Kabel USB do programowania TYT TH-2R SP7UKL (6541224368)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Zobacz nasze aukcje O mnie Sprawdź komentarze Zadaj pytanie Dodaj do ulubionych
Nasze produkty

Akcesoria do radiotelefonów
Anteny ręczne
Anteny samochodowe
Baterie do radiotelefonów
Eliminatory baterii
Kable do programowania
Mikrofonogłośniki
Mikrofonosłuchawki
Radiotelefony profesjonalne
Radiotelefony ręczne
Uchwyty antenowe


Kontakt
HamRadioShop

ul. Piękna 65/67 m.25
93-558 Łódź

Tel.: 602 675 847
Tel.: 42 648 21 77
Fax: 42 648 21 77

info@hamradioshop.pl


Wysyłka towaru
Do każdego zakupionego produktu wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem:


Nasze konto bankowe

52 1140 2004 0000 3602 3573 1928

Dokonując wpłaty na nasze konto proszę podać swój nick allegro

Zakupy na raty - sprawdź ratę!

Kabel USB do programowania tranceivera Puxing PX-2R, TYT TH-2R, TYT TH-UV3R.

Przesyłkę wysyłamy z Polski w ciągu 12 godzin od wpłaty, więc nie będziesz na niego czekał miesiąc jak to często bywa przy wysyłce z Chin i na koniec nie spotka Cię niemiła niespodzianka w postaci ewentualnych opłat celnych.

Przedmiotem aukcji jest kabel do programowania radiotelefonów ręcznych Puxing PX-2R, TYT TH-2R, TYT TH-UV3R:

W skład zestawu wchodzi:

  • Kabel USB
  • sterowniki

Na innych aukcjach oferuje inne modele anten, radiotelefony oraz akcesoria do radiotelefonów.


Zapraszamy do zakupów.

Zespół HamRadioShop


Istnieje możliwość odbioru osobistego w Łodzi.

Do każdego przedmiotu wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

W razie pytań proszę o kontakt pod nr tel. 602 675 847

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 52114020040000360235731928
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wszystkie przesyłki objęte są ubezpieczeniem przed zniszczeniem lub zaginięciem oferowanym przez przewoźników.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DANE POTRZEBNE DO PRZELEWU BANKOWEGO HamRadioShop Cezary Libert Nr rachunku bankowego BRE Bank S.A mBank mBiznes konto 52 1140 2004 0000 3602 3573 1928 W tytule wpłaty proszę wpisać tylko NUMER AUKCJI i SWÓJ LOGIN

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENTktóry zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór jest poniżej treści regulaminu]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: info@HamRadioShop.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: HAMRADIOSHOP Cezary Libert, ul. Piękna 65/67 m.25, 93-558 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyłaKLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy doKLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy:przedmiotem świadczenia jest rzecz nie prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. przewód antenowy o określonej przez KLIENTA długości;przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innym rzeczami, np. programowanie radiotelefonu;przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. wkładki słuchawkowe;przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

REKLAMACJE WAD PRODUKTÓW Wszystkie produkty dostępne w HamRadioShop.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o ręzawarte w Kodeksie Cywilnym W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576 KLIENTma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć,- nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, - została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar - jest własnością osoby trzeciej, - jest obciążony prawem osoby trzeciej albo - cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W sytuacji wystąpienia wady KLIENTmoże złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: - wymiany towaru na nowy; - naprawy towaru; - obniżenia ceny; - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności:- łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; - charakter wady – istotna czy nieistotna; - to, czy towar był wcześniej reklamowany. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCAmoże odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: - a)byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo - b)w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazaćSPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail info@HamRadioShop.pl Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTAprzy reklamacji dotyczy: a)naprawy towaru, b)wymiany towaru na nowy, c)obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres HamRadioShop Cezary Libert, ul. Piękna 65/67 m. 25, 93-558 Łódź z dopiskiem "REKLAMACJA HAMRADIOSHOP.PL". Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ.