JAN NIEZBĘDNY Mop Rotacyjny OKRĄGŁY (z 1 końcówką) (6542109330)

8 osób kupiło 8 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
116,49 zł
z 87 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,80 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,80 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Trojmiasto
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj : mop i wiadro

Sprzedawanym przedmiotem jest :


JN Mop Rotacyjny Okągły Urządzenie (z 1 końcówką)


Jan Niezbędny Mop Rotacyjny Okrągły (wcześniej Mop Rotacyjny)

Mop rotacyjny z mikrofibry - oszczędza Twój czas i chroni dłonie
- płukanie i wyciskanie mopa jest błyskawiczne i nie wymaga moczenia rąk.
Trzykrotne naciśnięcie pedału skutecznie odwirowuje brudną wodę.
Nadaje się do mycia wszelkich, nie tylko płaskich powierzchni: podłóg, okien, schodów, samochodu. Końcówka mopa obraca się o 360° i dociera do najbardziej niedostępnych miejsc.

W skład zestawu wchodzą:

- Wiadro z pedałem z systeme rotacyjnym,

- Trzonek ze stelażem

- 1 końcówka - wkład

Gruby i chłonny wkład z mikrofibry czyści bez użycia detergentów.

Końcówka jest na rzep (bez plastikowych elementów) i pasuje do mopa okrągłęgo rotacyjnego oraz wcześniejszej wersji mopa - mopa rotacyjnego z białym wiadrem.


Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszego opisu oraz regulaminu zakupów zawartego na stronie " O MNIE" oraz zakładce "Informacje od Sprzedającego"


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

UWAGA!!


W niektórych produktach, dostepna jest opcja LIST ZWYKŁY - WYSYŁANY JEST ON NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO,


POCZTA POLSKA NIE NADAJE NUMERU NADANIA DO TEGO TYPU PRZESYŁKI,


W RAZIE ZAGINIĘCIA, NIE MA PODSTAW DO REKLAMACJI!

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do nadania tego typu przesyłki, prosimy wybrać inną opcję dostawy - przesyłkę rejestrowaną

(każdy inny typ przesyłki u nas)

Koszty wysyłki należy doliczyć do kwoty towaru

Przedmiot wysyłamy do 2 dni roboczych, po wpłynięciu pełnej kwoty pieniędzy

(przedmiot+wysyłka). W wyjątkowych sytuacjach będziemy się kontaktować z Kupującym

  • Jesteśmy przedsiębiorstwem prowadzącym legalną, zarejestrowaną działalność gospodarczą, dlatego kupując

    u nas nabywacie Państwo w 100% oryginalne i legalne produkty, do których wystawiane są paragony fiskalne.

    Dołożymy wszelkich starań, aby transakcja przebiegła sprawnie, solidnie, rzetelnie oraz bezpiecznie.

    Przesyłki pakujemy stosownie do potrzeby ich zabezpieczenia.

    Po wysłaniu przedmiotu otrzymają Państwo od nas potwierdzenie nadania przesyłki.

    Najpoważniejszym argumentem przemawiającym za zakupami u Nas, są komentarze grona naszych

    zadowolonych klientów.

    Nam naprawdę można zaufać :-)

    Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszego opisu oraz regulaminu zakupów zawartego na stronie "O MNIE" oraz zakładce "Informacje od sprzedającego"

    Zapraszamy do zakupów:-)

  • wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ARTKOS-PL za co najmniej 350 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 14,80 zł
    kolejna sztuka: 5,00 zł
    maksymalnie w paczce: 4
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    Paczkomaty 24/7 8,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 19,80 zł
    kolejna sztuka: 5,00 zł
    maksymalnie w paczce: 4
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT

