JARMILKI tenisówki/czeszki/FIOLET-PLUM 38,5 (25,5) (6483939165)

10 dni do końca
cena kup teraz
29,00 zł
z 7 sztuk

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: odcienie fioletu
  • rozmiar: 37, 37,5, 38,5, 39
Oryginalne "jarmilki" inaczej "czeszki" - to już po prostu legenda.
Twoje odwieczne marzenie możesz spełnic juz dziś - wciśnij tylko "KUP TERAZ" i będą Twoje.
Inne kolory i rozmiary na pozostałych aukcjach - ZAPRASZAM !!!

Nie zwlekaj LICYTUJ !!!

JESLI NIE OTRZYMASZ ODPOWIEDZI NA E-MAILA
PROSZE O KONTAKT TELEFONICZNY 0-602-634-254

DRUGI E-MAIL DO KONTAKTU TO
DAGROD@GMAIL.COM


długość podeszwy [cm] 23.0 23.5 24.0 24.5 25.0 25.5 26.0 26.5 27.0 28.0
numeracja
francuska
35.0 36.0 37.0 37.5 38.0 38.5 39.0 40.0 41.0 42.0
długość
wkładki
22.5 23.0 23.5 24.0 24.5 25.0 25.5 26.0 26.5 27.5
Kontakt:

dagrod@dagrod.com.pl
dagrod@gmail.com
tel. 602-634-254

Konto:
ING Bank Śląski o/Cieszyn 20 1050 1083 1000 0022 2393 2399

?
ProfiGaleria
Galeria aukcji użytkownika fernet
w kategorii Odzież, Obuwie, Dodatki > Obuwie > Damskie > Balerinki
NA INNYCH AUKCJACH DOSTĘPNE POZOSTAŁE KOLORY


KONIECZNIE ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE I PRZECZYTAJ MOJĄ STRONĘ "O MNIE"-ZAPRASZAM­!!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 13
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 13
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
JEŻELI ZWRACAJĄ PAŃSTWO BUTY ZGODNIE Z PRAWEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY-ZWRACAMY TYLKO CENĘ BUTÓW-NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PRZESYŁKI PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zwrot butów) 1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: F.H.U. Dagrod ul. Mostowa 1 43-400 Cieszyn 2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia. 3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób. 5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ichcharakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych. Do zwracanego obuwia należy dołączyć poniższy formularz w przeciwnym wypadku zwrot nie będzie rozpatrywany. imię, nazwisko i adres konsumenta Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy sprzedaży produktów zakupionych przez Internet na stronie www.allegro.pl użytkownik: fernet : produkty................................................................... nr. aukcji ................ zawarte dnia............................... Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie:...................................................) na konto: dane konta bankowego........................................ nr................................................................ Zwracam, w stanie niezmienionym............................................... otrzymany dnia.............................................................. ............................... podpis

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. pisemnie na adres: ul. Gołębia 8, 43-400 Cieszyn; 6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dagrod@gmail.com; 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Gołębia 8, 43-400 Cieszyn. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 6.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego

pozostałe informacje

Czy mogę wymienić przysłane mi buty ? Jeżeli chcesz wymienić buciki proszę o odesłanie ich (nieużywanych w idealnym stanie) w pudełku. Do środka prosze włożyć karteczkę z adresem, numerem buta na jaki mam wymienić i pieniądze na przesyłkę zwrotną 11zł lub dokonać przelewu na kontoCZAS REALIZACJI WYMIANY OKOŁO TYGODNIA! Buty proszę przesłać na adres F.H.U.DAGROD ul.Mostowa 1 43-400 CIESZYN NIE ODBIERAM PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM NIE ODBIERAM PRZESYŁEK WYSŁANYCH LISTEM POLECONYM NIE WYMIENIAM BUTÓW BRUDNYCH-NAWET MINIMALNIE,A SZCZEGÓLNIE Z BRUDNĄ GUMKĄ !