jodła GÓRSKA abies lasiorcapa 4lat 15-25cm choinki (6950725135)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,00 zł
z 10000 sztuk

Wysokość sadzonki (cm):

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kraków Skawina Wieliczka Bochnia, Polska

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wysokość sadzonki (cm): 25
  • rodzaj rośliny: jodły
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • roślina w postaci: sadzonka z gołym korzeniem

opis

Untitled Document

KONTAKT

32 22 06 111 - Detal
503 332 334 - Hurt

sklep@sadzonki.org

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Prosimy o kontakt w godzinach:
Pon - Pt: 9:00 - 17:00
Soboty: 9:00 - 15:00

PŁATNOŚCI

Konto:
62 1950 0001 2006 0836 7576 0002
sadzonki-org - ul. Prosta 195, 44-203 Rybnik

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

WYSYŁKA

Przesyłka kurierska:
Przedpłata na konto - 25 zł
Przesyłka za pobraniem - 30 zł


zobacz wszystkie nasze aukcje

Jodła górska
"Abies lasiocarpa"

Oferujemy Państwu 4-letnie 2/2 sadzonki jodły górskiej
z odkrytym systemem korzeniowym w rozmiarze około 15-25 cm w cenie 4,00 zł
aby kupić taniej w pakietach szukaj w naszych aukcjach. Na innych aukcjach dostępne są 3 i 4 letnie sadzonki w doskonałych cenach i najwyższej jakości.
Jeśli chcesz zobaczyć inne rozmiary jodły górskiej na naszych aukcjach kliknij jeden z poniższy linków:

NOWOŚĆ!
Hydrożel - koniec z częstym podlewaniem.
Wyjeżdż­asz na wakacje? Planujesz długi weekend?
Chcesz oszczędzić wodę? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie!
Już teraz możesz zamówić u nas niezastąpiony w Twoim ogrodzie lub na plantacji - HYDROŻEL "MAGAZYN WODY".
aby zakupić kliknij tutaj:
hydrożel

Wygląd:Drzewo wolnostojące, o wąskim pokroju. Posiada igły o długości około 4 cm, niebieskawozielone. Jej szyszki osiągają długość do 8 cm i przyjmują piękną fioletową barwę.
Wymagania: Jej podstawowe wymaganie to dostatecznie wilgotne podłoże. Dobrze rośnie na stanowiskach słonecznych. Jest odporna na suszę, mniej na przymrozki. Nie wymaga częstego nawożenia. Polecana do ogrodów przydomowych, skalnych, sadzona pojedyńczo lub w grupach

Rośliny przed pakowaniem są sortowane (odrzucane są sadzonki uszkodzone, z niestandardowym czubkiem - nie spełniające wymogów jakości). Korzenie do wysyłki są zabezpieczane hydro/aqua żelem oraz ukorzeniaczem dla lepszego przyjęcia.

Materiał szkółkowany czyli przesadzony po 2 roku życia po siewie, to konieczny zabieg żeby wzmocnić rośliny oraz automatycznie wyeliminować najsłabsze jak i niewykształcone egzemplarze. Przy dużych nasadzeniach czyli na plantacje choinkowe odgrywa to decydującą rolę.

Średnia wielkość sadzonek podana w środku widełek wysokości.
ZAMAWIAJĄC U NAS WSPIERASZ POLSKICH PRODUCENTÓW!
Wszystkie nasze sadzonki są WOLNE OD CHORÓB - WYSIEW NA POLU NIE SZKLARNIA, TUNEL czy inny pojemnik!
Oferowane przez nas rośliny są produkowane na terenie Polski, nie są importowane, co ma bardzo duże znaczenie dla ich prawidłowego przyjęcia i wzrostu.
Sadzonki na zime czyli jesienią i wczesną wiosną (kiedy to przesadza się rośliny z gruntu) przed okresem wzrostu/wegetacji tracą na wyglądzie i kolorze. Późną wiosną latem budzą się do życia i powracają do normy jest to naturalny proces we wczesnej fazie życia drzew.
Sadzonki są wykopywane z gruntu maszynowo, ich korzenie są maksymalnie duże nie sprawiają problemów z przyjęciem. Radzę przed sadzeniem lekko przyciąć końcówki korzeni (do 20% z całości) oraz można powtórzyć zabieg z hydro/aqua żelem i ukorzeniaczem. Po otrzymaniu można sadzić bezpośrednio do gruntu, należy pamiętać o regularnym podlewaniu aż do przyjęcia się roślin.