    dane sprzedawcy

    Konto do wpłat bezpośrednich: BRE BANK SA (mBank) 94 1140 2004 0000 3902 6100 7188 Krótko o nas: Jesteśmy przedsiębiorstwem prowadzącym zarejestrowaną działalność gospodarczą, dlatego kupując u nas możecie mieć Państwo pewność, że kupujecie w 100% oryginalne i legalne produkty, do których wystawiane są paragony fiskalne i na życzenie faktury VAT Niezwykle ważna jest dla nas satysfakcja naszego klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, by współpraca z nami była dla Państwa miła i przyjemna, zakupiony towar zadowalający,a obsługa profesjonalna:) Dlatego jeśli chcą kupić Państwo: tanio, szybko, pewnie, solidnie oraz bezpiecznie, to uważamy, że zakupy u nas to doskonały wybór i zrobimy co w naszej mocy, by Państwa nie zawieść, czego doskonałym przykładem mogą być komentarze wielu naszych zadowolonych klientów ;)

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    V. ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY 25. Jako Konsument, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Mamy jednak nadzieję, że takich sytuacji nie będzie zbyt wiele, gdyż staramy się sprzedawać tylko dobre produkty, które zasługują na Państwa satysfakcję:) Gdyby się to jednak przydarzyło prosimy o kontakt z nami. 25a) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 25b) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailowo na adres artkos-pl@wp.pl lub pisemnie na adres ARTKOS Sławomir Hopa, ul. Kurpińskiego 5F/9, 81-016 Gdynia, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (Wzór formularza poniżej – Mogą Państwo z niego skorzystać, jednak nie jest to obowiązkowe). *************************************************************************************************************************** WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY: (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: ARTKOS Sławomir Hopa ul. Kurpińskiego 5F/9 81-016 Gdynia artkos-pl@wp.pl Ja ................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży, następującej/ych rzeczy: 1/ 2/ 3/ itd. Data zawarcia umowy to ................................................ Data odbioru ................................................................. Imię i nazwisko ............................................................ Login Allegro ................................................................ Adres ........................................................................... Data .............................................................................. Nr rachunku bankowego do zwrotu: ........................................................................................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)............................................... *********************************************************************************************************************** 25c) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 25d) Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 25e) Proszę odesłać nam rzecz na adres ARTKOS Sławomir Hopa, ul. Kurpińskiego 5F/9, 81-016 Gdynia, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. (Choć nie jest to obowiązkowe bardzo prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem rzeczy. 25f) W przypadku odstąpienia od umowy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że ustalone zostanie inaczej ze sprzedającym lub została wybrana opcja dostawy AllegroPolecony InPost albo Allegro Paczkomaty InPost z opcją zwrotu w cenie przesyłki. 25g) Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9). w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 25. h) Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej np. w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Możliwe jest także rozstrzyganie sporu dotyczącego transakcji w serwisie Allegro.pl poprzez narzędzie tzw. Spory transakcyjne i taki rodzaj w spornej sytuacji preferujemy.

    reklamacje

    VI. REKLAMACJE 26. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji także według poniższej procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres e-mail: artkos-pl@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 26 a). Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, poprosimy także o login z Allegro 26 b) Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 26 c) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 26 d) Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 26 e) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 26 f) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 26 g) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 27. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego, albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

