Kabel iCharger 7-7 Dual Balance (6853495072)

zakończona
14,86 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis

Dostępność produktów

Jeżeli na aukcji pozostała ostatnia sztuka - proszę zapytać o dostępność przed zakupem.



Opis produktu

Kabel iCharger 7-7 Dual Balance

Podwójny kabel 7 pin na 7 pin do połączenia ładowarki iCharger model 406 DUO z płytką balansera CB1010-XH, CB1010-TP, CB1010-AQP, CB1010-EH.


Przeczytaj zanim kupisz

Kupujesz od legalnie działającej firmy. Przy zakupie otrzymujesz dokument sprzedaży (e-faktura), gwarancję oraz możliwość zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zamówienia wysyłamy z zewnętrznego magazynu:

  • kurierem - w tym samym dniu lub następnym dniu roboczym po potwierdzeniu wpłaty
  • Pocztą Polską - dwa/trzy razy w tygodniu

Po nadaniu paczki dostajesz link do śledzenia - paczka widoczna jest w systemie dopiero po zeskanowaniu przez kuriera lub pracownika poczty. Najlepiej status paczki sprawdzać wieczorem.



Kontakt

tel. 517 759 795 pn-pt w godzinach 10:00-18:00
mail: allegro(at)hobby-i-z­abawa.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
8
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

Sprzedajemy głównie produkty nowe, pełnowartościowe i z gwarancją producenta/dystrybutora/importera.

Tylko na niektórych aukcjach sprzedajemy produkty używane, poserwisowe lub pochodzące ze zwrotów - wówczas taka informacja jest podana w opisie przedmiotu podobnie jak warunki dotyczące gwarancji lub jej wyłączenia.


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki reklamowanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces reklamacji przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby.


Reklamacja nie obowiązuje w przypadku naturalnego zużycia się produktu, braku właściwej konserwacji lub niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania rzeczy.


Zgłaszane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni. Termin ten może się wydłużyć w przypadku zaistnienia potrzeby przesłania reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora/importera. O każdym wydłużeniu tego okresu powiadomiamy klienta drogą mailową. Reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu (rachunek, paragon lub potwierdzenie wpłaty) należy dobrze zabezpieczyć/zapakować i wysyłać na adres, który podamy po zgłoszeniu chęci reklamowania wadliwej rzeczy. Najczęściej będzie to adres: PW WiktoriaK ul. Jesionowa 14/3 43-300 Bielsko-Biała. Jednak w celu maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji może to być adres bezpośrednio do producenta/dystrybutora/importera. O tym, na jaki adres wysłać, powiadamiamy bezpośrednio po zgłoszeniu reklamacji, ponieważ zależny jest on od rodzaju usterki. W celu sprawniejszej obsługi udostępniamy wysyłkę na nasz koszt kurierem lub Pocztą Polską.


W przypadku uznania reklamacji - naprawioną, bądź wymienioną na nową rzecz wolną od wad odsyłamy do klienta na własny koszt.


W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy lub wymiany na rzecz nową wolną od wad, zwracamy klientowi wszystkie poniesione koszty.


W przypadku nieuznania reklamacji - reklamowaną rzecz klient odbiera we własnym zakresie w ciągu 7 dni. Po tym czasie naliczamy koszty magazynowania zgodnie z obowiązującym cennikiem.



Na koniec życzymy sobie, a zwłaszcza Wam Szanowni Klienci - zero usterek i dużo zadowolenia z dokonanych w naszym sklepie zakupów.


Zespół sklepu Hobby i Zabawa