Jeep Moja wielka przygoda - PROMOCJA (6985712870)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
32,33 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu gratis
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Paczka48 8,99 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: twarda
  • kondycja: bez śladów używania

opis

OPIS


Jeep Moja wielka przygoda


Przedmowa Elżbiety Dzikowskiej:Przeżyła­m z Tonim dwadzieścia cztery najciekawsze lata mojego życia. Dziś wygląda na to, że... musieliśmy się spotkać. Tak chciał los.Oboje zajmowaliśmy się Ameryką Łacińską ? ja w miesięczniku ?Kontynenty?, on w amerykańskiej stacji telewizyjnej NBC. Fascynował nas film z tym, że on miał już wielki dorobek a ja dopiero zaczynałam; oboje kochaliśmy podróże i ciekawił nas świat.Spotkaliśmy się w Mieście Meksyku, na Kongresie Międzynarodowego Stowarzyszenia Amerykanistów, ale widziałam go już wcześniej, na ekranie czarno-białego telewizora ?Wisła?, gdzie w programie ?Klub Sześciu Kontynentów? opowiadał o skoczkach z Acapulco. Pomyślałam wtedy: jaki śmieszny facet! I wyłączyłam telewizor. Nie wiedziałam jeszcze, że w tym samym momencie włączam Toniego Halika w moje życie .Kiedy poznaliśmy się, był już mężczyzną dojrzałym ale ciągle pozostawał nieposkromionym marzycielem. Miał ogromną wyobraźnię, wciąż żył na pełny gaz, stale wszystkiego ciekawy, wszystkiego chciał spróbować. Miał za sobą wiele przygód, w tym wspaniałą podróż z Ziemi Ognistej do Alaski, zrealizowaną wraz z pierwszą żoną Pierette, kobietą niesłychanie dzielną i zafascynowaną Indianami. Jednak coś zaiskrzyło pomiędzy nami i przyjechał za mną do Kraju, a raczej powrócił, bo było to jego marzeniem. Ja nigdy nie chciałam mieszkać poza Polską.Tak zaczęła się nasza wspólna przygoda, w której to on był guru, bo znacznie więcej niż ja o świecie wiedział. Podróżowaliśmy razem po różnych kontynentach, robiliśmy filmy, przygotowaliśmy programy dla polskiej telewizji: ?Tam, gdzie pieprz rośnie?, ?Tam, gdzie kwitną migdały?, ?Tam, gdzie rośnie eukaliptus?, ?Tam, gdzie pachnie wanilia?, aż w końcu zabrakło nam konceptu i zostało ?Pieprz i wanilia?. W naszej pracy programy były najważniejsze, bo stanowiły świeży powiew świata w zamkniętej, dusznej wtedy Polsce, ale że program telewizyjny jest zawsze ulotny ? wspólnie postanowiliśmy wydawać książki Toniego. Te, które wcześniej napisał po hiszpańsku zostały przetłumaczone na polski, ale zaczęły powstawać także nowe opowieści. Oczywiście, jak to w życiu, Toni najbardziej kochał swe najmłodsze dzieci, toteż najchętniej je właśnie przedstawiał swoim czytelnikom na promocjach i spotkaniach, rozdawał autografy, odpowiadał na najbardziej niedyskretne pytania. Toni zawsze był szczery!To były - to nadal są! - fascynujące książki, nie tylko ciekawe z powodu tematu, ale pisane barwnym, soczystym językiem, pełnym metafor i wyrafinowanych skojarzeń. Ale też książki poznawcze, wnikające głęboko w problemy antropologii, etnografii, kultury. Zawsze pozostaną opowieściami ?z pierwszej ręki?, z własnego doświadczenia. Jestem pewna, że podróże i książki Toniego wniosły dużo do poznania świata, zwłaszcza tego, który jest zagrożony zanikiem tożsamości a bywa, że nawet istnienia. Z ukochanego przez niego świata indiańskiego, z którym się utożsamiał, dumny, że był ?białym Indianinem? niewiele dziś pozostało. Tony odszedł, ale... ten świat w jego książkach pozostał - zatrzymany na klatkach filmu, zawarty w barwnym słowie, kwiecistej metaforze...Mam nadzieje, że wciąż jeszcze fascynuje Czytelników. Elżbieta Dzikowska


SPECYFIKACJA


Informacje
Tytuł: Jeep Moja wielka przygoda
Autor: Halik Tony
ISBN: 9788373804630
Strony: 304
Oprawa: Twarda
Wydawca: Bernardinum
Seria: OWIECZKA BEBE


UWAGI


Informujemy, że w przypadku zakupu pozycji oznaczonej jako przedsprzedaż, realizacja zamówienia (także jeśli obejmuje ono dodatkowo inne pozycje) nastąpi dopiero po dacie jej premiery.
Jeśli data wydania ulegnie zmianie, niezależnie od naszego sklepu, pozycje będziemy wysyłać w innym dniu, jak tylko zostaną wprowadzone do sprzedaży przez wydawcę.


Nie wypełnienie formularza pozakupowego (określenie metody wysyłki i sposobu płatności) znacząco wydłuża realizację zamówień!


Nie realizujemy wysyłek zagranicznych!


Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
8,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
14,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
12,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

KFI sp. j. / Księgarnia Dobre-Książki.pl
ul. Strażacka 81
43-382 Bielsko-Biała
email: allegro@tradum.pl
tel.: (33) 499 76 77

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 15:30
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Wymagana przedpłata
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

KFI sp.j. / Dobre-Ksiazki.pl
Strażacka 81
43-382 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

a.) pisemnie na adres: ul. Strażacka 81, 43-382 Bielsko-Biała; 

b.) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@tradum.pl; 

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 

  - (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

  - (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 

  - (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Strażacka 81, 43-382 Bielsko-Biała. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

7. Klient proszony jest o uprzednie skonsultowanie sposobu dostawy reklamowanego produktu ze Sprzedawcą, a w szczególności skonsultowanie kosztów tejże dostawy. 

8. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KFI Sp.j.
Strażacka 81
43-382 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.