KABEL ETHERNET RJ45 UTP KAT 5E 300m (6999449609)

zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: SOSNOWIEC, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

 F H U RATEL

 ul. Główna 30

41-215 Sosnowiec 

tel. 665-753-555  mail - ratel66@o2.pl

Nasze konta ratel661 ratel89 ratel12 ratel821

KABEL ETHERNET RJ45 UTP KAT 5E 300m

Skrętka 8 żyłowa Długość 300 m

Powłoka zewnętrzna PVC

CCA aluminium + miedź

Kategoria 5E

KABEL POCHODZI Z EKSPOZYCJI SKLEPOWEJ

POSIADA ORYGINALNE OPAKOWANIE 

NIE POSIADA W ZESTAWIE TRYTYTEK ANI ZACISKARKI 

KABEL WYGLĄDA NA ROZPOCZĘTY MOŻLIWE ŻE MOŻE BRAKOWAĆ KILKU METRÓW 

 

GWARANCJA ROZRUCHOWA 30 DNI

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE ORAZ NASZE KONTA ratel661 ratel89 ratel12 ratel821 WYSTAWIAMY PARAGON ZAKUPU LUB FAKTURĘ VAT

Cieszymy się że odwiedzili Państwo naszą aukcje Działamy na Allegro już od ośmiu lat, zmieniliśmy nazwę firmy na RATEL wcześniej nazywaliśmy   się Aga_Tom więc zakupy u nas są bezpieczne.

Ze swojej strony gwarantujemy pełne zadowolenie z zakupionych przedmiotów 

Zapraszamy Państwa do naszego sklepu od Pn-Pt od 9-17 w soboty od 9-13 

W tych samych godzinach odbieramy od Państwa telefony oraz maile 

Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim kontakcie z naszą firmą pod wskazanym powyżej adresem firmy

F H U  RATEL

ul. Główna 30

41-215 Sosnowiec 

Telefon 665-753-555

e-mail ratel66@o2.pl

NR KONTA FIRMOWEGO 

88 1950 0001 2006 0008 8725 0001

Po otrzymaniu zwrotu sprzętu w pierwszej kolejności podejmujemy naprawę 

usterki jeżeli jest ona niemożliwa do usunięcia zwracamy gotówkę.

Nie ponosimy kosztów transportu towaru w czasie trwania gwarancji rozruchowej

 jeżeli sprzęt okazał się sprawny.

Prosimy o dokładne sprawdzenie czy wynikły problem

 jest wadą sprzętu czy brakiem umiejętności w obsłudze urządzenia.

1. Przesyłki wysyłamy firmą DPD Prosimy otwierać paczki w obecności kuriera.

 Wtedy jedynie można zareklamować uszkodzenia mechaniczne powstałe w

 transporcie przesyłki, w najbliższym sobie oddziale.

2. Formy płatności:

-przelew

-pobranie

-odbiór osobisty

3. Zmianę adresu (jeżeli adres do wysyłki jest inny niż podany w ALLEGRO) należy

przesłać niezwłocznie po dokonaniu zakupu!

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: SOSNOWIEC, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

F H U RATEL
Główna, 30
41-215 SOSNOWIEC
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja, jeśli nie zostało zaznaczone inaczej, jest gwarancją udzielaną przez naszą firmę na okres ustalony indywidualnie dla każdego towaru.

Zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu towaru należy dokonać telefonicznie pod numerem 665-753-555 lub na e-mail ratel66@o2.pl

Towar odesłany bez wcześniejszej konsultacji może nie zostać odebrany od dostawcy i zwrócony do adresata na jego koszt. 

Do realizacji gwarancji konieczne są: Oryginalny paragon zakupu lub faktura, zależnie co zostało wydane, oryginał karty gwarancyjnej wydanej przez naszą firmę, urządzenie oraz wszelkie akcesoria z nienaruszonymi plombami.

Obowiązkiem zgłaszającego reklamację jest dostarczenie towaru zapakowanego w taki sposób aby nie było możliwości uszkodzenia go w czasie transportu. Zalecamy wykorzystanie oryginalnych opakowań które zapewniają najlepsze zabezpieczenie.