    pozostałe informacje

    REGULAMIN ZAKUPÓW NA KONCIE ARTKOS-PL I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Sprzedaż na koncie ARTKOS-PL w serwisie internetowym Allegro.pl prowadzona jest przez legalnie działające przedsiębiorstwo ARTKOS Sławomir Hopa, z siedzibą w Gdyni przy ul. Kurpińskiego 5F/9, zarejestrowane we wpisie Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonym przez Prezydenta Miasta Gdyni pod nr 73701 oraz o numerze NIP 958-142-00-90. Z naszej strony postaramy się dołożyć wszelkich starań, aby wszystko przebiegło sprawnie, bezpiecznie i bezproblemowo:) Kontakt możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej artkos-pl@wp.pl oraz pod nr telefonu 506 266 866 i z Państwem kontaktować będziemy się także pod nr telefonu oraz adresem poczty elektronicznej przesyłanym przez serwis Allegro.pl II. INFORMACJE O SPRZEDAWANYCH PRODUKTACH I ICH CENACH 2. Produkty sprzedawane na koncie ARTKOS-PL są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedający odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 3. Sprzedający dopuszcza możliwość zaoferowania do sprzedaży produktu niepełnowartościowego (na przykład niepełne lub uszkodzone opakowanie), w takim przypadku umieszczona zostanie informacja na stronie z opisem przedmiotu. 4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest paragon fiskalny i dołączany do przesyłki. Na wyraźne życzenie naszych Klientów wystawiamy Fakturę VAT (w tym celu należy nas poinformować o tym e-mailem zaraz po dokonanym zakupie oraz przesłać niezbędne dane tj. Imię, Nazwisko, adres, NIP). III. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ UWAGA!!! LIST ZWYKŁY - WYSYŁANY JEST NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO POCZTA POLSKA NIE NADAJE NUMERU NADANIA DO TEGO TYPU PRZESYŁKI W RAZIE ZAGINIĘCIA PACZKI NIE MA PODSTAW DO REKLAMACJI 5. Każdy zakupiony na koncie ARTKOS-PL produkt można otrzymać wybraną przez siebie formą dostawy na terenie Polski: Przesyłką z Poczty Polskiej, przesyłką kurierską lub za pośrednictwem usługi Paczkomaty (szczegółowy opis w podstornie Dostawa i Płatność na karcie każdego produktu). Koszt wysyłki ponosi Kupujący. Koszt wybranego przez siebie sposobu dostawy należy doliczyć do zakupionych produktów. 6. Ze względu na wysyłkowy charakter prowadzonej działalności możliwość odbioru osobistego jest bardzo ograniczona i możliwa wyłącznie po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym. 7. Umowa zawarta pomiędzy Artkos Sławomir Hopa a Klientem dotycząca zakupu danego produktu w serwisie Allegro.pl na koncie ARTKOS-PL ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy na terenie Polski wskazany przez Klienta w formularzu pozakupowym widniejący pod pozycją Adres do wysyłki. Ewentualne zmiany tego adresu do wysyłki możliwe są do 30minut po wybraniu formularza opcji dostawy, lub drogą mailową poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu". 8. Po dokonaniu zakupu prosimy o poinformowanie nas o wybranej formie wysyłki, rodzaju przedmiotu, jeśli różne były do wyboru oraz danych do wystawienia rachunku na osobę fizyczną bądź firmę, najlepiej poprzez Formularz Opcji Dostawy maksymalnie do 30min od zakupu. 9. Płatności za zakupione produkty oraz wybraną formę dostawy można dokonać na 2 sposoby: przedpłatą oraz za pobraniem. 9a) W przypadku przedpłaty Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówione produkty w całości, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Płatności należy dokonać za pośrednictwem PayU (Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.) lub bezpośrednio przelewem na konto w mBanku o numerze 94 1140 2004 0000 3902 6100 7188 należącym do przedsiębiorstwa ARTKOS Sławomir Hopa, z siedzibą przy ul. Kurpińskiego 5F/9 w Gdyni. 9b) W przypadku wybrania wysyłki za pobraniem Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówione produkty w całości, łącznie z kosztami wybranej formy dostawy przy odbiorze przesyłki, Kurierowi lub w placówce Poczty Polskiej. Sprzedający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wysyłki za pobraniem osobom posiadającym mniej niż 5 pozytywnych komentarzy. 