K-RAIN Transformator zapasowy sterownika 24V AC (6482746080)

zakończona
49,37 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,50 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
Zakupy powyżej 600 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Informacje

O firmie:

Nasza firma założona przez absolwentów Wydziału Ogrodniczego działa w branży ogrodniczej nieprzerwanie od 1992 roku.
Zapraszamy do prowadzonego przez nas Sklepu Partnerskiego GARDENA oraz salonu dealerskiego HUSQVARNA. Prowadzimy również autoryzowany serwis (gwarancyjny i pogwarancyjny) sprzętu: Gardena i Husqvarna!
SZYBKA WYSYŁKA / ODBIÓR WŁASNY: 24h!
wysyłka towaru w ciągu 1 dnia roboczego (do daty dostawy trzeba doliczyć czas dostawy).
Wystawiamy faktury VAT!
Możliwość odbioru osobistego WARSZAWA! (tylko w przypadku uprzedniego zamówienia przez Allegro. Adres podany poniżej.)
Konto Bankowe

ING BŚ o/Legionowo:
30 1050 1012 1000 0022 1130 2274
W tytule przelewu prosimy podać:
numer aukcji i nick z allegro
Płatność PayU z Allegro

Wysyłka / Odbiór

Poczta Polska
Kurier K-EX
1 dzień roboczy 12:00-16:00

Kurier odbiera paczki od nas około godziny 12:00. W przypadku gabarytów i przesyłek niestandardowych zastrzegamy prawo do wyboru innego kuriera.
Dni wysyłki:
  • Wysyłka 24h: pon-pią
  • (czas do wysyłki od zaksięgowania wpłaty)
Odbiór osobisty:
  • Warszawa 01-853,
    ul. Patriotów 18
  • pn-pt: 9:00-17:00
  • sob: 9:00-13:00
  • W sezonie dłużej!
UWAGA: odbiór osobisty wymaga uprzedniego złożenia zamówienia przez Allegro. Podane na aukcji ceny dotyczą tylko zamówień złożonych przez serwis Allegro.

Kontakt / Lokalizacja

Telefon:+48 22 8724330
+48 22 8721304
+48 730311406 (Play)
Fax:+48 22 8721305
Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora pt klienta.
Email: sklep@trawnik.com
Lokalizacja: ul. Patriotów 18
Warszawa 01-853

Polityka prywatności

Deklarujemy, że Państwa dane osobowe nie będą przez nas zbierane, przetwarzane ani udostępniane osobom trzecim poza wymogami stawianymi w celu prawidłowego zaksięgowania dokumentu sprzedaży oraz dostarczenia przesyłki.

Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy
W przypadku sprzedaży konsumenckiej mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (patrz: kontakt) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
K-Rain nawadnianie
Zdjęcie przestawia produkt będący przedmiotem aukcji.

K-RAIN Transformator zapasowy sterownika 24V AC

Symbol: GBK3504TR


Marka: K-Rain

Nazwa polska: Transformator zapasowy sterownika 24V AC

Grupa: K-Rain nawadnianie

Właściwości produktu:
Napięcie wyjściowe 24-26V AC
Napięcie wejściowe 230V AC
24V/230V 850mA max. 20W

Jednostka sprzedaży: SZT

Koszt Gospodarowania Odpadami: 0.08zł
Koszt KGO jest już wliczony w cenę produktu i podawany wyłącznie informacyjnie.

Kod kreskowy produktu (EAN): 5904842711412

Produkt jest oryginalny, fabrycznie nowy i wolny od wad.
Pochodzi z legalnej dystrybucji. Wysyłka z Polski.

Opis produktu:
Transformator zapasowy 24v/230V 850mA 20W K-Rain. Do sterowników wewnętrznych 24V wyposażonych w zewnętrzny transformator np. K-Rain RPS46, Orbit Pocket Star, Elgo: Minitec, Itec, CMDP, Hunter itp.

Dodatkowe informacje:
Przed zakupem proszę sprawdzić napięcie wyjściowe oraz maksymalną pobieraną moc. Transformator może być instalowany tylko wewnętrz pomieszczeń. Wyposażony w zintegrowaną wtyczkę typu europejskiego oraz dwa kable wyjściowe (prąd zmienny 24V).