WARUNKI GWARANCJI

1. Gwarant udziela gwarancji co do jakości urządzenia wyszczególnionego w nazwie

sprzętu w niniejszym dokumencie (zwanego dalej „sprzętem”)

2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji że sprzęt jest kompletny oraz

wolny od wszelkich wad. Ponadto Gwarant zapewnia że sprzęt używany zgodnie z

instrukcją obsługi, jego istotą i przeznaczeniem funkcjonuje poprawnie.

3. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn

tkwiących w sprzedanym sprzęcie w związku z wadliwym procesem produkcyjnym

sprzętu

4. Gwarancją nie są objęte następujące części lub uszkodzenia:

- części sprzętu ulegające naturalnemu zużyciu

- mechaniczne uszkodzenia sprzętu

- wady powstałe na skutek używania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi

- wady powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub konserwacji sprzętu

- uszkodzenia powstałe na skutek zdarzeń losowych jak powódź, pożar, uderzenia

pioruna itd.

5. Gwarancja udzielona na sprzęt wygasa w przypadku dokonania przez podmioty

nieuprawnione, w szczególności przez nieautoryzowany serwis, jakichkolwiek napraw,

przeróbek, modyfikacji lub zmian konstrukcyjnych sprzętu. Stwierdzenie uszkodzeń

plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, bądź ich zamazanie uniemożliwiające

odczytanie zawartych na nich informacji może być potraktowane jako ingerencja

podmiotu nieuprawnionego

6. Uprawiony z gwarancji zobowiązany jest bez zbędnej zwłoki zgłosić fakt ujawnienia

wady w sprzęcie pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych

7. O sposobie usunięcia wad objętych gwarancją decyduje wyłącznie gwarant

8. W przypadku wymiany sprzętu w całości lub jego części na nowe przechodzą one w

posiadanie Uprawnionego z gwarancji, natomiast sprzęt wadliwy lub wadliwe elementy

wymienione w wadliwie działającym sprzęcie przechodzą w posiadanie Gwaranta

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

F H U RATEL
Główna 30
41-215 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

 - Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie pisma reklamacji na nasz adres e-mail oraz wysłanie go wraz z reklamowanym urządzeniem na adres firmy - po wcześniejszym ustaleniu procedury reklamacji (zawartość wysyłanego zestawu, dokumenty, itd.) Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. - W przypadku potrzeby sprowadzenia części od producenta, lub sytuacji w której urządzenie musi być poddane długotrwałemu testowaniu czas naprawy może przekroczyć 30 dni. - Brak pełnych danych niezbędnych w procesie reklamacji (adresu zwrotnego, opisu uszkodzenia, itp.) powoduje rozpoczęcie terminu rozpatrywania reklamacji od momentu uzupełnienia braków. - W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń prosimy o jak najszybszy kontakt z nami. Za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu przesyłki odpowiadamy jedynie w sytuacji, gdy klient w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej sporządził protokół reklamacyjny. - Przed wysyłką urządzenia prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu wysyłki i potwierdzenia zaistnienia usterki - URZĄDZENIA SPRAWNE, LUB TAKIE W KTÓRYCH DOKONANO JEDYNIE CZYNNOŚCI KONSERWUJĄCYCH SPOCZYWAJĄCYCH NA UŻYTKOWNIKU (wgranie oprogramowania, wymiana żarówki, baterii, przeczyszczenie lasera płytą czyszczącą, konserwacja , odkamienianie itp.) BĘDĄ WYSYŁANE DO KLIENTA NA JEGO KOSZT ZA POBRANIEM KOSZTÓW CZYNNOŚCI SERWISOWYCH. - W przesyłce ze sprzętem powinno się znaleźć: opakowanie zabezpieczające urządzenie na czas transportu (za stan dostarczonego urządzenia odpowiada kupujący) pismo z pełnym adresem zwrotnym (dane na adresie pomocniczym nie zawsze są czytelne) informacje na temat usterki podpisaną kartę gwarancujną NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH ZAWSZE KOSZT PRZESYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F H U RATEL
GŁÓWNA 30
41-215 SOSNOWIEC

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


 Zasady zwrotu produktu

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy.

6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. 

8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

O sprzedającym
ratel12
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

408

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 665-753-555
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: ratel66@o2.pl
telefon: 665-753-555