KABEL PC APPLE IPHONE 5 5S 5SE 6 6 PLUS (6541808166)

zakończona
6,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,30 zł
  • List priorytetowy 6,70 zł
  • PACZKA W RUCHu 7,50 zł
Zakupy od 199 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • rodzaj transmisji - Kable GSM: USB
  • pochodzenie: zamiennik
Z powodu zmiany formy prawnej konieczna była zmiana konta PCService_All na nowe.
KLIKNIJ ABY SPRAWDZIĆ NASZE POPRZEDNIE KOMENTARZE.
PC Service
AdSempre sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 91, piętro 2
02-001 Warszawa

Tel. 503 940 100 [Kontakt telefoniczny w godzinach 9 - 18 w dni robocze. W pozostałych godzinach kontakt mailowy]
Email: sklep@pcservice24.pl
GG: 5008592
Skype: pb.pcservice
Preferujemy następujące formy płatności za zakupione produkty :
- Przelew na konto mBank: 83 1140 2004 0000 3602 7527 7106
- Płatność on-line
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- Zakupione przedmioty wysyłamy za pomoca Poczty Polskiej.
Zakup dokonany do godziny 13 wysyłamy TEGO SAMEGO DNIA!
- Odbiory osobiste:
PC Service
Aleje Jerozolimskie 91, piętro 2
Odbiór po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

KABEL USB
DO TELEFONÓW APPLE
APPLE IPHONE 5 5S 5SE 6 6 PLUS
1 szt | NOWY | BIAŁY

opis produktu

Symbol produktu Kabel USB APPLE IPHONE 5 5S 5SE 6 6 PLUS BIAŁY
Producent -
Stan NOWY - ZAMIENNIK
Klasa produktu KLASA A
Cechy produktu • TYP POŁĄCZEŃ:
USB 2.0 1.1 <> APPLE
• DŁUGOŚĆ - 0,93 METRA
Kompatybilność

iPhone: 5 5S 5SE 6 6 PLUS
iPad: MINI

Dodatkowe informacje

Nowy, wysokiej jakości kabel USB IPOD IPHONE IPAD. Umożliwia przesyłanie muzyki oraz ładowanie urządzenia poprzez port USB.

Kolor - Biały.

SKŁAD ZESTAWU

1 szt przewodu

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć

DLACZEGO NASZE PRODUKTY SĄ CZASEM DROŻSZE NIŻ U KONKURENCJI?

  • Ponieważ pochodzą z PEWNEJ DYSTRYBUCJI, dzięki czemu możemy zagwarantować ich najwyższą jakość;
  • Ponieważ ZAPEWNIAMY PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ klienta oraz błyskawiczną wysyłkę [tego samego lub następnego dnia];
  • Ponieważ NIE ZARABIAMY NA WYSYŁKACH.
  • Ponieważ u nas NIE MA PROBLEMÓW ZE ZWROTAMI LUB REKLAMACJAMI.
    NIE OSZCZĘDZAJ KILKU ZŁOTYCH KOSZTEM JAKOŚCI!
    KUPUJ Z GŁOWĄ. KUPUJ U NAS!

GWARANCJA I ZWROTY

Gwarancja: 12 miesięcy
Gwarancja zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu!

DOSTAWA I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Zamówione towary wysyłamy za pomocą wielu opcji dostawczych.
Klient po zakupie jest informowany mailowo o każdej czynności przez nas wykonanej [jeśli nie ma maili w skrzynce odbiorczej sugerujemy sprawdzić folder SPAM]:

1. Zgrupowaniu zamówień, jeśli wykona ich kilka w naszym sklepie;
2. Przygotowaniu zamówionych towarów do wysyłki;
3. Wysyłaniu towaru - mail zawiera numer przesyłki oraz link dzięki której może ją śledzić;


Zobacz także inne nasze aukcje...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u PCService24 za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 83114020040000360275277106
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
List ekonomiczny 5,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List priorytetowy 6,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
PACZKA W RUCHu 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Czechy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Irlandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Rosja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Słowacja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Litwa 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Białoruś 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Norwegia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Ukraina 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Włochy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Francja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Belgia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Dania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Hiszpania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Austria 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 wysyłane są natychmiast [tego samego dnia wyjeżdżają z Warszawy]. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 są realizowane następnego dnia o 13:00. Dotyczy dni roboczych. Przy zamówieniu większej ilości sztuk proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy importerem i dystrybutorem największej ilości gniazd zasilania, USB, micro i mini USB. Oprócz tego sprzedajemy podzespoły oraz części serwisowe do laptopów, telefonów, tabletów i innej elektroniki. Stale zaopatrujemy ponad 30 serwisów na rynku warszawskim i przeszło 100 na rynku ogólnopolskim. Do tej pory zaufało nam ponad 30 000 klientów. Geneza naszego sklepu to serwis komputerowy. Działając w tej branży w latach 2005-2014 poznaliśmy specyfikę zapotrzebowań serwisów komputerowych jak również na własnej skórze, jako klienci doświadczyliśmy braków w ofercie innych sklepów. Te cenne informacje stały się dla nas inspiracją do założenia własnego, profesjonalnego sklepu, który w swej ofercie uwzględnia wszystkie braki dotychczasowej oferty rynkowej. Nasze priorytety: - szybkość dostawy; - miła i rzetelna obsługa; - otwarte podejście do reklamacji. Sklepu, w którym my sami chcielibyśmy kupować. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

