JEANSY DAMSKIE PROSTE GRANATOWE SPODNIE JEANSOW 38 (7016201202)

zakończona
48,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Dębowiec, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 38
  • kolor: odcienie granatowego
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • fason: proste
  • zapięcie: zamek
  • liczba kieszeni: 5

opis

WIĘCEJ NA STRONIE SKLEPU INTERNETOWEGO BABA UBIERA

https://babaubiera.e­u/pl/c/Spodnie/3

Granatowe, lekko wytarte jeansy damskie

z prostymi nogawkami,zapinane na zamek.

Pięć kieszeni.Dwie z przodu po bokach i jedna mała z prawej strony.

Dwie z tyłu.Materiał leciutko elastyczny.

Różne długości nogawek.

Materiał: 99% bawełna 1% elastan

Dostępne rozmiary : 36 38 40 42 44 46

SZCZEGÓŁOWA TABELA WYMIARÓW ( mierzone płasko bez rozciągania w cm )

Rozmiar

36

38

40/99

40/105

42

44

46

Pas
Biodra

76
90

80
92

86
100

86
100

92
104

98
110

102
114

Szer. nogawki w kroku

27

28

30

30

31

32

33

Szer. nogawki na dole

19

19

21

21

22

23

23

Dł. nogawki wewn.

73

80

76

80

76

80

80

Długość całkowita

96

104

99

105

105

105

105

Wysokość stanu

23

23

25

25

27

27

27

Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Dębowiec, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Wszelkie sprawy dotyczące zakupionego towaru prosimy kierować na adres:

RENATA HOŁOTA

SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2

43-426 DĘBOWIEC


e-mail: babaubiera@gmail.com

tel. 511 572 490


PRZEBIEG REKLAMACJI:


  • Zgodnie z przepisami udzielenie gwarancji zarówno przez sprzedawcę, jak i producenta nie jest obowiązkowe. 
  • Nie jesteśmy producentem oferowanych produktów, dlatego nie udzielamy gwarancji, jednak prawo do reklamacji (24 miesiące) zakupionego produktu, który okazał się wadliwy przysługuje zawsze,niezależnie od tego, czy na zakupiony produkt zostanie udzielona gwarancja,czy nie.Wszystkie niezbędne informacje w zakładce REKLAMACJE.
  • Jeśli zakupiony u nas towar, okaże się w jakimś stopniu wadliwy,dokonamy wszelkich starań, aby obie strony były zadowolone.
  • Ze  względu na rodzaj prowadzonej sprzedaży, tj. sprzedaż na odległość, po kontakcie z nami, prosimy o dokładne zdjęcia oraz opis wady produktu.
  • Jeżeli jest to możliwe procedura reklamacji jest dokonywana na miejscu tj. w siedzibie firmy.
  • Jeżeli  jest taka potrzeba prosimy o odesłanie produktu. Bardzo prosimy NIE WYSYŁAĆ wadliwego produktu do nas, bez uprzedniego kontaktu z nami.
  •  Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni. 
  •  Gdy jest taka możliwość, doprowadzamy produkt do stanu umożliwiającego użytkowanie, jeżeli nie będzie to możliwe wymienimy zakupiony produkt na inny, bądź ostatecznie dokonamy zwrotu poniesionych kosztów. 
  • Zwrotu należnych płatności dokonujemy tylko i wyłącznie przy użyciu  przelewu na wskazane konto bankowe,natychmiast po uznaniu reklamacji za  uzasadnioną.  
  • Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego (zgnieciony lub  przedziurawiony karton, rozerwana folia itp.) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.      

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

RENATA HOŁOTA
SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2
43-426 DĘBOWIEC /e-mail:babaubiera@gmail.com tel.511 572 490
Dodatkowe informacje

Wszelkie sprawy dotyczące zakupionego towaru prosimy kierować na adres:

RENATA HOŁOTA

SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2

43-426 DĘBOWIEC 

e-mail: babaubiera@gmail.com

tel. 511 572 490 

REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO do pobrania w zakładce GWARANCJA.

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione.  