Pozostałe sadzonki z gruntu znajdziesz na innych aukcjach

Super jakość!

Przede wszystkim oferujemy sadzonki z gruntu w bardzo dobrych cenach i doskonałej jakości.
Nawadnianie wiosną, latem jest nieocenione, w 1 roku nie stosować nawozów, tylko odżywki.

Jak sadzić iglaki?

  • Najlepiej zakupione iglaki sadzić od razu po ich nabyciu. Drzewka w pojemnikach można przechowywać do paru tygodni, te o odkrytych korzeniach moczymy przez godzinę w wodzie o temperaturze powietrza aby nie dopuścić do przeschnięcia korzeni.
  • Przed sadzeniem należy odpowiednio przygotować miejsce pod drzewka. Przede wszystkim usuwamy wszystkie chwasty. Następnie wykopujemy dół mniej więcej dwukrotnie większy od bryły korzeniowej sadzonej rośliny. Na spód dołka sypiemy żyzną ziemię ogrodniczą. Roślinę stawiamy na dnie i sprawdzamy czy jest umieszczona pionowo. Korzenie obsypujemy ziemią, a następnie udeptujemy ją. Wokół rośliny formujemy misę, którą wypełniamy wodą.
  • Gdy woda wsiąknie wierzch obsypujemy ziemię lub ściółkujemy powierzchnię misy korą, skoszoną trawą.
  • Pamiętajmy aby wokół rośliny pozostawić zagłębienie w którym będzie się zbierała woda.

Jak pielęgnować iglaki?

    Nowo zakupione rośliny są wrażliwe na suszę dlatego należy regularnie je podlewać. Jeśli jest bardzo gorąco warto zapewnić iglakowi cień za pomocą np. gęstej siatki. Wysokie i gęste rośliny przed ukorzenieniem mogą być niestabilne dlatego warto je przywiązać.

Zapraszamy na inne nasze aukcje

[DANE_EU]5mBtnRT6cfx­vzz7CysioHbzRQEhkUsr­faoXEg+JpoYABtj0CUJP­uuw==[/DANE_EU]
Dostawa i płatność
od 25,00 zł

Lokalizacja: Kraków Skawina Wieliczka Bochnia, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Sprzedawca udziela 2- letniej gwarancji na zakupiony towar na następujących zasadach:

- Jeżeli zakupiony u nas towar (sadzonka) obumrze całkowicie lub zachoruje w terminie 0-3 miesiąca od chwili zakupu i do zdarzenia dojdzie z przyczyn niezawinionych przez Kupującego, Sprzedawca zwróci 50% ceny sadzonki w formie rabatu na następne zakupy takiego samego rodzajowo towaru,

- Jeżeli do zdarzenia dojdzie pomiędzy 3-12 miesiące, Sprzedawca zwróci 20% ceny, a pomiędzy 12-36 miesiącem, 10% ceny, na zasadach jak wyżej. 

- Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzedaż detaliczną dla Konsumenta i nie dotyczy przypadków, kiedy zakup został dokonany w ramach promocji lub wyprzedaży. Gwarancji nie podlegają również sadzonki, które zostały zniszczone przez podmioty trzecie, zniszczone wskutek nieprawidłowego nasadzenia, pielęgnacji lub ulokowania, a także wskutek działania siły wyższej (pożar, powódź, ulewne deszcze itp.). Koszt przesyłki odesłania oraz przesłania towaru nowego, pokrywa Kupujący. 

- Każda reklamowana na podstawie gwarancji sadzonka może podlegać wymianie gwarancyjnej tylko raz. W pozostałych przypadkach, klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, zgodnie
z niniejszym regulaminem.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sadzonki.org Piotr Grzywacz
ul. Prosta 195
44-203 Rybnik
Dodatkowe informacje

  

Regulamin reklamacji – załącznik nr 1.

Reklamacja – wstęp.

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy spisać protokół szkody w obecności dostawcy/kuriera, a następnie skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu: 503332334.

