JERZY BRALCZYK 444 ZDANIA POLSKIE (6541625438)

zakończona
19,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • stan: używane
  • okładka: twarda
  • rok wydania (xxxx): 2007

STAN DB

POLECAM

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u EMKA-SHOP za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 666213000
    czynne pon-pt godz 10-18,sobota 9-15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
KAMIL RESZKA
JUBILERSKA 5
05-800 PRUSZKÓW
Polska
 
1. Odstąpienie od umowy Ile masz czasu na zwrot? 10 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty wolne od zapachów. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań, ani ich nie uszkodzić(szczególnie zwróć uwagę na delikatny tiul i koronkę). W innym przypadku zwrócimy Tobie zakupione produkty na Twój koszt jw. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: emka.shop@onet.eu 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 10 dni kalendarzowych odstąpić od niej (po tym terminie nie przyjmujemy zwrotów) bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Helenowska 22/2, 05-800 Pruszków, - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: emka.shop@onet.eu OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów: Data zamówienia: _______________________________________________________ Data odbioru towaru: ____________________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta/nazwa użytkownika Allegro _______________________ Adres konsumenta: _____________________________________________________ Numer aukcji/nazwa zwracanego towaru: ____________________________________ cena towaru _____________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ________________________________________________ Miejscowość, data: _______________________________ 1.2. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument: - jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opcjach dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. 1.3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). 1.4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 2. Wymiana 2.1. Zakupiony towar można wymienić na inny model lub rozmiar w okresie 10 dni od dostarczenia przesyłki, po wcześniejszej konsultacji z nami drogą mailową. 2.2. Pudełko proszę zapakować w papier i dopiero wtedy skleić taśmą. Do paczki proszę włożyć wydrukowany i wypełniony formularz wymiany. FORMULARZ WYMIANY TOWARU Niniejszym proszę o wymianę towaru: ________________________________________ Data zamówienia: _________________________________________________________ Data odbioru towaru: _______________________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta/nazwa użytkownika Allegro __________________________ Adres konsumenta: ________________________________________________________ Numer aukcji/nazwa wymienianego towaru: _____________________________________ Proszę o wymianę na towar (numer aukcji, nazwa produktu, rozmiar) _________________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ___________________________________ Miejscowość, data: ___________________ Wymiana może zostać dokonana na inny produkt o cechach określonych przez klienta pod warunkiem jego dostępności w sklepie internetowym. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio klient będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo sprzedawca do jej zwrotu. Produkt wymieniany w tym trybie powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Koszt odesłania wymienianego produktu do sprzedawcy oraz koszt wysłania nowego produktu do klienta ponosi klient. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić produkt niezwłocznie, nie później niż terminie 10 dni od dnia otrzymania wymienianego produktu przez sprzedawcę. 2.3. Koszt odesłania wymienianego produktu do Sprzedawcy ponosi Klient. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni od dnia otrzymania wymienianego produktu przez Sprzedawcę. Pierwsza wymiana towaru-przesyłka do klient gratis. 2.4. Wybrany koszt dostawy należy wpłacić na podany numer konta: DANE: KAMIL RESZKA UL. HELENOWSKA 22/2 05-800 PRUSZKÓW ING BANK ŚLĄSKI 85105019241000009221797229

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: – pisemnie na adres: ul.Jubilerska 5,05-800 Pruszków – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: emka.shop@onet.eu UWAGA! konieczny jest dowód zakupu (paragon lub potwierdzenie przelewu) FORMULARZ REKLAMACJI Numer zamówienia/numer aukcji Allegro: _______________________________ Data zamówienia/data zawarcia umowy sprzedaży: ___________________________ Nr faktury VAT/paragonu i data wystawienia lub inny dowód zakupu ______________ Opis towaru (np. rodzaj, model – symbol): ___________________________________ Opis niezgodności towaru z umową: ________________________________________ Data stwierdzenia niezgodności: ___________________________________________ Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy Przyczyna odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy: ___________________ Nazwa banku i numer rachunku bankowego: ______________________________________________________________________ Inny sposób zwrotu pieniędzy: ____________________________________________ DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA _________________________________________________ Podpis Klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady, – żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, – danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu. 7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 8. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

pozostałe informacje

Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować. Dbając o jak najlepszą obsługę Klienta staram się opisywać każdą aukcję bardzo szczegółowo. Na aukcjach codziennie będą pojawiać się nowe przedmioty. Proszę o rozważne licytowanie, ponieważ nie wycofuje złożonych ofert. W przypadku, gdy transakcja nie jest dla Państwa satysfakcjonująca proszę o kontakt, postaram się to zmienić. Dane firmy: EMKA-SHOP KAMIL RESZKA NIP 5342350993 REGON 363697818 ING BANK ŚLĄSKI 85105019241000009221797229 MAIL: emka.shop@onet.eu TEL 666 213 000 Jestem do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 oraz soboty 9-15 1. Sposoby i terminy płatności za produkt 1.1. Dostępne sposoby płatności - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, - płatność gotówką przy odbiorze osobistym, - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, - płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl. UWAGA! na zapłatę czekamy do 7 dni po zakupie, po upływie tego terminu aukcja zostaje anulowana, ubiegam się o zwrot prowizji od allegro i wystawiam przedmiot ponownie. 1.2. Dane do przelewu: DANE: KAMIL RESZKA UL. HELENOWSKA 22/2 05-800 PRUSZKÓW ING BANK ŚLĄSKI 85105019241000009221797229 Bardzo proszę o podawanie w przelewach numerów wygranych aukcji (koniecznie) oraz nicku, ułatwi nam to pracę i przyśpieszy wysyłkę. UDANYCH ZAKUPÓW ŻYCZY EMKA-SHOP :)