PRZEBIEG REKLAMACJI:

  • Jeśli zakupiony u nas towar, okaże się w jakimś stopniu wadliwy,dokonamy wszelkich starań, aby obie strony były zadowolone. 
  • Ze  względu na rodzaj prowadzonej sprzedaży, tj. sprzedaż na odległość, po kontakcie z nami, prosimy o dokładne zdjęcia oraz opis wady produktu.
  • Jeżeli jest to możliwe procedura reklamacji jest dokonywana na miejscu tj. w siedzibie firmy.
  • Jeżeli  jest taka potrzeba prosimy o odesłanie produktu. Bardzo prosimy NIE WYSYŁAĆ wadliwego produktu do nas, bez uprzedniego kontaktu z nami.
  • Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni.
  • Gdy jest taka możliwość, doprowadzamy produkt do stanu umożliwiającego użytkowanie, jeżeli nie będzie to możliwe wymienimy zakupiony produkt na inny, bądź ostatecznie dokonamy zwrotu poniesionych kosztów.
  • Zwrotu należnych płatności dokonujemy tylko i wyłącznie przy użyciu przelewu na wskazane konto bankowe,natychmiast po uznaniu reklamacji za uzasadnioną. 
  • Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego (zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia itp.) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.      


§ 5 REKLAMACJA TOWARU

1. Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

2. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

3. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (opublikowana w Dzienniku Ustaw z roku 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 

4. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

5. Reklamację możesz złożyć na przykład: 

a) pisemnie na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC;

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: babaubiera@gmail.com;

Zaleca się wypełnienie formularza reklamacji:

http://www.pclap-alert.pl/Download/reklamacja.pdf

Nie jest to obowiązkowe, ale ułatwi i przyśpieszy załatwienie formalności związanych z reklamacją Towaru.

6. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

Pod tym samym adresem można oddać Produkt osobiście w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku,w godzinach od 09:00 do 18:00. Prosimy o wcześniejszy kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu zwrotu Produktu.Kontakt e- mail: babaubiera@gmail.com,kontakt telefoniczny:511 572 490 od poniedziałku do piątku,w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00. 

8. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

9. Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją Towaru dotyczące Kupujących nie będących konsumentów mogą być zawarte w dalszej części niniejszej informacji. 

§ 6 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

3. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214); 

b) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz 

c) Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

  

Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego (zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia itp.) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RENATA HOŁOTA
SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2
43-426 DĘBOWIEC /e-mail:babaubiera@gmail.com tel.511 572 490

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Wszelkie sprawy dotyczące zwrotu towaru prosimy kierować na adres:

RENATA HOŁOTA

SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2

43-426 DĘBOWIEC 

e-mail: babaubiera@gmail.com

tel. 511 572 490 

REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO do pobrania w zakładce GWARANCJA.

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione. 

  

  • Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni zwrócić produkt bez podawania przyczyny.
  • Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
  • Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy w stanie nienaruszonym, bez znamion użytkowania wraz z dowodem sprzedaży.
  • Prosimy dołączyć też formularz zwrotu:https://cdn.dcsaas.net/istore/pdf/returnform.pdf lub numer i dane konta bankowego, na które możemy zrobić zwrot kosztów. Wszystko można przesłać również e-mailem.
  • Zwrotu należnych płatności dokonujemy tylko i wyłącznie przy użyciu przelewu na wskazane konto bankowe,natychmiast po otrzymaniu przesyłki.
  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący, nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  • Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego (zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia itp.) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać  protokół szkody.      


§ 4 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na: 

a) pisemnie na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC;

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: babaubiera@gmail.com;

3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) : https://cdn.dcsaas.net/istore/pdf/returnform.pdf

4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

6. Zwrot wzajemnych świadczeń

a) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC.

Pod tym samym adresem można oddać Produkt osobiście w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do18:00. 

Prosimy o wcześniejszy kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu zwrotu Produktu. Kontakt e- mail: babaubiera@gmail.com,kontakt telefoniczny:511 572 490 od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00.

b) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

c) Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

c) W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego (zgnieciony lub  przedziurawiony karton, rozerwana folia itp.) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.    

O sprzedającym
babaubiera
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

41

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Sklep Internetowy babaubiera.eu oferuje nową odzież, polską i importowaną z zagranicy,głównie z Wielkiej Brytanii. Produkty w bardzo dobrym gatunku, wysokiej jakości materiały.Firma prowadzi sprzedaż detaliczną. 

Nasze produkty można kupić na Allegro , wpisując w wyszukiwarce babaubiera   

WAŻNE!!!

W ofercie sklepu wyłącznie nowa odzież. Prosimy o szczegółowe sprawdzanie rozmiarów, gdyż pochodzi ona z różnych krajów, więc jest duża rozbieżność w rozmiarach. Szczegółowe opisy dołączone są do każdego produktu! 

Dowodem zakupu jest paragon imienny. Na żądanie może być wystawiona faktura sprzedaży. Faktur VAT nie wystawiamy. ZAPRASZAMY NA ZAKUPY