Japonki Nessi 49504 Biały 3 Roz 40 butybuk (6910854939)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
165,00 zł

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Buk, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 40
  • marka: Nessi
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 2
  • kolor: biel
  • płeć: produkt damski
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • cechy dodatkowe: brak
  • dostawa z Polski: tak

Witamy serdecznie na aukcjach butybuk!

Kupując u nas, kupujesz u sprawdzonego Sprzedawcy!

Przedmiotem aukcji są buty marki Nessi

OBUWIE DAMSKIE - Japonki  Nessi 49504

  • Typ obuwia / Producent: Japonki Nessi 49504
  • Kolor / Cholewka (wierzch): Biały 3  / Skóra naturalna / Lico
  • Wnętrze buta: Skóra naturalna 
  • Materiał spodu : Tworzywo sztuczne
  • Rodzaj spodu : Płaski
  • Tęgość:G (typowa)
  • Wysokość obcasa: 2 cm

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas:

  • Tel. 509 474 722
  • E-mail: sklep@butybuk.pl

Zobacz jaka długość wkładki odpowiada danemu rozmiarowi:

  • 35 - 22,5 cm
  • 36 - 23 cm
  • 37 - 24 cm
  • 38 - 26 cm
  • 39 - 25,5 cm
  • 40 - 26, cm
  • 41 - 26,5 cm
  • 42 - 27 cm
  • 43 - 28 cm
  • 44 - 28,5 cm
  • 45 - 29 cm
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 9048 0007 0033 4147 2000 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier24 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier24 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

"JUMAX" ROMAN JĘCH
Kościuszki 2
64-320 Buk
NIP: 788-111-71-53
REGON: 630263513

kontakt

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
"JUMAX" Roman Jęch
Kościuszki 2
64-320 Buk
PL
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy 1) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Sprzedający zwraca koszt towaru + kwotę za przesyłkę w wysokości najtańszej formy przesyłki w aukcji. 2) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@butybuk.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres "Jumax" Roman Jęch, ul. Kościuszki 2, 64-320 Buk. Formularz zwrotu, adres proszę skopiować i wpisać w przeglądarkę aby wydrukować i odesłać z zwracanym towarem . https://docs.google.com/file/d/0B7A47fVxVIBqVHdSS1FyYzVNeGs/edit 3) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Prosimy również o obowiązkowe podanie nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy za odesłany towar UWAGA - nie odbieramy paczek ze zwrotami przesłanymi do nas "za pobraniem" Zwrotu należności dokonujemy w ustawowym terminie 14 dni 4) Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 5) Brak możliwości odstąpienia od umowy W przypadku żądań niezgodnych z regulaminem i przepisami prawa.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
" JUMAX" Roman Jęch
Kościuszki 2
64-320 Buk
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje i rękojmia 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. 5. Sklep zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 6. Jeżeli towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep. 7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sklepu. 8. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady towaru.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

 

 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do  Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.                                                                         2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni  roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.                                                                                               3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem  Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw  ponosi Sklep.                                                                                        4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące  błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np.  kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.                                 5. Sklep zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).                                  6. Jeżeli towar ma wadę Klient może:                                                                                                             a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy  sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności  dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony  lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi  wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast  zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny  od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze  sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.                                                                                                                 b) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sklep jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli  doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób  wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym  sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby  nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep.                                                                                                                                              7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany  dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sklepu.                                                                                                                                                          8. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad  przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się  przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie  Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny z powodu wady towaru.