Po dokonaniu płatności i otrzymaniu pokwitowania odbioru przesyłki, Klient ma możliwość zapoznania się z zwartością przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową proszę sporządzić w obecności kuriera protokół, który będzie stanowił podstawę późniejszej reklamacji, przeprowadzonej zgodnie z procedurą reklamacyjną.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wyłącznie za wady fizyczne i prawne towaru. Z uwagi na rodzaj towaru (towar żywy – rośliny), nieznaczne odstępstwa od normy w zakresie rozmiaru, kształtu, rozgałęzień i listowia nie uznaje się za wady towaru. Za wady towaru nie uznaje się również obumarcia całkowitego lub częściowego roślin oraz choroby roślin, wskutek nieprawidłowego nasadzenia, pielęgnacji lub ulokowania w miejscu nieodpowiednim, tj. niezgodnego z zaleceniami Sprzedawcy. 

Sprzedawca nie odpowiada za działanie siły wyższej (powódź, pożar, wojna itp.) oraz za działanie Kupującego i podmiotów trzecich, które spowodowało wystąpienie wady, a było niezgodne
z zaleceniami Sprzedawcy odnośnie pielęgnacji, nasadzenia i opieki nad sadzonkami, a także wady sadzonek (uszkodzenia) powstałe wskutek działania bezprawnego (przestępstwo, wandalizm itp.)

Sprzedawca udziela 2- letniej gwarancji na zakupiony towar na następujących zasadach:

- Jeżeli zakupiony u nas towar (sadzonka) obumrze całkowicie lub zachoruje w terminie 0-3 miesiąca od chwili zakupu i do zdarzenia dojdzie z przyczyn niezawinionych przez Kupującego, Sprzedawca zwróci 50% ceny sadzonki w formie rabatu na następne zakupy takiego samego rodzajowo towaru,

- Jeżeli do zdarzenia dojdzie pomiędzy 3-12 miesiące, Sprzedawca zwróci 20% ceny, a pomiędzy 12-36 miesiącem, 10% ceny, na zasadach jak wyżej. 

- Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzedaż detaliczną dla Konsumenta i nie dotyczy przypadków, kiedy zakup został dokonany w ramach promocji lub wyprzedaży. Gwarancji nie podlegają również sadzonki, które zostały zniszczone przez podmioty trzecie, zniszczone wskutek nieprawidłowego nasadzenia, pielęgnacji lub ulokowania, a także wskutek działania siły wyższej (pożar, powódź, ulewne deszcze itp.). Koszt przesyłki odesłania oraz przesłania towaru nowego, pokrywa Kupujący. 

- Każda reklamowana na podstawie gwarancji sadzonka może podlegać wymianie gwarancyjnej tylko raz. W pozostałych przypadkach, klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, zgodnie
z niniejszym regulaminem.

Procedura reklamacji (gwarancyjnej i z tytułu rękojmi):

1) Reklamacja może zostać złożona:

- pisemnie na adres: ul. Prosta 195, 44-203 Rybnik,

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.iglaki.net@sadzonki.org.

2) Wraz ze złożoną reklamacją, wadliwy towar proszę dostarczyć pod adres: ul. Prosta 195,
44-203 Rybnik. Do towaru proszę załączyć szczegółowy opis reklamacji, w którym należy wskazać powód reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości lub wady, żądanie Klienta oraz dane kontaktowe składającego reklamację wraz z numerem rachunku bankowego. Dodatkowo zaleca się dołączenie materiału fotograficznego wskazującego na wadę/nieprawidłowości, oraz wskazać, czy podstawą reklamacji jest rękojmia czy gwarancja, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. W przypadku skorzystania z reklamacji gwarancyjnej, konieczne jest przesłanie materiału fotograficznego obejmującego roślinę i miejsce jej ulokowania. 

3) Składając reklamację, Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na swój koszt na wyżej wskazany adres. Jeżeli dostarczenie towaru na adres Sprzedawcy byłoby nadmiernie trudne, Klient zobowiązany jest udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym towar się znajduje.

4) Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania wraz z reklamowanym towarem. O wyniku rozpatrzonej reklamacji, Sprzedawca poinformuje Klienta mailowo lub telefonicznie. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji w 30-dniowym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w terminie 7 dni roboczych od dnia jej rozpatrzenia, w zależności od podjętej decyzji, Sprzedawca dokona wymiany towaru na nowy, naprawy lub zwróci cenę sprzedanego towaru. W przypadku uwzględnienia reklamacji i wymiany towaru na nowy, naprawy lub zwrotu ceny, koszty związane z przesyłką lub bezpośrednimi oględzinami w miejscu udostępnienia towaru, ponosi Sprzedawca. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu gwarancji powoduje przyznanie odpowiedniego rabatu w stosunku do upływu czasu od dokonania zakupu, oraz jego uwzględnienie przy zamówieniu towaru podobnego. 

6) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, Sprzedawca w terminie 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji dostarczy Klientowi reklamowany towar wraz z uzasadnieniem podjętej decyzji na koszt Klienta. Negatywne rozpatrzenie reklamacji implikuje konieczność pokrycia kosztów Sprzedawcy związanych z dojazdem do miejsca udostępnienia towaru. Koszt dostarczenia towaru do Sprzedawcy nie jest zwracany w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep.iglaki.net@sadzonki.org lub telefonicznie: 503332334. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (tj. z dnia 09 marca 2017r.), Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie
w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru bez podawania przyczyny i dołączenie do niego oryginału paragonu, jeżeli sprzedaż miała miejsce poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Powyższe uprawnienie dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Prawo odstąpienia nie dotyczy tzw. towaru „wrażliwego” tj. roślin z krótkim terminem użycia (nasadzenia), roślin z odkrytymi korzeniami, oraz roślin które zostały połączone z glebą (nasadzone), dlatego też z uwagi na fakt, iż 90% sprzedawanego towaru to towar „wrażliwy, Sprzedawca udziela gwarancji na zakupiony towar, a także odpowiada z tytułu rękojmi. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

- pisemnie na adres: ul. Prosta 195, 44-203 Rybnik;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.iglaki.net@sadzonki.org;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Zwracany towar musi być w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością. Do towaru Klient jest zobowiązany dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazany zwrot ceny. Towar powinien zostać przesłany przesyłką kurierską, odpowiednio zabezpieczoną, na koszt Klienta lub dostarczony bezpośrednio do siedziby Sprzedawcy, również na koszt Klienta.

W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, Sprzedawca sprawdzi stan zwracanego towaru. Jeżeli towar nie będzie nosił śladów użytkowania (uszkodzenie, zniszczenie, oryginalne opakowanie z pełną zawartością), Sprzedawca na podany numer rachunku bankowego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia dokona zwrotu ceny towaru.

Jeżeli zwrot towaru zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie towaru przez Konsumenta lub oznaki użytkowania, Sprzedawca przekaże na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu towaru. W terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia na wskazany adres zwrotny towar zostanie odesłany na koszt Klienta.

Regulamin wchodzi w życie 01 sierpnia 2017r. i ma zastosowanie do transakcji dokonanych po tej dacie. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

sadzonki.org Piotr Grzywacz
Prosta 195
44-203 Rybnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (tj. z dnia 09 marca 2017r.), Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie
w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru bez podawania przyczyny i dołączenie do niego oryginału paragonu, jeżeli sprzedaż miała miejsce poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Powyższe uprawnienie dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Prawo odstąpienia nie dotyczy tzw. towaru „wrażliwego” tj. roślin z krótkim terminem użycia (nasadzenia), roślin z odkrytymi korzeniami, oraz roślin które zostały połączone z glebą (nasadzone), dlatego też z uwagi na fakt, iż 90% sprzedawanego towaru to towar „wrażliwy, Sprzedawca udziela gwarancji na zakupiony towar, a także odpowiada z tytułu rękojmi. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

- pisemnie na adres: ul. Prosta 195, 44-203 Rybnik;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sadzonki.org

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Zwracany towar musi być w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością. Do towaru Klient jest zobowiązany dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazany zwrot ceny. Towar powinien zostać przesłany przesyłką kurierską, odpowiednio zabezpieczoną, na koszt Klienta lub dostarczony bezpośrednio do siedziby Sprzedawcy, również na koszt Klienta.

W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, Sprzedawca sprawdzi stan zwracanego towaru. Jeżeli towar nie będzie nosił śladów użytkowania (uszkodzenie, zniszczenie, oryginalne opakowanie z pełną zawartością), Sprzedawca na podany numer rachunku bankowego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia dokona zwrotu ceny towaru.

Jeżeli zwrot towaru zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie towaru przez Konsumenta lub oznaki użytkowania, Sprzedawca przekaże na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu towaru. W terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia na wskazany adres zwrotny towar zostanie odesłany na koszt Klienta.

O sprzedającym
sadzonkiORG
96,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2470

 

55

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 503 332 334
  • 32 22 06 111
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta SADZONKIORG jest PIOTR GRZYWACZ prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SADZONKI.ORG PIOTR GRZYWACZ wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Prosta 193, 44-203 Rybnik, NIP: 6421800190, REGON: 273315479.

Pozostałe informacje

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.