Janusz L. Wiśniewski - Grand Antykwariat Tanio (6541652614)

Od 28-07-2017 do 01-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • Paczka48 14,50 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2014

Kontakt

Antykwariat Mokotów

Al. Lotników 1 paw 121

02-668 Warszawa

Godz.otwarcia:

Pn-Pt 10.00-17.00

Sob. 10.00-13.00

Tel. 0-511-787-540

41569830

e-mail: antykwariat_walbrzys­ka@interia.pl

Regulamin dostępny na stronie

" o mnie" a także na stronie sklepu.

  • Na sfinalizowanie transakcji czekamy 14 dni.
  • Odbiór osobisty wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (towaru zakupionego na aukcji nie posiadamy na miejscu !!!)
  • W przypadku odbioru osobistego,prosimy o potwierdzenie telefoniczne w dniu przyjazdu.
  • Przy odbiorze osobistym, płatność na miejscu.

Płatność

Nr. konta bankowego

mbank

48 1140 2004 0000 3702 6786 7372

Wysyłka

  • Cena wysyłki uzależniona jest od wagi przesyłki.
  • W przypadku zakupu,więcej niż jednej aukcji,prosimy o kontakt w celu ustalenia jej kosztów.
  • Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym
  • Książki wysyłamy od poniedziałku do piątku (oprócz weekendów i dni świątecznych).
Autor Janusz Leon Wiśniewski
Tytuł Grand
Wydawnictwo Wielka Litera
Rok wyd. 2010
Ilość stron

316

Stan bdb- (książka minimalnie pochylona w prawą stronę)
Okładka miękka
Koszt przesyłki
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ksiazki_sluzew za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Ekoland
Al. Lotników 1 paw.121
02-668 Warszawa
NIP: 951-136-11-23
REGON: 142271246

Ekoland

Piotr Maciąg

Al.Lotników 1 paw. 121

02-668 Warszawa

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO 

I. Informacje o firmie i adresie Sprzedającego: Piotr Maciąg prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Ekoland Maciąg Piotr”  Al. Lotników 1 paw 121, 02-668 Warszawa NIP: 9511361123, REGON: 142271246 Adres email: antykwariat_walbrzyska@interia.pl Telefon: +48 511 787 540 

II. Ceny i metody płatności  

1. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny sprzedaży za zakupione Towary, a także opłaty za przesyłkę pocztową/kurierską (nie dotyczy umów, w których Kupujący jako sposób dostawy wybrał odbiór osobisty)   w wysokości wskazanej w procesie składania zamówienia i uzależnionej są od gabarytów nadawanej przesyłki.  

2. Ceny produktów na aukcjach Sprzedającego podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki.  

3. Ceny są wiążące dla Kupującego: 

 a) w przypadku Transakcji licytacyjnych - od momentu przybicia; 

 b) w przypadku zakupu Towarów przy użyciu opcji Kup teraz - od momentu potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z tej opcji; 

 4. Kupujący dokonuje zapłaty ceny sprzedaży wraz z opłatą za przesyłkę kurierską/pocztową na rachunek bankowy Sprzedającego o numerze 48 1140 2004 0000 3702 6786 7372, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu (tj. od przybicia – w przypadku Transakcji licytacyjnych albo potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji Kup Teraz). W przypadku niedokonania przez Kupującego zapłaty w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, umowa ulega rozwiązaniu.  

5. W przypadku osobistego odbioru Towaru istnieje możliwość zapłaty ceny sprzedaży gotówką w miejscu odbioru, o którym mowa w pkt III ppkt  5 poniżej. Kupujący powinien dysponować odliczoną kwotą stanowiącą równowartość ceny sprzedaży. 

III. Dostawa i odbiór Towaru 

 1. Z zastrzeżeniem pkt 5 poniżej, Towary dostarczane są pod wskazany w formularzu dostawy adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przesyłką poleconą/przesyłką kurierską.  

 2. Przewidywany czas realizacji zamówienia wskazany jest przy każdym Towarze na aukcji Sprzedającego, z zastrzeżeniem, że Towar zostanie wysłany do Kupującego nie wcześniej niż w momencie zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedającego kwoty ceny sprzedaży wraz z opłatą za przesyłkę w wysokości określonej w treści zamówienia na aukcji Sprzedającego. 

