JBL NovoBel 1L najlepszy pokarm podstawowy+GRATIS (6483878890)

8 dni do końca
cena kup teraz
28,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • lokalizacja: INTERNET

akwa@o2.pl

530 462 472530 462 472
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA

39 1540 1131 3113 6200 6657 0001
KOSZT WYSYŁKI
DOTYCZY 1SZT

W przypadku zakupu większej ilości lub asortymentu
prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
____________________­______

POCZTA POLSKA

EKONOMICZNA 7,50 zł
PRIORYTETOWA 8,50 zł
POBRANIOWA:
PRIORYTETOWA 19,00 zł
______________________________
FIRMA KURIERSKA SIÓDEMKA
USŁUGA "OSTROŻNIE SZKŁO"
GRATIS!!!
Przesyłka ubezpieczona. Zawartość
przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia zawartości należy spisać protokół szkody. Protokół szkody jest jedyną formą roszczenia
praw do odszkodowania!



PRZEDPŁATA 20,00 zł

POBRANIOWA 25,00 zł
Regulamin dostępny jest na stronie
O mnie .


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

NovoBel
1000ml - 190g


POKARM PODSTAWOWY W PŁATKACH DLA WSZYSTKICH
RYB AKWARIOWYCH

- Zbilansowany pokarm płatkowany zawierający ponad 50 składników
- 7 różnych rodzajów płatków
- Zredukowana zawartość fosforanów hamuje rozwój glonów i zapewnia optymalny wzrost ryb
- Ze stabilizowaną witaminą C

NovoBel pokarm płatkowany lekkostrawny dla wszystkich gatunków ryb akwariowych. To specjalnie przygotowana mieszanka (w postaci średniej wielkości płatków) ważnych i wysokiej jakości produktów specjalnie dobranych dla potrzeb wszystkożernych ryb akwariowych. Zawiera warzywa, zboża, roślinne produkty uboczne, ryby i rybne produkty uboczne, drożdże, jajka, produkty jajeczne, algi, skorupiaki. Witamina C, inne witaminy i naturalny składnik inozytol zapewniając dobrą przemianę materii i odporność organizmu gwarantują prawidłowy rozwój i wzrost ryb.

Data ważności pokarmu upływa po około 24 miesiącach od daty sprzedaży


FORMA WYSYŁKI LIST ZWYKŁY PACZKA PRIORYTETOWA
Monitoring BRAK TAK
Zaginięcie przesyłki BARDZO CZĘSTE BARDZO RZADKIE
Reklamacje BRAK TAK
Ubezpieczenie BRAK TAK
Ponowna wysyłka w czasie zaginięcia NIE TAK

Przy zakupie na kwotę powyżej 60 zł dodajemy próbki pokarmu Tropical 2szt
Próbki dodajemy losowo


W ZESTAWIE

JBL NovoBel 1000ml / 190g

PARAGON / RACHUNEK



Dodano 2016-03-01 12:28
UWAGA!!!
Od 01.03.2016 Koszt nadania po przez Pocztę Polską według nowego cennika!!!
Zmiana dotyczy paczek pocztowych priorytetowych
Do 1,00kg z 11,00zł do 14,00zł
Od 1,00kg do 2,00kg z 13,00zł do 16,00zł
Od 2,00kg do 5,00kg z 15,50 do 19,00zł


Dodano 2016-04-08 12:44
UWAGA!!!
Listy polecone priorytetowe, polecone ekonomiczne i ekonomiczne będą nadawane inpostem


Dodano 2016-04-08 12:46
UWAGA!!!
Listy polecone priorytetowe, polecone ekonomiczne i ekonomiczne będą nadawane inpostem

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 4,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 6,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
List ekonomiczny 4,50 zł
kolejna sztuka: 9,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczkomaty 24/7 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

P.H.Dream. Sprzedaż artykułów zoologicznych

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.Dream
Dębicka 226
35-213 Rzeszów
 
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie - 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez sprzedającego. Sprzedający jednak może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Przedmiot powinien trafić do sprzedającego w stanie pierwotnym nienaruszonym.

reklamacje

KARTA GWARANCYJNA SPRZEDAWCA UWAGA!!!KARTA GWARANCYJNA JEST WAŻNA, GDY: - Widnieje nazwa typ i numer fabryczny - Została ostemplowana odp. Pieczątką - Klient zapoznał się z jej treścią i umieścił na niej swój podpis - Znajduje się data sprzedaży towaru NAZWA WYROBU ___________________________________ TYP, MODEL ___________________________________ DATA SPRZEDAŻY ___________________________________ 1. Gwarancja udziela się na okres ____ miesięcy od daty sprzedaży. Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe z winy producenta, tzw. wady materiałowe czy błędy montażowe. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez uprawniony serwis w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, z możliwością przedłużenia naprawy do 28 dni w przypadku napraw skomplikowanych. 2. W przypadku uszkodzenia sprzętu prosimy o dostarczenie go wraz z kartą gwarancyjną w oryginalnym opakowaniu do punktu zakupu sprzętu. Za wady i uszkodzenia wynikłe podczas transportu sprzętu bez opakowania fabrycznego odpowiada reklamujący. 3. Gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy. 4. Naprawy samowolne lub przez osoby nieupoważnione, jak również uszkodzenia (zerwanie) plomb gwarancyjnych powoduje unieważnienie gwarancji. 5. Gwarancją nie są objęte: a Mechaniczne, chemiczne, termiczne uszkodzenia sprzętu i wywołanie nimi wady b Czynności przewidziane w instrukcji obsługi c Uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji - nieodpowiedniego napięcia sieci elektrycznej - uszkodzenia na skutek wyładowań atmosferycznych, zalania itp. - przewody połączeniowe, zasilacze - uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z właściwościami albo przeznaczeniem sprzętu - celowe uszkodzenie sprzętu - czynności konserwacyjne d Okoliczności, za które nie odpowiada ani twórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek właściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji, użytkowania albo innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (używanie nieoryginalnych materiałów lub akcesoriów). 6. Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki, gdy w okresie gwarancyjnym wystąpi konieczność wymiany po raz czwarty tego samego podzespołu. Z WARUNKAMI GWARANCJI ZAPOZNAŁEM SIĘ I AKCEPTUJE __________________________ Data i podpis kupującego