JBL E45BT Czarne Sklep W-wa (6912243372)

zakończona
355,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: JBL
  • kolor dominujący: czarny
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • rodzaj słuchawek: nauszne
  • transmisja sygnału: bluetooth

JBL E45BT = 355 

Kolor czarny 

JBL E45BT to bezprzewodowe słuchawki nauszne, półotwarte Bluetooth 4.0. Gwarantują do 16 godzin odtwarzania, a czas ładowania to jedynie dwie godziny. W zestawie znajduje się też przewód do użytkowania pasywnego. Wysokiej klasy przetworniki 40 mm, lekka waga konstrukcji, niezrównana jakość wykonania oraz oryginalna jakość dźwięku JBL to cechy charakterystyczne tego modelu.

Słuchawki E45 BT to jeden z najbardziej uniwersalnych produktów, który cechuje się akumulatorem zapewniającym słuchanie muzyki do 16 godzin, stylowym pałąkiem wykończonym materiałem oraz ergonomiczną konstrukcją. To oznacza, że rozrywka nigdy się nie kończy, a świetna zabawa jest jeszcze bardziej intensywna bez względu na to co robisz – pracujesz, przemieszczasz się komunikacją miejską lub spacerujesz po mieście.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 61 2490 0005 0000 4500 7980 7679
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

www.SharpWarszawa.pl
J.P. Woronicza 31
02-640 Warszawa
NIP: 566-141-36-41
REGON: 140746082
1.Odbiór osobisty w sklepie na Mokotowie. 2. Zakup ratalny w systemie CREDIT-AGRICOLE lub SANTANDER raty od 3 do 48 , oprocentowanie 1% miesięcznie razy ilość miesięcy wartości kredytu raty pod nr tel 22/119-03-06 3.Wysyłka ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD po przedpłacie lub za Pobraniem . 4.Przedmioty wielko gabarytowe jesteśmy w stanie dostarczyć na terenie Warszawy gratis po wcześniejszym uzgodnieniu! Dostawy pod Warszawę płatne ! Wystawiam faktury VAT Lokalizacja: Warszawa GG 7848223

kontakt

  • 221190306
    Sklep pracuje w godz 10-19 w soboty 10-15

pozostałe informacje

Zapraszamy do sklepu.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Super Hi-Fi
ul. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Slep Super Hi-Fi
u. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje proszę kierować na e-mail: info@SuperHiFi.pl lub pod nr tel 22/119-03-06

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

 

Warunki gwarancji:

  1. Sklep Super Hi-Fi z siedzibą w Warszawie przy ul .Woronicza 31, gwarantuje sprawne działanie sprzętu zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
  2. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
  3. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  4. Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez Autoryzowany Serwis danego Producenta.
  5. W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji na adres e-mail; info@superhifi.pl i dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Autoryzowanego Serwisu Producenta na własny koszt. W innym przypadku dokonuje zgłoszenia i dostarcza produkt do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Informacja na temat naprawy jest udzielana w miejscu złożenia reklamacji.
  6. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części zamiennych z zagranicy) termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
  7. Wady lub uszkodzenia sprzętu powinny być zgłoszone, a wadliwy sprzęt dostarczony do serwisu, niezwłocznie po ujawnieniu się ich.
  8. Gwarancja dla wyświetlaczy LCD, ekranów dotykowych oraz akumulatorów wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. W telewizorach dopuszczalne jest występowanie do 3 błędnych pikseli (białe, czarne, zielone, czerwone, niebieskie).
  9. Gwarancja dla akcesoriów dołączonych do urządzeń (np. ładowarki, piloty, klawiatury, myszki, słuchawki, przewody) wynosi 3 miesiące od daty zakupu.
  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacja sprzętu sprawnego lub uszkodzonego mechanicznie) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.
  11. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.
  12. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
  13. Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanego urządzenia opisu uszkodzenia, wszystkich akcesoriów, które klient otrzymał podczas kupna urządzenia oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.
  14. Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne i ingerencję cieczy lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, usterki oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, usterki niemające wpływu na prawidłową pracę urządzenia, zaniki sygnału spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją antenową oraz uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w bezpiecznym opakowaniu.
  15. Serwis może nie wykonać naprawy usterek w przypadku uszkodzeń plomby gwarancyjnej i śladów nieautoryzowanej naprawy.
  16. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta, serwis może zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.
  17. Każdy reklamowany sprzęt Autoryzowany Serwis sprawdza pod względem poprawności działania.
  18. Sklep Super Hi-Fi i Autoryzowany Serwis nie odpowiadają za szkody i straty powstałe w wyniku niemożnści korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
  19. Nieodebranie sprzętu z serwisu w ciągu 3 miesięcy może skutkować naliczeniem kosztów magazynowania urządzenia do czasu odbioru.
  20. Dostarczenie sprzętu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy naprawienia sprzętu lub przedłużenia okresu naprawy.
  21. W przypadku odesłania produktu na naprawę serwisową, gdzie nie stwierdzono usterki, konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 70 zł netto).
  22. W sytuacji, gdy produkt odesłany na serwis jest sprawny, a powodem złego działania urządzenia była rozładowana bateria, serwis obciąży konsumenta kosztem usługi ekspertyzy w kwocie 25 zł netto.

  23. Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
  24. Jeśli nie możesz znaleść serisu prosimy o kontak telefoniczny pod nr 22/119-03-06 w godz 11-18 pon-piatek.