JAPOŃSKA RAMKA CYFROWA 8 CALI PILOT ZEGAR BUDZIK (6910868289)

zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przekątna ekranu (cale): 8.00
  • rozdzielczość wyświetlacza (Mpx): 1.00
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]

Japońska jakość - w doskonałej cenie.

Zaawansowana ramka cyfrowa z pilotem 8 cali zegar,budzik .

dostepna wersja biała i czarna

Warszawa Mokotów ECS SKLEP - 9-18 Zapraszamy

249,00 zł

Japońska jakość i technologia

SENCOR

Marka SENCOR- powstała w Japonii w 1969 r.

Nazwa marki pochodzi z połączenia japońskiego słowa "sen", czyli 1000 oraz łacińskiego "cor" to znaczy - Serce.

Marka SENCOR to połączenie japońskiej tradycji i jakości oraz innowacyjności.Marka podąża za światowymi trendami i stale rozszerza swoją ofertę produktową zawsze pozostając w duchu japońskiej tradycji i myśli technologicznej, czerpiąc z niej to co najlepsze.

Marka SENCOR znana jest z szerokiej gamy innowacyjnych produktów, obecnie oferuje ponad 1000 produktów w ponad 30 krajach na całym świecie.

SENCOR- stosuje zasadę: Jakość w odpowiedniej cenie - i ani grosza więcej!

Główne cechy zaawansowanej ramki cyfrowej SDF 870 W

Ekran LCD 8" (20,5 cm) w formacie 4:3
Rozdzielczość: 800 x 600 pikseli
Czytnik kart pamięci 3 w 1: SD/SDHC/MMC
Złącze USB 2.0 Plug & Play, obsługa pamięci flash USB
Tryb czytnika E-Booków
Menu dostępne w wielu językach: CZ, SK, HU, PL, EN
Odczyt formatów wideo: MPEG4/MPEG2/M-JPEG
Odczyt formatu JPEG/BMP
Tryb zdjęć statycznych i pokazu slajdów
Pokaz slajdów z możliwością konfiguracji interwału
Odczyt formatu: MP3
Zegar, kalendarz, budzik
Pilot
Regulacja jasności i kontrastu
Stojak biurkowy
Zasilacz w zestawie
Dostępna wersja czarna i biała

JESTESMY SOLIDNĄ FIRMĄ .

Przy zakupie zawsze wystawiamy fakturę VAT 23% lub PARAGON.

a oferowane produkty w większości posiadamy od ręki w naszym sklepie na Mokotowie.

ZALEŻY NAM NA TWOIM ZAKUPIE I ZADOWOLENIU

ZAPRASZMY DO OBEJRZENIA PRODUKTÓW I ODBIORÓW OSOBISTYCH.

Każdy produkt jest objęty gwarancją przez okres 24 miesięcy od daty zakupu. Realizacja gwarancji jest prosta i bezpłatna w przypadku wysyłki sprzętu do autoryzowanego serwisu SENCOR ul. Sokołowska 10, 05-090 Puchały,

Reklamacje można rownież realizować osobiście w naszym sklepie .

Największe zalety:

2 lata gwarancji door to door

Wysoka jakość i design

Najlepsza jakość w tej cenie

kede

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 74109025900000000132308896
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CHONO S.A.
POSTĘPU 13
02-676 WARSZAWA
NIP: 5213728432
REGON: 364088607
KRS: 5213728432
POLECAMY ZAKUP NA NASZYCH AUKCJACH :) Przy zakupie zawszewystawiamy fakturę VAT 23% lub PARAGON. a oferowane produkty w większości posiadamy od ręki w naszym sklepie na Mokotowie. ZAPRASZMY DO OBEJRZENIA PRODUKTÓW I ODBIORÓW OSOBISTYCH. Każdy produkt jest objęty gwarancją przez okres 24 miesięcy od daty zakupu. Realizacja gwarancji jest prosta i bezpłatna w przypadku wysyłki sprzętu do autoryzowanego serwisu producenta Reklamacje można również realizować osobiście w naszym sklepie . POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY NA ZAKUPY ZESPÓŁ ECS CHONO S.A.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CHONO S.A.
POSTĘPU 13
02-676 WARSZAWA
 
Uwzględniając brzmienie art. 27 i nast. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) (Ustawa o prawach konsumenta), Kupujący będący konsumentem (osoba fizyczna) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Kupującemu weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej, elektronicznej . Po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą proponowany adres wysyłki towaru oraz numer RMA zwrotu. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni przebieg rozliczeń pomiędzy stronami z tytułu odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru. Zwracany towar w stanie niezmienionym i kompletnym, wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wersją papierową oświadczenia powinien zostać wysłany niezwłocznie od daty otrzymania potwierdzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia przez Kupującego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Kupującego lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

reklamacje

W przypadku wykonania przez Kupującego uprawnień z tytułu gwarancji, gwarant zobowiązany jest do usunięcia wady fizycznej rzeczy, o ile wady te ujawniają się w terminie objętym gwarancją. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów prezentowanych w ofercie. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta, wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, Sprzedawca może udzielić Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta, pod warunkiem, że Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie takiej reklamacji na formularzu reklamacji, mailowo, na adres mailowy Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia takiej reklamacji Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, warunkuje udzielenie przez Sprzedawcę Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opis usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy. W przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu rękojmi za wady rzeczy, zobowiązany jest on dostarczyć do Sprzedawcy wadliwe rzeczy. Ponadto Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji reklamacji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej. Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi, Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA reklamacji. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego reklamowanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni procedurę reklamacji tego towaru. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis usterki. Jeżeli natomiast, ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.