  • Przewodnik cz. I: Planowanie system wynurzalny Greenmill [Pobierz PDF]

    Szczegółowy przewodnik (PDF) przybliżający problematykę planowania systemu nawadniajacego. Omawia zalety systemu, planowanie i dobór zraszaczy.
  • Przewodnik cz. II: Instalacja system wynurzalny Greenmill [Pobierz PDF]

    Szczegółowy przewodnik (PDF) przybliżający problematykę instalacji systemu nawadniajacego. Omawia kolejne kroki montażu systemum jego regulację i konserwację.
  • Przewodnik cz. III: Racjonalne nawadnianie system wynurzalny Greenmill [Pobierz PDF]

    Szczegółowy przewodnik (PDF) przybliżający problematykę obsługi systemu nawadniajacego. Omawia w jaki sposób podlewać racjonalnie i zwraca uwagę na podstawowe błędy popełniane przy obsłudze systemu.
  • Schemat: System nawadniania Greenmill Aquasystem

    Schemat obrazuje kluczowe elementy systemu nawadniającego Greenmil Aquasystem: od kranu, poprzez filtr, puszkę poboru wody, elektrozawory i sterownik z detektorem deszczu, po zraszacze i rurę kroplujacą.


Opis programu handlowego K-Rain:
Amerykańska firma K-Rain powstała na Florydzie w roku 1970. Obecnie posiada ponad 90 opatentowanych rozwiązań w branży nawadniania. Produkuje jedne z najbadziej niezawodnych zraszaczy wynurzalnych na świecie. Zraszacze K-Rain są proste w obsłudze a przy tym ekonomiczne w eksploatacji.

Marki handlowe produktów użyto wyłącznie w celach informacyjnych.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u coiglak za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 30 1050 1012 1000 0022 1130 2274
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,88 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

O firmie Centrum Ogrodnicze Iglak zostało założone przez absolwentów Wydziału Ogrodniczego w 1992 roku. Prowadzimy sprzedaż stacjonarna oraz wysyłkową. Oferta: - Nasza specjalizacja to systemy nawodnień ogrodów do samodzielnego montażu. Oferujemy pomoc w projektowaniu systemów. - Wykonujemy projekty nawodnień, prowadzimy doradztwo i szkolenia. - Prowadzimy sprzedaż systemów nawadniających następujących firm: Gardena, Greenmill, Elgo, Hunter, K-Rain. - Prowadzimy autoryzowany serwis sprzętu marek: Gardena i Husqvarna oraz wypożyczalnię sprzętu ogrodniczego - Doradztwo systemy nawadniające: przygotowaliśmy bezpłatne przewodniki dotyczace: planowania, instalacji oraz racjonalizacji nawadniania. Masz pytania odnośnie technicznej strony produktów? Chcesz samodzielnie założyć system nawadniający? Masz problem przy instalacji systemu? Skontaktuj się z nami! tel 698-648-148 (T-mobile) Zapraszamy!

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy sprzedaży konsumenckiej) Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (patrz: kontakt) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy i Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@trawnik.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego lub login, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - numer aukcji - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Przed wysłaniem reklamowanego towaru wymagamy kontu z nasza firmą. Nie odbieramy przesyłek z reklamacjami nadanymi za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu (np. Faktura VAT, paragon, oświadczenie itp) oraz pisemny formularz reklamacyjny, w którym opisany jest rodzaj wady. 6. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki dostarczonej Pocztą lub za pośrednictwem Firmy Kurierskiej prosimy o sporządzenie w momencie odbioru protokołu reklamacyjnego, choć jego brak nie oznacza automatycznego odrzucenia reklamacji jako bezzasadnej. 7. Zalecamy korzystanie z opcji dostawy przesyłek poleconych lub kurierskich, gdyż dla takich przesyłek istnieje możliwość monitorowania jej aktualnego statusu co przyspieszy rozpatrzenie reklamacji związanych z dostawą. W przypadku wyboru wysyłki listem zwykłym, jego czas dostawy może być długi a jednocześnie nie jest to przesyłka rejestrowana! Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą, - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do sądu polubownego przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy ubezpieczenia. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

Pozostałe informacje 1. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. 2. Wyposażenie opcjonalne pokazane na zdjęciach prezentujących użycie produktu nie jest objęte aukcją, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. 3. Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT. Z tego względu prosimy o podanie dokładnych danych jakie znajdą się na fakturze w formularzu dostawy. 4. Proszę określić czy przesyłka ma być odebrana osobiście, wysłana ZA POBRANIEM, czy PO PRZEDPŁACIE na konto. W przypadku przedpłaty prosimy dokonać przelewu po otrzymaniu od nas Faktury Pro-Forma. W tytule przelewu prosimy podać: numer zamówienia. Zakupione przedmioty zostaną wysłane niezwłocznie po wpłynięciu przelewu na nasze konto. 5. Do przedpłaty proszę doliczyć KOSZT PRZESYŁKI wybrany przez kupującego. 6. Kupując zgadzasz się na wszystkie warunki opisane na ofercie. Zakup pociąga za sobą konieczność zapłaty za zakupiony towar. Prosimy o rozważne podejmowanie decyzji zakupowych!