kontakt

  • 503 940 100
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 (w weekendy sugerujemy kontakt mailowy).
  • sklep@pcservice24.pl
    Masz pytanie? Chcesz złożyć reklamację? Napisz do nas. Odpisujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin.
  • 5008592
    Masz pytanie na temat produktu? Możesz zapytać nas na GG.
  • kier.pcservice
    Masz pytanie na temat produktu? Możesz zapytać nas na Skype.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od Umowy 1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od Umowy, w tym od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od Umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu. 2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do Umowy Sprzedaży: 2.1. jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, 2.2. Produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 2.3. Produktu ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia, 2.4. Produktu Dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po Dostarczeniu, 2.5. Produktów, które po Dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 2.6. nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych Dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po Dostarczeniu. 3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. 4. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania. 5. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. 6. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 9. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy znajdują się w pouczeniu o odstąpieniu od Umowy, stanowiącym załącznik do Regulaminu. ------------------------------------ 1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 2. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 3. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. --------------------------------------

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@pcservice24.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeśli reklamacja jest zasadna i rozpatrzona na korzyść klienta proponujemy: 1. Wymianę na nową sztukę z wysyłką na nasz koszt; 2. Zwrot pełnej sumy za zakup oraz wysyłki w obie strony; 3. Zwrot bez odsyłania towaru (po kontakcie na reklamacje@pcservice.pl - w szczególnych przypadkach); 4. Rabat na przyszłe zakupy. ----------------------------- Reklamacje i gwarancje 1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny, wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy. 2. Reklamacje można składać przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze Sklepu. 3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta. 4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. 5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy. 6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług. 7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów. 9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego. 10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 12. Obniżona cena o której stanowi pkt 4.10 i 4.11 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. 13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 13.1. złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, 13.2. złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, 13.3. skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 13.4. złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 14. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty. 15. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU PC SERVICE ------------------------------------------------------ I. ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA NASZYCH AUKCJACH 1. Dokonując zakupu oświadczasz jednocześnie że zapoznałeś się z regulaminem naszego sklepu oraz z poniższymi informacjami; 2. Nie zwlekaj z licytowaniem lub zakupem do ostatniej chwili. Stany magazynowe mogą ulec wyczerpaniu a my zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem; 3. Jestesmy tylko ludźmi. Czasem towar wyprzedaje się szybko tak że nie zdażymy zamknąć na czas aukcji. Proponujemy wtedy zwrot pieniędzy na konto klienta; 4. Prosimy po dokonaniu zakupu o wysłanie Formularza opcji dostawy; 5. W sprawie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt przed wylicytowaniem lub zakupem przedmiotu; 6. