony produkt jest objęty gwarancją. 2. Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie lub importerskie, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta lub bezpośrednio u sprzedawcy. Wybór należy do kupującego. 3. W przypadku gdy Klient korzysta z gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy odbiór produktu objętego gwarancją nastąpi na koszt sprzedawcy. 4.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. §11 Ochrona danych osobowych: 1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. 2. Umowy sprzedaży przechowywane są w systemie informatycznym sklepu i chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie danych osobowych. 3.Sklep internetowy "varianaklo-pl" zarejestrowany jest w GIODO pod nr 148790 §12 Postanowienia końcowe Firma VARIA ZHU– sklep „varianaklo-pl ” życzy Naszym klientom dużo radości i satysfakcji z zakupów. numer konta: 23 1240 6465 1111 0000 5742 0637