JBL FLIP 3 GŁOŚNIK BEZPRZEWODOWY RÓŻOWY + GRATIS (6542093280)

zakończona
434,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Pocztex Kurier48
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,99 zł
  • lokalizacja: MAŁOPOLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • zasilanie: wbudowany akumulator
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
+48 603 842 350
concept_car@interia.­pl

WPŁATA NA KONTO


POBRANIE - PŁATNE PRZY ODBIORZE



Koszt wysyłki paczki to :

WPŁATA

0 zł przy wpłacie na konto - przesyłka pocztex kurier, GLS

ZA POBRANIEM

9,99 zł przy wysyłce za pobraniem - czyli płatne przy odbiorze - przesyłka pocztex kurier, GLS



Regulamin na stronie "Informacje od sprzedającego"

1. Zaraz po zakupie prosimy

o e-maila z informacją o formie płatności.

2. Paczki wysyłamy zaraz po potwierdzeniu zakupu za pobraniem, lub po odnotowaniu wpłaty na koncie. Zwykle wysyłka realizowana jest w ciągu 24h.

3. Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zawartość i stan sprzętu !
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o natychmiastowy kontakt !
Przy ewentualnym uszkodzeniu sprzętu w transporcie należy spisać protokół szkody przed odjazdem kuriera!

KUPUJĄC U NAS KUPUJESZ U AUTORYZOWANEGO DEALERA

JBL

GŁOŚNIK PRZENOŚNY

JBL FLIP 3 -

KOLOR : RÓŻOWY

- GŁOŚNIK BEZPRZEWODOWY - BLUETOOTH

- ODPORNY NA ZACHLAPANIA

GŁOŚNIKI JBL FLIP 3 TO NASTĘPCA POPULARNEGO GŁOŚNIKA JBL FLIP 2. JBL FLIP 3 TO ZUPEŁNIE NOWY PRODUKT ZAPROJEKTOWANY OD NOWA OD PODSTAW. RÓŻNICA POMIĘDZY WERSJĄ WCZEŚNIEJSZĄ JEST OGROMNA I W ŻADEN SPOSÓB NIE SĄ TE DWA PRODUKTY PORÓWNYWALNE. NOWY STYL, NOWA JAKOŚĆ.

WŁAŚCIWOŚCI:

JBL Flip 3 to nowej generacji, wielokrotnie nagradzany głośnik z serii Flip. Jest on wysoce funkcjonalnym, przenośnym głośnikiem z technologią Bluetooth, który pomimo swojej ultrakompaktowej budowy, zapewnia zaskakująco mocny dźwięk stereo. Ten ultrakompaktowy głośnik jest zasilany akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 3000 mAh, który umożliwia 10 godzin nieustannego odtwarzania wysokiej jakości muzyki w trybie stereo. Flip 3, którego dostępna w 8 kolorach konstrukcja bazuje na wytrzymałych, odpornych na zachlapanie materiałach, sprawdza się w każdych warunkach, przy każdej pogodzie, jako urządzenie integrujące muzykę z każdą chwilą Twojego życia – od pracy przy biurku, przez relaks w basenie, od słonecznych poranków po deszczowe wieczory. Flip 3 wykorzystuje również wbudowany głośnik z funkcją tłumienia zakłóceń i echa, dzięki czemu idealnie się sprawdza podczas połączeń konferencyjnych, a także technologię bezprzewodowego łączenia wielu głośników JBL Connect, która pozwala zwiększyć wrażenia z odsłuchu.

Cechy i korzyści

Bezprzewodowe przesyłanie strumienia audio przez Bluetooth

Podłącz bezprzewodowo nawet trzy smartfony lub tablety, aby odtwarzać za ich pomocą muzykę wydobywającą się z potężnie brzmiącego głośnika Flip 3.

Akumulator 3000 mAH

Wbudowany akumulator litowo-jonowy zapewniający do 10 godzin pracy bez przerwy.

Zestaw głośnomówiący

Odbieraj krystalicznie czyste połączenia z poziomu głośnika za dotknięciem jednego przycisku, korzystając z funkcji tłumienia zakłóceń i usuwania echa.

Odporność na zachlapanie

Odporność na zachlapanie oznacza spokój, gdy pada deszcz lub gdy głośnik zostanie niechcący oblany – można go nawet myć pod bieżącą wodą. Nie można go tylko zanurzać w wodzie.

JBL Connect

Stwórz własny system, łącząc ze sobą wiele głośników z technologią JBL Connect, aby wzbogacić swoje wrażenia ze słuchania muzyki.

Gustowne i trwałe wykonanie

W głośniku zastosowano wzmocnioną konstrukcję gumową, dzięki której będzie służył dłużej, niż tego oczekujesz.

Wzmacniacz basowy JBL

Usłysz basy, poczuj basy i zobacz basy. Dwie zewnętrzne membrany pasywne najlepiej świadczą o mocy drzemiącej w tych głośnikach

Wersja Bluetooth: 4.1
Wsparcie dla: A2DP V1.3, AVRCP V1.5, HFP V1.6, HSP V1.2
Przetwornik: 2 x 40 mm
Moc wyjściowa: 2 x 8 W
Pasmo przenoszenia: 85 Hz – 20 kHz
Stosunek sygnału do szumu: ≥80 dB
Akumulator: Litowo-jonowy (3,7 V, 3000 mAh)
Czas ładowania baterii: 3,5 h przy 5 V, 1 A
Czas odtwarzania muzyki: do 10 godzin (różni się w zależności od ustawień głośności i treści audio)
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 64 x 169 x 64 (mm)
Masa: 450g
W KOMPLECIE:
Głośnik JBL FLIP 3 - RÓŻOWY

Przewód USB do ładowania

Instrukcja obsługi
Poradnik szybkiego startu

Gwarancja 2 lata na podstawie dowodu zakupu

Gwarancja POLSKIEGO DYSTRYBUTORA

Dowód zakupu : paragon lub faktura vat

+ PAKIET GRATIS:

- NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA KURIEREM GLS GRATIS

- LIMITOWANA SMYCZ JBL GRATIS

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a.wiadomością e-mail, na adres concept_car@interia.pl, b.w formie pisemnej, na adres CONCEPT CAR Chramcówki 2 34-500 Zakopane 3.Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4.Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a.dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b.bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c.kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5.W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8.Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru: CONCEPT CAR JOANNA USTUPSKA Dział Reklamacji ul. Chramcówki 2 34-500 Zakopane 11.W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny z CONCEPT CAR, lub kontakt mailowy na adres: asiek122@interia.pl w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a.o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f.w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g.w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h.w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i.w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j.o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k.zawartej w drodze aukcji publicznej; l.o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m.o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Każdy towar zakupiony w sklepie Concept Car - jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia sprzętu oraz producenta

reklamacje

Przed reklamacją prosimy o kontakt telefoniczny Pracownik sklepu wyjaśni w jaki sposób można skorzystać z gwarancji i gdzie należy wysłać reklamowany produkt OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: A. skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. B. złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona za pomocą formularza reklamacyjnego w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres sklepu concept_car@interia.pl. oraz wysłać produkt na adres sklepu Concept Car Chramcówki 2 34-500 Zakopane. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep Concept Car niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep Concept Car albo sklep Concept Car nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep Concept Carl nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep Concept Car