10. Zakupione produkty wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia wpłaty z PayU, otrzymania wpłaty na rachunek bankowy lub otrzymania informacji o wyborze sposobu dostawy za pobraniem, najszybciej jak to będzie możliwe, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych (dzień otrzymania wpłaty lub infomacji o wyborze przesyłki za pobraniem liczy się jako 0). W wyjątkowych sytuacjach będziemy się kontaktować z Kupującym lub umieszczać stosowne informacje na stronie "O mnie". Staramy się aby transakcja przebiegła maksymalnie szybko, o czym świadczą komentarze naszych zadowolonych Klientów:) Za dzień roboczy nie uznaje się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 11. Czas doręczenia przesyłek wysyłanych Pocztą Polską powinien wynosić: dla przesyłki ekonomicznej ok. 4 dni, dla przesyłki priorytetowej ok.2 dni. Dla przesyłki kurierskiej 1-2 dni. Zapytania i informacje dotyczące nieotrzymania przesyłki, prosimy kierować drogą mailową nie wcześniej niż po 7 dniu, licząc od dnia wskazanego w potwierdzeniu nadania przesyłki otrzymanym od nas (lub jeśli takowego nie było to po 7 dniach od nadania wpłaty). Zanim to nastąpi, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie znajduje się w Państwa Urzędzie Pocztowym (nierzadko zdarza się, że awizo nie dociera do klientów, a przesyłka jako "awizowana" czeka na Poczcie). Na prośbę Kupującego podany zostanie nr nadania przesyłki rejestrowanej po 2 dniu roboczym od dnia nadania. 12. Przypominamy, że od momentu nadania przesyłki nie mamy wpływu na czas jej doręczenia. 13. Po otrzymaniu przesyłki uprzejmie prosimy o potwierdzenie jej otrzymania, poprzez wystawienie ładnego komentarza z Państwa strony (za który się odwdzięczymy), który stanowi dla nas takie potwierdzenie. Komentarze wystawiamy zawsze jako drudzy i ma to miejsce raz na jakiś czas. 14.Jeśli zależy Państwu na szybszym wystawieniu komentarza (bo niektórym, szczególnie może na nich zależeć), nie widzimy problemu i po otrzymaniu maila od Państwa oczywiście go wystawimy. 15. W sytuacji gdyby z otrzymaną przesyłką stało się coś niedobrego (choć mamy nadzieję, że nic złego się nie stanie;), np. zamawiany produkt byłby uszkodzony, zamówienie dotarło niekompletne lub przesyłka dotarła do Państwa z inną niż zamawianą zawartością, co mamy nadzieję nie będzie miało miejsca prosimy nas o tym poinformować przed wystawieniem komentarza, a na pewno pozytywnie rozwiążemy tę sytuację:) 16. Sprzedający zgadza się na wysyłkę produktów do krajów Unii Europejskiej. Koszt i czas wysyłki przesyłek zagranicznych należy ustalić indywidualnie przed dokonaniem zakupu na aukcji. (Przykładowy koszt dla przesyłki zagranicznej do 500g wynosi 29,90 PLN). W przesyłce zagranicznej nie wysyłamy przedmiotów uznanych u przewoźnika jako niebezpieczne (m.in. wszelkiego rodzaju aerozole, dezodoranty w puszkach itp.) IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 17. Wszystkie wykorzystane na naszych aukcjach znaki towarowe i znaki firmowe, a także loga i nazwy własne produktów należą do ich twórców i służą wyłącznie w celu prezentacji oferty. 18.W przypadku zaistnienia gwarancji do danych produktów, informacja o jej istnieniu, treści oraz warunkach zamieszczona zostanie na stronie z opisem przedmiotu. 19. Wszystkie zakupione przedmioty są wysyłane w 1 przesyłce, o ile istnieje taka możliwość zgodnie z cennikiem dostawy, więc serdecznie zapraszamy do zapoznania się z innymi naszymi przedmiotami oraz do zakupów u nas, a na pewno się Państwo nie zawiodą:) 20. Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszej strony "Informacje od sprzedającego" oraz strony z opisem przedmiotu. 21. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, sugestie lub wątpliwości, to proszę nie wahać się z nami skontaktować, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania. 22. Jeśli są Państwo zainteresowani jakimś produktem kosmetycznym, którego nie ma na naszych aukcjach, to zawsze można nas zapytać, czy nie posiadamy go na stanie i jeśli Państwo sobie życzą wystawimy dla Państwa specjalną aukcję:) 23. W kwestiach nieuregulowanym niniejszym regulaminem obowiązują przepisy polskiego prawa. 24. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW TOWARÓW, ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZNAJDUJĄ SIĘ W SEKCJI ZWROTY V , A REKLAMACJI W SEKCJI REKLAMACJE VI.