 3. W przypadku dokonania przez Kupującego zakupów w ramach więcej niż jednej Transakcji licytacyjnej istnieje możliwość realizacji tych zamówień w ramach jednej przesyłki. O chęci połączenia realizacji kilku zamówień Kupujący powinien powiadomić Sprzedającego mailowo na adres: antykwariat_walbrzyska@interia.pl lub telefonicznie pod numerem +48511-787-540 niezwłocznie po dokonaniu zakupu.

  4. Szacowany czas dostawy Towarów do Kupującego wynosi do 3 dni roboczych od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych. 

5. Sprzedający umożliwia odbiór Towarów w magazynie przy ulicy Al Lotników 1 pawilon 121, 02-688 Warszawa. Odbiór osobisty Towaru możliwy jest wyłącznie po otrzymaniu przez Kupującego wiadomości email z informacją o możliwości odbioru zamówionych Towarów z magazynu Sprzedającego i po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem +48 511-787-540. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego, Towar zostanie wydany Kupującemu po dokonaniu zapłaty ceny sprzedaży gotówką albo po okazaniu dowodu dokonania zapłaty ceny sprzedaży przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego. Sprzedający zastrzega możliwość potwierdzenia tożsamości osoby dokonującej odbioru Towaru.

 IV. Reklamacje 

1. Sprzedający zobowiązany jest do wydania Towaru bez wad.

 2. W przypadku stwierdzenia wady Towaru Klientowi przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji: a) w odniesieniu do Towarów nowych - w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia Towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady Towaru.  b) w odniesieniu do Towarów używanych - w terminie 1 (jednego) roku od daty doręczenia Towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady Towaru; 

3. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Kupujący może żądać naprawy Towaru, wymiany Towaru na wolny od wad, obniżenia ceny Towaru albo – w sytuacji gdy wada jest istotna, może odstąpić od umowy sprzedaży. Reklamacje Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres: Antykwariat Mokotów, Al Lotników 1 pawilon 121, 02-688 Warszawa.  W reklamacji Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer zamówienia, a także wskazać okoliczności dotyczące rodzaju i daty wystąpienia wady Towaru. Wraz z reklamacją Kupujący powinien przesłać reklamowany Towar oraz dowód jego nabycia u Sprzedającego. Koszt doręczenia Sprzedającemu reklamacji wraz z reklamowanym Towarem w całości ponosi Kupujący. 

4. Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji wraz z reklamowanym Towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu.

  5. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności, o której mowa w pkt 3 powyżej, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy, w tym w szczególności Sprzedający nie odpowiada za wady Towarów używanych wynikające z normalnego korzystania z niego.

  V. Odstąpienie od Umowy i zwrot Towaru  

1. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu przepisu art. 221 kc, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (na adres korespondencyjny: Antykwariat Mokotów Al. Lotników 1 paw 121 02-668 Warszawa w terminie 14 (czternaście) dni od dnia doręczenia Towaru Kupującemu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym przed jego upływem. Kupujący może, choć nie musi, posłużyć się wzorem oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014.827).

 2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a Strony zwracają sobie wzajemnie wszystko co sobie świadczyły. 

3. Kupujący odsyła Towar, co do którego następuje odstąpienie od umowy, na następujący adres Antykwariat Mokotów, Al. Lotników 1 paw 121, 02-668 Warszawa, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpienie od umowy, o którym mowa w pkt 1. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem w/w terminu.

 4. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu cenę sprzedaży. Sprzedający dokona zwrotu płatności na rachunek bankowy Kupującego, z którego dokonano zapłaty ceny sprzedaży, a w przypadku gdy Kupujący zapłacił za Towar gotówką na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 

5. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Towaru z powrotem. Koszt dostarczenia Sprzedającemu zwracanego Towaru w całości ponosi Kupujący. 

 6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 VI. Kontakt z nami  

1. Wszelkich informacji związanych z zawarciem i wykonaniem umowy udzielamy mailowo pod adresem: antykwariat_walbrzyska@interia.pl lub telefoniczni, pod numerem +48 511 787 540.  2. Na przesłane emaile odpowiadamy raz na dobę.  3. Informacji telefonicznych udzielamy w dni robocze (z wyłączeniem soboty) w godzinach od 10 do 16.