Josera Lamb and Rice 2x15kg (6541616464)

zakończona
268,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 2,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
Wspieramy schronisko dla zwierząt "Azyl pod Psim Aniołem"
Z każdej transakcji przekazujemy 1 zł na fundację Azyl pod Psim Aniołem.

Josera Lamb and Rice 2x15kg

wiek: Dorosłe, Starsze
waga: Małe rasy, Średnie rasy, Duże rasy, Olbrzymie rasy
Wartości odżywcze:
Białko: 21,00 %
Tłuszcz: 11,00 %
Włókno: 3,00 %
Popiół: 8,00 %
Wapń: 1,80 %
Fosfor: 1,10 %

Opis

Karma Josera Lamb & Rice

Josera Lamb & Rice karma dla dorosłych psów.

Charakterystyka produktu:
Josera Lamb and Rice to karma,w której głównym źródłem białka jest mięso z jagnięciny, to kompletne pożywienie dla najbardziej wymagających psów. Karma ta nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników ani aromatów.Nie zawiera pszenicy i soi.

Składniki:
mączka z jagnięciny 25%, ryż 25%, kukurydza, mączka kukurydziana, wysłodki buraczane, tłuszcz drobiowy, hydrolizowane białko zwierzęce, chlorek sodu, chlorek potasu, Kwas pantotenowy 50 mg/kg , Kwas foliowy 5 mg/kg , Biotyna 800 mcg/kg Tauryna 1000mg/kg, Żelazo 180 mg/kg, Cynk 160 mg/kg,Mangan16 mg/kg , Miedź 20 mg/kg, Jod 2 mg/kg , 0,25 mg/kg ,Witamina A 18000 I.E./kg , Witamina D3 1800 I.E./kg , Witamina E 200 mg/kg , Witamina B1 15 mg/kg , Witamina B2 20 mg/kg, Witamina B6 20 mg/kg , Witamina B12 100 mg/kg
Przeciwutleniacze bogate w tokoferol ekstrakty pochodzenia naturalnego.

Bardzo prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, gdyż tylko protokół spisany w obecności kuriera będzie podstawą reklamacji.

W naszym sklepie kupujesz
tylko oryginalne produkty

Inne aukcje...



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 2,90 zł
kolejna sztuka: 2,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 731 731 031
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Klient będący osoba fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej jako: „Konsument”), może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Bieg ww. terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu otrzymania zrealizowanego zamówienia lub od otrzymania zrealizowanego zamówienia przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmowała wiele rzeczy, które były dostarczone osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa na adres mailowy: sklep@apetete.pl 3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres magazynu E-Sklepu: Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. 5. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru poniesione w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument. 6. W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy E-Sklep dokona zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot ceny towaru (wraz z kosztami dostarczenia towaru do Konsumenta, o ile zostały one poniesione przez Konsumenta) nastąpi na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. E-Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

reklamacje

1. E-Sklep ma obowiązek dostarczenia Klientowi przedmiotu zamówienia wolnego od wad. E-Sklep ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w artykułach 556 i 5561 – 5563. 2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie 1 (jednego) roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi E-Sklep o stwierdzonej niezgodności. W stosunku jednak do Konsumenta, termin na zawiadomienie E-Sklepu o stwierdzonej niezgodności nie może zakończyć się wcześniej niż przed upływem 2 (dwóch) lat od daty doręczenia temu Klientowi przedmiotu zamówienia. 3. E-Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 4. Warunkiem koniecznym, aby E-Sklep rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. W przypadku nieprawidłowego złożenia reklamacji, E-Sklep wezwie Klienta do uzupełnienia braków reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od doręczenia takiego wezwania. 5. Przedmiot reklamacji należy odesłać na adres ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. W przypadku uzasadnionej reklamacji, E-Sklep zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, E-Sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na niekorzyść Klienta, Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócenia się o interwencję do neutralnej strony, takiej jak rozjemca w postępowaniu pojednawczym, mediator, rzecznik praw.