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów które są przez nas prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta; 7. Strony poddają wszelkie spory pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo sądu ze względu na siedzibę firmy AdSempre Sp. z o.o. --------------------------------------------- II. INFORMACJE I FORMY PŁATNOŚCI 1. PAYU - system gwarantujący najszybsze potwierdzenie wpłaty i wysyłkę. Namawiamy do korzystania z systemu PayU, który umożliwia szybkie i bezpieczne opłacenie transakcji. Prosimy o poprawne wypełnienie formularza opcji dostawy (adres do wysyłki) i danych do faktury (jeśli potrzeba). Poprawne wypełnienie wszelkich danych zdecydowanie ułatwi nam pracę, co spowoduje szybszą realizację zamówienia; 2. WPŁATA NA KONTO - w przypadku zakupu z wpłatą na konto należy wpłacić pieniądze na nasze konto. W opisie przelewu proszę podać swój nick Allegro. Towar zostaje wysłany w chwili otrzymania z banku potwierdzenia wpłaty ustalonej sumy pieniędzy, nie później niż do 3 dni roboczych; 3. ODBIÓR OSOBISTY - Odbiór w naszej siedzibie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym. Płatność następuję podczas odbioru; 4. Dane firmy + dane do wpłaty: Rachunek [mBank]: 83 1140 2004 0000 3602 7527 7106 AdSempre Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 91 02-001 Warszawa NIP: 701 04 003 25 KRS: 0000481696 Wysyłka jak i odbiory osobiste prowadzone są z adresu: AdSempre Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 91, piętro 2, pokój 206 02-001 Warszawa w godzinach 9-16 -------------------------- 5. FAKTURY VAT - AdSempre Sp. z o.o. jest firmą zarejestrowaną w Warszawie jako płatnik VAT. Do każdego zamówienia wystawiamy dokument potwierdzający zakup - paragon lub na życzenie Fakturę VAT. --------------------------------------------- III. OPIS AUKCJI 1. Opisy na aukcji są robione z najwyższą starannością. W razie pytań zapraszamy do kontaktu poprzez email; 2. Zdjęcia przedstawiają faktycznie sprzedawany przedmiot. Klient otrzyma to co widnieje na zdjęciu. Jeśli gdziekolwiek wstawiamy zdjęcie poglądowe to jasno o tym informujemy na aukcji. Mogą (ale nie muszą) być drobne różnice w kolorze lub odcieniu ze względu na różne parametry techniczne monitorów; --------------------------------------------- IV. ODWOŁYWANIE OFERT 1. Złożoną ofertę możemy odwołać na życzenie klienta. Klient jednakże zostaje obciążony ew. kosztami prowizji Allegro; --------------------------------------------- V. KOSZTY PRZESYŁEK 1. Na każdej aukcji jest podany spis typów przesyłek i kosztów dostawy dla przedmiotów danej aukcji; 2. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacą Państwo TYLKO RAZ. W przypadku zakupów z kilku różnych aukcji obowiązuje najwyższy koszt wysyłki; --------------------------------------------- VI. TERMINY PŁATNOŚCI 1. Na wpłatę czekamy do 7 dni - chyba że zostanie ustalony z kupującym inny termin. Po tym terminie wysyłane jest kupującemu przypomnienie Allegro, a jeżeli nie dojdzie do transakcji, sprawę zgłaszamy Allegro i występujemy o zwrot prowizji. --------------------------------------------- VII. WPŁATA 1. Za całkowity koszt zakupu uznajemy koszt przedmiotu + koszt wybranej przesyłki. 2. W przypadku płatności przelewem w tytule proszę podać swój NICK z Allegro. UWAGA! Nieprawidłowo zatytułowana wpłata może spowodować znaczne opóźnienie w realizacji zamówienia, w ostateczności zamówienie może być niezrealizowane, a wpłata zwrócona na konto z którego dokonano zapłaty. 3. Jeśli wystąpi niedopłata to poinformujemy Cię o tym i zaczekamy na dopłatę co oczywiście opóźni wysyłkę towaru. --------------------------------------------- VIII. WYSYŁKA I ODBIÓR OSOBISTY 1. PRZESYŁKI NADAWANE SĄ CODZIENNIE W DNI ROBOCZE O GODZINIE 14.00 (POCZTA POLSKA) ORAZ 15.30 (INPOST I GLS). 2. Towar wysyłamy tylko w dni powszednie do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania wpłaty przez Płacę z Allegro - PayU. Zazwyczaj jednak wysyłka następuje do 16h od zaksięgowania wpłaty. 3. UWAGA! Nie ponosimy odpowiedzialności za długi okres oczekiwania na dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską oraz za zaginięcia listów zwykłych ekonomicznych i zwykłych priorytetowych. Nie oznacza to oczywiście, że nie dołożymy wszelkich starań, by przesyłka dotarła jak najszybciej. 4. Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona [nie była odebrana w terminie] to ponowna jej wysyłka odbędzie się dopiero po wpłacie na nasze konto pieniędzy za przesyłkę zwrotną oraz ponowną wysyłkę. 5. Przy odbiorze SPRAWDŹ dokładnie stan i zawartość przesyłki. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem spisz protokół w obecności doręczyciela. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody). Bez protokołu nie uwzględnimy reklamacji. 6. Wszystkie paczki wysyłamy na adres do wysyłki widniejący w FOD chyba że kupujący określił inny adres do wysyłki. W przypadku braku adresu do wysyłki paczka jest wysyłana na dane podane przy rejestracji konta. 7. W przypadku odbioru osobistego proszę skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo [Tel. 503 940 100, mail: sklep@pcservice24.pl]. 8. Zakupiony towar wydawany jest w lokalu PC Service [Aleje Jerozolimskie 91, piętro 2, pokój 206, 02-001 Warszawa]. --------------------------------------------- IX. KOMENTARZE 1. Kupujący po zakończonej transakcji wystawia komentarz jako pierwszy. 2. Jeśli komentarz nie zostanie wystawiony to w ciągu 30 dni nasz system wyśle jednorazowo przypomnienie o tym fakcie. ---------------------------------------------